Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 11 mai 2009

Am fost...

Ma refer la mine.Ma refer la o singura persoana.
Ma intorc in timp si analizez.Ma revad,ma observ si zambesc…
Am fost un copil rasfatat,ingrozitor de rasfatat.Am posedat o energie iesita din comun pe care am canalizat-o.Am fost „o blonda nebuna”,probabil luata peste picior de foarte multi.Am fost un elev model,pana la o anumita varsta…gen cam pana in aceasta perioada.Am fost o jucatoare de tennis pana la judecata aspra,asupra modului meu nou de viata.Nu am fost ascultatoare,ci am facut intotdeauna cum am vrut…rezultatul?Pana acum e bine,e foarte bine.
Am vrut sa fiu intotdeuna mai mare ca varsta,independenta si pe picioarele mele…iata-ma ca lupt in continuare pentru aceste dorinte.Am fost sensibila…poate ca inca mai sunt…din orgoliu,sau poate pur si simplu pentru ca am fost ranita in repetate randuri.Am fost constiincioasa,spunand intotdeauna adevarul si actionand numai cu permisiune…de ce s-au terminat toate aceste actiuni?Din dragoste si din pasiune.
Sa recunosc ca am fost o buna mincinoasa inca de mic, copil….Cum?Probabail verbul „a insela” face parte din ADN-ul meu.Am fost razbunatoare…nu e bine,tot ce mi-a adus razbunarea a constat doar in lucruri negative si adevarate probleme.Am fost visatoare si ma bucur pentru ca am avut si vointa sa-mi duc visele la bun sfarsit.
Nu am fost puternica si nici nu sunt atat de mult pe cat mi-as fi dorit.Am fost timida,si inca mai am o mica urma…si imi pare rau si as vrea sa spun STOP.Poate ca am fost mai buna iar acum sunt mai rea,dar nu o sa ma opresc din drum…
Am fost prin lume,m-am plimbat(…aventurile continuua) cu sau fara voia altora,mi s-au intamplat lucruri minunate si iarasi,spun ca nu regret absolut nimic.Am fost si mai sunt uneori suparata pe viata,inchid ochii si nu mai vreau sa-mi reprosez nimic.
Poate ca posed toate defectele posibile si imposibile,insa poate am si calitati.Exista probabilitatea sa fiu ingrozitoare in unele momente,dar si binevoitoare in altele.Clipesc o singura data si revin la normal….pun punct si las in urma o singura fraza: sunt asa cum sunt si las in urma tot ce am fost…

8 aberatii:

Poe spunea...

De acord cu ultima fraza...Si cum a fost prima zi ?:>

iuliana spunea...

sunt o multime de oameni care isi "reneaga" trecutul...ma bucur ca tu nu esti ca restul:D

deea spunea...

@poe: doar cu ultima fraza nu?Da ce ma la restu nu am dreptate?
Maaa..e acceptabil :P:P
@bobo: nu,eu imi accept trecutul si chiar il iubesc asa cum este,nu am de ce sa imi urasc trecutul,pentru ca si el face parte din mine si asta ar insemna sa ma urasc putin pe mine...ceea ce nu se poate!

Poe spunea...

Vreau si eu drepturi de autor :X Cum le-ai pus?:D

worsakeend spunea...

nu mai conteaza.."am fost"important e ceea ce defineste acum.."ce sunt"..

Anca G. spunea...

Frumos! Fain ar fi sa pastram lucrurile frumoase din trecut, dar viata ne schimba si multi nu reusesc.

Rotaru Adrian spunea...

Deea ce faci? Scoate chestia aia cu Stop! Interzis! ka tu n-ai drepturi de autor momentan si-ti poti lua amenda daca tii chestia aia acolo :( Macar scoate termenii "drepturi autor" si lasa doar "va rog staruitor nu copiati continutul decat dupa ca va dau acordul"

deea spunea...

@poe: ti-am explicat cum...si mai pune-ti pofta-n cui ca vrei cam multe :P:P
@worsak: da intr-adevar,insa am incercat sa fac un "bilant"...sunt importante in anumite perioade ale vietii :D
@sunetule: eu chiar am sa incerc sa pastrez anumite chestii din trecut cu toate ca voi trece prinn multe.Vreau cu orice pret sa pastrez macar o firmitura din ceva apus de mult..si cred ca toti am putea face asta daca ne-am straduii putin mai mult!
@adrian: fac bine...da?mistooo

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....