Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 5 mai 2009

Poate azi,poate maine…

Facem promisiuni si uitam de ele.
Mintim si nu ne mai aducem aminte neadevarul.
Avem dorinte ascunse,insa ne inrosim cand trebuie sa vorbim despre ele.
Gandim intr-o maniera profunda sau inconstienta si nu ne mai dorim sa descifram lucrurile.
Iubim,cateodata bine,cateodata gresit.
Vrem marea cu sarea,insa asteptam.
Suntem nemultumiti in multe privinte,insa asteptam ziua de maine.
Plangem azi si ne dorim cu ardoare ca a doua zi sa radem.
Nu stim sa pretuim ceea ce trebuie.
Viata ne-o petrecem invatand,ca in final sa murim la fel cum ne-am nascut.
Stagnam,considerand ca ne va pica ceva din cer.
Actionam numai pentru binele nostru.
Uitam pentru ca asta vrem de fapt.
Muncim pentru o viata „perfecta”.
Avem iluzii si vise pe care le facem sa dispara.
Cosmarurile le transformam in realitate.
Observam,dar nu atat de mult cat ar trebuii.
Schimbam doar ce nu ne convine.
Suntem fricosi,egoisti,orgoliosi,si ne place.
Simtim dragostea,compasiunea si nu prea le dam atentie.
Uram si ne ranim singuri.
Ce putem face azi,lasam pe maine.
Credem intr-o varietate de lucruri si la un moment dat,dam totul la o parte.
Ne judecam unii pe altii fara sa gandim rational.
Radem pentru ca(in sfarsit) asta simtim sau…pentru a iesii in evidenta.
Vorbim ca sa fim intelesi.
Fugim pentru ca ne e frica.
Plangem,ne enervam,suferim de cele mai multe ori fara rost.
Urmarim?Nu urmarim pe nimeni.
Intarziem la cele mai importante evenimente si nu ne pasa.
Aruncam cu totul in stanga si in dreapta,avand impresia ca ne permitem.
Cantam de bucurie,de dor,din dragoste.
Pasim unde nu trebuiue si nu vrem sa realizam.

Aici,sunt doar eu sau suntem toti?Azi suntem asa sau in fiecare zi?Ne schimbam pe minut ce trece si la un moment dat nu ne mai recunoastem.
Poate azi,poate maine va fi altceva sau vom fi altcineva…..

9 aberatii:

Poe spunea...

Eu zic ca tot ce e mai sus se aplica pentru toti...doar ca fiecare scoate alta latura la suprafata :P

pikchiu spunea...

asa simteam cand am citit: http://www.trilulilu.ro/freespirit78/9063434ca9f90d

iuliana spunea...

"radem pentru ca(in sfarsit)..."- mircea badea, am I right?, ma rog, nu asta conteaza, dar sa stii ca nu esti numai tu acolo, eu ma vad pe mine in cel putin 5 afirmatii si sunt sigura ca se vor mai regasi oameni in postarea ta... nu stiu daca e de bine sau de rau...

deea spunea...

@poe: si tu poe ce latura scoti la suprafata?
@pikhiu:...stai ca ma documentez si yo...
@bobo: nuu,nici nu m-am gandit la badea,dar daca am asemanat ceva cu vre-o vorba de-a lui,mintile luminate gandesc la fel,right? :P:P:P
Daca te regasesti,crede-ma e de bine.Da,se pare ca multa lume se regaseste in ceea ce am scris,si am scris cam,foarte subiectiv....De ce iti spun ca e de bine?Pentru ca nu sti ce se va intampla poate azi,poate maine...si vei avea parte de surprize!

bobo spunea...

da, ai dreptate, mintile luminate chiar gandesc la fel!
sper sa am parte de surprize, cel putin pana acum am cam avut;)

adrian spunea...

me go gem!

deea spunea...

@bobo: lasa ca e bine :P:P...si totusi sper sa ai parte de surprize placute,dar indiferent de genul lor,sa inveti ceva din ele :P:P:P
@adrian: explica semnificatia ca yo nu inteleg :|:|

Poe spunea...

Eu scot latura gripata la iveala deocamdata...:))

deea spunea...

@poe: zi ma serios...si latura aia o scoti la iveala mai mult si pentru ca vrei tu.
Sfat: stai preea mult in pat,patul trage la boala...mai bine stai pe jos :D:D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....