Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 2 mai 2009

Un 1 mai plin de surprize si...o dulce revedere!

Nu.Nu va faceti griji,nu am plecat la mare de 1 mai,cu toate ca acesta era planul meu de multa vreme.De ce?M-am gandit ca nu prea am bani.....de fapt,eram pe 0,nu aveam bani nici de o guma de mestecat,iar apoi,lasand acest mare detaliu la o parte,nu prea pulsa inima in mine la gandul: concert VdV scurt si eu la Costinesti singura pe plaja.Am stat acasa.....nu,nu,nu....nu am stat acasa,gen acasa cu mama si cu tata cu care in ultima vreme am avut niste certuri groaznice,ci am fost la gratar,cu Zmonk,Gaby si cu inca niste amici de-ai lor.A fost super,ne-am petrecut mai mult de jumatate de zi,la Cernica sau pe langa(ma rog), "peste rau si prin padure".
Multumita,satula de atata mancare si cam franta de oboseala,am ajuns acasa in jur de 5 si ceva si am inceput sa-mi pun planul in aplicare ca sa ma pot destrabala toata noaptea.Plan esuat in primele ore: ai mei,fiind suparati si nervosi nu au vrut sa ma bage in seama si sa ma lase "sa dorm la Poe",asadar am trecut la planul de urgenta B: o chem pe Poe la mine,ca se intimideaza si o sa ma lase...intotdeauna tine asta!
Nu am reusit sa dorm foarte mult,deoarece telefonul mi-a sunat in draci:Poe era disperata ca daca o sa se prinda maica-mea,iar Zmonky se tot fataia cu "vin...da' nu mai vin".
Pe la 9 si ceva am plecat.Eram convinsa ca o sa plecam,asadar nici nu imi faceam probleme.Ne-am intalnit cu Andrei(prietenul lu' Poe) si am mers in Fire.Lume putina si atmosfera de somn,asta pana cand l-am adus si pe Andrei.S,fost coleg de generala si un bun prieten.Au aparut si Zmonk cu Gaby,si am tot stat si am ras,pana cand ne-am plictisit si ne-am mutat in Suburbia.Acolo?Atmosfera super tare,lume nebuna si muzica foarte buna,insa cum Andrei.S, ne-a parasit din cauza unei situatii extreme,iar lumea din jurul meu vroia doar sa stagneze,am decis sa ies afara,sa ma asez pe o bordura si sa ma gandesc.
In jur de 1 si ceva,Zmonk si Gaby au plecat si ei,iar eu,Poe si Andrei am mers spre Fabrica.Pauza!Fabrica inchisa....durere...si starea de plictiseala acuta devenise cea mai buna prietena a mea.Ne-am intors la Unirea,iar apoi am luat-o spre casa....nu a mea(ca eu dormeam la Poe),nu la Poe(ca ea dormea la mine),acasa la Andrei.
Cum mare e plictiseala la 3 dimineata,eu m-am gandit sa fac un lucru util si sa dorm.Am dormit si m-am trezit cu greu pe la 8 si ceva,am baut o cafea si am plecat spre casa,din nou cu obisnuitul gand in cap: viata e plina de surprize...acum,ziua de 1 mai a fost plina de surprize.
Ora 5.Dupa 2 ore de somn,decid sa o conving pe Poe sa mearga la concert(daaaa,in sfarsit concert,in sfarsit Vita :X:X).Am avut nororc,si iata ca si de data asta am fost aceiasi formatie ca si cea din noaptea precedenta,doar ca Andrei.S a aparut mai tarziu.
Cum a fost in parcul IOR?Nu prea mi-au placut noroaiele,insa in rest lumea destul de ok(prea ok,nu prea se misca),iar trupa?...Trupa...sincer,am simtit un soc electric cand i-am revazut,si asta pentru ca imi era foarte,dar foarte dor....v-am zis eu de faza cu,sunt genul de "iubita" geloasa si posesiva care isi vrea "iubitul" non-stop langa ea....
Sfarsit...dupa multa zbenguiala,pogo(normal) si dupa momentele de liniste si pace in care eu iarasi simteam un nod in gat.Am mai stat prin zona,apoi ne-am retras spre casa..insa de data asta fara tramvai,ci ca in noaptea de 1,cu pe jos-ul.
Am ajuns aici,din nou....in momentul in care va povestesc cum urlu,rad isteric sau ma topesc la fiecare concert.Am ajuns din nou la ideea ca surprizele se tin lant si mi-am dat seama ca asteptarea e cea mai cruda.
In final?Un 1 mai ciudat in felul lui si o revedere dupa aproape o luna de zile(nu stiu cum am rezistat)....si acum,chiar ca vine deplasarea! :X:X

"-Te-ai facut fotograf?"
...se pare,ca am fost din totdeauna....


7 aberatii:

Poe spunea...

Practic, toata ziua de 2 mai am fost in formatia asta: de la 1 dimineatza pana pe la 9-10 seara :))
Stii deviza mea: nu dau bani pe Vita! :)) Dar totusi, a fost tare, chiar daca am surzit din cauza tipelor din spate...mai lipsea sa strige "Despote,f....":D Desi zici ca asta le facea cineva de zbierau in halu' ala...

Bine ca te-ai facut si fotograf, cocalaro! Lasa tigarea! =))

deea spunea...

@poe: nu chiar,ca am mai fost despartiti de ploaie si de vant :)):))
...deci,cam asta e atmosfera la concertele din aer liber,ti-am zis,e alt public fata de ala din cluburi...dar tin sa recunosc ca si acolo se mai striga,dar e sonorizarea mai tare,clubul mai mic...si nu prea se aude....Daca tu surzeai aici,daca te iau in Fire,esti D.E.A.D! :)):))

Am fost din totdeauna fotograf si nu las tigarea....:P:P:P

Poe spunea...

Totusi...buna faza cu dormitu' :))

deea spunea...

Vezi poe?Ti-am zis yo ca si 2 ore sau cateva ore de somn conteaza....chiar daca te trezesti somnoroasa,totusi e altceva,mai ai energie pentru o zi...:P:P:P
....invata de la astia experti care au mai multe nopti nedormite decat zile traite...:))

bobo spunea...

chiar faina povestirea si implicit trairile tale... imi amintesti de zile si de nopti faine cand numa eu stiu cum mai ajungeam si pe acasa...off...ma intreb cum de azi sunt foarte zen?:-?

Poe spunea...

Nimic nu stii... ma refeream la scuza noastra :))

Mi-am amintit de mireasa care a urcat pe scena in IOR... =))

deea spunea...

@bobo: ai schimbat ceva si ai schimbat,poate prea mult...daca iti doresti sa revii in acel punct cand plecai de-acasa,doar fa-o :P:P...Fa ce simti!
@poe: detalii,detalii....oricum si faza mea cu dormitu a fost buna :P:P ha ha ha
aoleoooo....eram sigura ca Despot o da afara,asta dupa ce facea misto....:)):))....si asta a facut :P:P....ma rog,probabil a mai si injurat-o... ;));))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....