Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 24 mai 2009

Lectii de viata!

In ultimele ore am primit mai multe lectii de viata,decat am primit in toata existenta mea.De ce?Ei bine,pentru ca nu am fost si nu sunt atenta cu nimic din jurul meu....sper,ca pe viitor voi fi mai grijulie,in special cu persoana mea...
Asadar,sa incepem:
1.Am realizat ca pe acest Pamant sunt 2 categorii de persoane bine definite: cele false,cu tupeu,manipulatoare dar inteligente si cele naive,sensibile,sincere dar proaste....bineinteles eu fac parte din cea de-a 2-a categorie.....SUPEEEER!
2.Prietenii adevarati iti sunt tot timpul aproape,indiferent de situatie...te ajuta,sunt langa tine atunci cand razi,insa mai ales sunt langa tine atunci cand plangi(mult).
3.Crizele de isterie fac parte din ADN-ul meu.Nu sunt in stare sa ma controlez si nu sunt in stare sa gandesc logic...mai bine zis...nu eram in stare!
4.Nu exista recunostinta si sentimentele nu iti sunt impartasite,oricat de mult as vrea eu sa cred asta!
5.Razbunarea e arma prostului...insa,prefer sa fiu acel gen de "proasta" decat cum am fost pana acum!
6.O schimbare e intotdeauna bine venita....asadar,manifestarile mele in anumite situatii se vor schimba radical,pentru ca altfel voi patii in continuare kkt-uri!

Cea mai importanta lectie de viata:
In aceasta viata,nu trebuie sa iti pese foarte mult de ceva sau de cineva anume,pentru ca te ranesti singur; nu trebuie sa iubesti peste masura pentru ca sentimentele nu iti vor fi niciodata impartasite...si cel mai important nu trebuie sa gandesti cu inima,ci doar cu capul,pentru a suparvietuii!

In concluzie,daca eram consienta de aceste lectii de viata,putin mai devreme,poate nu mai eram calcata in picioare de atatea si atatea ori.
Vechea Deea a fost masacrata si noua Deea a aparut.....si o veti cunoaste in curand!

19 aberatii:

Poe spunea...

Cum era aseara tipa aia cu "masina de spalat e cadou de la mama... tu iti speli rufele in juma' de cada [-(" =))
O sa vezi ca o sa am dreptate...stii ce am vorbit noi :)

worsakeend spunea...

macar "noua"deea sa nu uite sa ne mai arunce si noua cate un entry cand si cand..daca tot se face "rea"..:p


o lectie adevarata..ai invatat!

deea spunea...

@poe: si daca ai dreptate...sper sa nu se intample prea tarziu...oricum nu imi pasa,nu ma intereseaza!
@worsak: da,in sfarsit mi-am deschis ochii,in sfarsit nu mai vad fluturasi si floricele peste tot,si,cel mai important,in sfarsit traiesc in prezent cu adevaratelea...
...si o sa mai arunc un entry,cat de curand :P:P

iuliana spunea...

finally somebody has the same thoughts as I have...ma bucur ca te-ai trezit la timp si ca nu a apucat sa profite chiar toata lumea de tine. sa nu te lasi niciodata pacalita de genu ala de oameni, unii care se dau prieteni un timp, doar pana le faci pe plac... de asta nu ma mai atasez si eu de oameni....

deea spunea...

@bobo: chestia ca e de foarte multe ori am ramas dezamagita cand am patit ceva anume datorita unei persoane,insa intotdeauna m-am ridicat de jos,m-am scuturat de praf si am continuat sa vad lumea intr-un mod pozitiv...de ce?Pentru ca mai aveam motive...si cu toate ca mi s-a spus de mii si mii de ori din toate directiile ca presupusele motive,nu merita..eu am conntinuat sa cred,sa sper si sa visez....asta pana cand,am cazut din nou...si o data cu marea cazatura s-au prabusit si sentimentele,care nu vor mai fi la fel ca inainte,niciodata!

pikchiu spunea...

eu zic ca n-o sa te poti schimba niciodata radical. stiu ca e urat si de cele mai multe ori dureros sa-ti pese de cine nu ar trebui, dar iti pasa si nu poti schimba asta doar ca iti propui. o sa vezi ca si atunci cand cei din jur cred ca nu-ti mai pasa, inauntru tie iti vine sa faci ceva ce ai zis ca n-o sa mai faci niciodata. si pe de o parte e mai bine sa dai totul afara si sa te descarci. doar ca si asta e cu 2 taisuri pe undeva.

iuliana spunea...

te inteleg perfect, dar in acelasi timp ii dau dreptate si lui pikchiu...nu te poti schimba radical...cu toate ca ai vrea...si nu te poti preface ca nu iti pasa de unele persoane, desi iti pasa...dar eu zic sa incerci sa platesti cu aceeasi moneda oricui, asa am facut si eu si mi-e mult mai bine!

Andreea spunea...

Iti sunt recunoscatoare pentru ca mi-ai dat ocazia sa te cunosc. Si pentru multe alte lucruri pe care ti le-am spus deja. Mi-ar parea rau sa te transformi in IronWoman.

deea spunea...

@pikchiu: cu asta am sa incep...am sa incep sa invat sa respect in totalitate ceea ce-mi propun,pentru ca intotdeauna am dat inapoi.Bine,poate ai dreptate si nu o sa ma schimb radical,insa am sa invat sa nu mai calc stramb...
@bobo: ma simt bine cand platesc si eu cu aceeasi moneda,insa acest lucru nu da delete faptului ca eu am patit-o,prima...asa ca ceva tot nu e ok,pentru mine!
Vrei sa vezi ca pot?
@andreea: si eu iti sunt recunoscatoare pentru multe lucruri..si,cu toate ca imi place cum suna IronWoman,nu o sa ma transform in ea :)):)):))...si oricum am sa ma schimb doar in anumite situatii,asta nu inseamna ca ma schimb cu totul...

Poe spunea...

Sa speram ca nu te schimbi cu totul. Ar fi prea pacat sa nu mai fi tu.

deea spunea...

@poe:eu zic ca nu....oricum cea mai "buna" parte din mine,de pana acum se va schimba....asa ca,oricum ar fi pacat...dar,nu imi pasa si nu ma intereseaza de ce va crede lumea!

bobo spunea...

hmm, nu sunt prea sigura ca vreau sa imi arati ca poti:d:D:d eu oricum te cred pe cuvant:D:D

deea spunea...

@bobo: e bine atunci :P:P

Anonim spunea...

E pacat ca un alt visator este inlocuit de un cinic...

deea spunea...

@anonim: in ziua de azi,visatorii sunt calcati in picioare...
....ce e mai bne,sa mori sau sa supravietuiesti?Eu zic ca sa supravietuiesti este mai convenabil...iar in ziua de azi,printre oamenii societatii de azi nu iti este permis sa fi visator!

iuliana spunea...

...sau optimist...

deea spunea...

@bobo: Optimist poti sa fi,sa iti faci tu lucrurile mai usoare....ce crezi ca daca sunt acum plina de sentimente urate nu sunt optimista ca imi voi duce la capat nebunia asta?Ba da....so,nu prea are legatura....Astia,care sunt nebuni si razbunatori,de obicei sunt cei mai optimisti,pentru ca sunt convinsi ca o sa iasa totul bine!

Rotaru Adrian spunea...

Anonim are dreptate. N-am chef sau timp să explic acuma, dar are dreptate. Andreea, ştiu că nu mă asculţi niciodată, că nu ţii seama de ce spun ori de ce fac. Dar ştii că am dreptate. Crede-mă când îţi spun, Anonim ştie ce zice. Şi întradevăr, este păcat. Mult succes. Ai un viitor minunat Andreea.

deea spunea...

Ady,nu te ascult pentru ca eu nu ascult pe nimeni....asta e firea mea,asa sunt eu orgolioasa si incapatanata.
Nu am afirmat ca Anonim nu ar avea dreptate,dar in lumea asta nu e loc decat pentru cinici si smecheri,persoanele prostute mor repede...
,...mai lasa-ma cu viitorul ca nu mor maine :)) :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....