Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 26 mai 2009

Ooops!

Ce s-a intamplat dupa ce v-am zis ca plec si ca nu ma duc la marea firma a lu’ peste?Da,da….in ziua aia,in care v-am prezentat inceputul meu de jurnal…?Ei bine,am plecat….din oras chiar.Nuuuu,nu am fost prinsa de nimeni,doar ca m-am dat eu de gol ca proasta cand am venit la birou cu o pereche noua de pantofi care existau numai intr-un singur oras din tara asta nenorocita.Eeee,normal ca am incercat sa le zic ca i-am primit,dar nimeni nu m-a crezut….asa e cand zic si eu ceva,nici dracu’ nu ma crede.
In ziua in care m-am dat de gol,sefa(aia de scrie mult si m-am luat si eu dupa ea) a zis ca „ai prea multe pretentii pentru firma asta….vezi ca o sa zbori foarte curand”…..Aoleooo,pai cucoana,foarte curand,inseamna in urmatoarele 20 de secunde sau poate peste 5 luni…..mama,inca 5 luni in firma asta?
Nu am dat de belea atat de rau la companie,cat am dat acasa…nu la mine,la tata.
Daca nu v-am zis in introducere,si probabil,am omis acest lucru,la cum sunt eu,mama a divortat de tata cand aveam eu….6 ani,sau mai putin….ma rog,nu mai stiu….Mama,femeie nebuna,a ramas singura in casoaia aia cu 2 etaje….ma rog,a ramas cu pisica si cu papagalii,iar tata,si-a facut alta casoaie alaturi de „blonda,oxigenata dracu’,arata ca o tarfa,as calca-o cu masina”….asa o cheama in limbajul meu,pe…tipa aia cu care sta.
Asadar,dupa ce am baut 5 cafele la birou si mi-a urlat sefa in cap,am plecat fericita sa ma vad cu tata,pe care nu-l mai vazusem de…….multa vreme.Eram relaxata,odihnita chiar(fusesem in deplasare,normal) si fericita….pana cand am intrat in casoaia lu’ tata si am dat de oxigenata…..suuuper.Partea cea mai misto,este,cum am dat de ea…cum?Am lovit-o cu masina….ooops! Eeee,n-a patit nimic…facea pe nebuna.
Am stat 40 de min.pe canapeaua din piele din sufragerie(sufragerie cat apartamentul meu si a lu’ vecinu’) si am tot observat cum tata o pupa in fund pe idioata aia si imi tot repeta sa am de 4 ori mai multa grija data viitoare cand intru cu masina in curte.
M-am holbat la casa a 1000 oara si la bibelourile ingrozitoare care se aflau pe mese(pe’alea din dormitor le-am spart….ooops din nou!) si apoi am plecat trista sa-l vad pe taica-miu in asa hal.Cum adica?Adica,tata,mare rocker acum cativa ani,solistul unei trupe rock chiar,nebun,isteric,alcoolic si fumator…tot ce isi poate dorii o femeie…acum,nefumator,nealcoolic si..ne-rocker….acum,doar un idiot cu bani ce are la brat o pitipoanca misto.Nu este trist,este extrem de trist.
Ironic.Urat.Am vorbit cu mama si i-am zis de tata si a inceput sa urle….daaaa,iarasi m-am certat cu ea.Alta nasoala,mama,singura si proasta…de ce a parasit-o tata?Ca era isterica si nebuna…doar la par seman cu ea,deci doar atat….si ca il ameninta pe tata ca o sa dea divort…ee,mama,se pare ca ai pierdut,ca tot tata a iesit mai bine la faza asta….ma rog,nu foarte,dar zic si eu asa,ca sa nu pici tu in lumina buna…..so,ooops,a cam existat o eraore in matematica ta de „il dau p’asta afara si o sa fiu eu mai smechera!”
Cam ooops si la mine ca sunt cam singura in casa,acum ca vad mai bine.Da,fac eu misto de mama cu pisica,de tata cu oxigenata…dar eu,eu ce am in afara de pachetele de tigari de pe masa si sticla de vin?Cam nimic si cam pe nimeni…la dracu’,acum realizez,trebuie sa fac schimbari cu viata mea….ooops!

12 aberatii:

Poe spunea...

Toti rockerii se combina cu pitzipoance:))

Honey spunea...

da poe, cred ca deja e cliseu :))

deea spunea...

@poe & Honey: bah nu chiar toti.....adica eu cunosc cazuri cand in locul pitzipoancei e o tipa super tare.....si ok,chiar daca se combina cu pitzi,nu este necesar sa nu mai fie rocker...chestie pe care unii o fac,dar majoritatea nu!

Anca G. spunea...

bestial! deci cred ca trebuie sa trec si compozitiile tale pe lista "cartilor a caror fana sunt":))

worsakeend spunea...

pai atunci e valabila cumva si inversa?toate roacheritele se combina cu cocalari..!?!

Poe spunea...

@worsakeend: Mah, am auzit si de un caz- doua de genu' asta :))

deea spunea...

@sunetule: ma bucur ennorm,ca iti place,insa nu imi mai spune ca o sa mi se urce la cap rau de tot :)):))
@worsak & poe:da,sunt 2 sau 3 cazuri,dar de obicei femeile sunt mult mai hotarate in privinta vietii lor asa ca nu se lasa atat de usor influentate de un tip...pe cand barbatii.... mai au de lucru(si e vorba de termenul general)

pikchiu spunea...

@worsake - da, e destul de valabila. cred ca toate astea din cauza idioteniei pe care o afirma toata lumea, cea cu "chestiile opuse se atrag".

deea spunea...

@pikchiu: acum depinde....sunt cazuri si cazuri.De ex.eu si prietenul meu suntem total opusi si totusi lucrurile functioneaza....depinde de oameni!

P.S: Te rog trimite-mi invitatie sa intru pe blog-ul tau ca nu mai pot! :((:((:((

Poe spunea...

@Deea: Mah, nu sunteti atat de diferiti daca stai sa te gandesti...
@Pikchiu: Ai dreptate, cred ca asta e unul din principalele motive :-?? Desi nu vad de ce te-ar atrage un cocalar...ma rog :)) Sunt eu nebuna :))

deea spunea...

@poe: sa mori tu ca nu suntem....

pikchiu spunea...

poe, eu nu prea inteleg principiul asta, dar am observat ca e practicat destul de des. un baiat mai rebel prefera o fata mai...pitzi. si invers. si nu, nu-mi plac coca-cola :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....