Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 30 mai 2009

Sclipire...

Si daca de data nu imi iese va fi urat....
Si daca o sa-mi iasa,poate...ma voi simti bine....poate?
Si pe bune plec.....si parca a disparut sclipirea....sau am indepartat-o eu?

Sa zic din nou: nu ma intereseaza,nu-mi pasa!
Oare?


Voi revenii cu raspunsul in 2 zile!

2 aberatii:

Poe spunea...

Pana vine raspunsul, noi te sustinem! Si stii ca la o vreme circula o vorba.."Da-i dracu'!Da-i dracu' pe toti!" Nu e mai bine sa-i dai dracu' pe toti aia care merita?:D

deea spunea...

@poe:a venit si raspunsul,si cu toate ca nu a iesit,a fost sclipire,a fost si o surpriza..si bineinteles a fost si obisnuita nesimtire...dar,bare-mi acum stiu exact cum stau lucrurile!
...sa mor de n-a fost misto! :D:D
...si ii dau dracu' pe toti aia care merita! :D
..stiu vorba aia,da' nu mai stiu cine a zis-o :P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....