Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 31 mai 2009

2 tepe consecutiv...dar,se putea si mai rau!

Schimbarea radicala pe care am suferit-o de curand are legatura din plin cu una dinte tepele pe care le voi relata acum.
Acum cateva zile,plina de speranta,de chef si din nou cu o minciuna buna in spate,m-am hotarat sa plec la Busteni.Cum a fost?Pai,concertul de la munte s-a transformat in dormit la Poe,alaturi de o doza mare de nervi si cu o noua cantitate de cinism in sange...si toate astea pentru ca visele mi-au fost "masacrate" si am ramas ca o proasta in Bucuresti,dupa umilirea de rigoare.
Trecand de aceasta prima teapa,dureroasa,am hotarat sa pun lucrurile in ordine,la Ploiesti...si iata cum sambata seara am plecat alaturi de Cosmina,Zmonk si Gaby spre Motorrock,ignorand ploaia teribila de afara.Prin balti,uzi pana la piele si schimband autobuzele,am ajuns in centrul orasului unde ne-am intalnit cu alte mii si mii de persoane.Momentul crucial al aventurii,a avut loc la ora 8 si ceva,cand am indraznit sa-l sun pe Sorin a 5-a mia oara(imi pare rau de insistenta),sa-l intreb daca totusi se mai tine concertul.Raspunsul?A fost bineinteles....NU!
Am strigat in gura mare si am anuntat populatia care a inceput sa injure tare si raspicat alaturi de mine.
Concert sau neconcert,am decis pana la urma sa mergem in parc...locatie la 4 km departare de Ploiesti.Crize de nervi,tipete si rase isterice(ultimele,venind din partea mea) pentru ca unii dintre noi vroiau sa se intoarca acasa,si de acolo chiar ca nu mai aveam cu ce.Eu,incep sa dau telefoane:Sorin imi spune sa dau de Vali;Vali plecase;Sorin imi spune ca vine el...dar pana la urma masina lui a rezultat neincapatoare pentru toti 4.Concluzia?Nu se dorea stagnare in parc pana la 4 dimineata,ci se dorea o solutie...asadar,am inceput operatiunea "ia-ma nene si pe mine!"...da,na' ca nimeni nu vroia sa ne ia.
Norocul a dat peste noi,pentru ca am prins un autobuz,un ultim autobuz si am ajuns in centrul orasului,de unde,am ajuns apoi in gara.Am inceput sa stagnam toti 4 si sa ne gandim ce dracu' sa facem,avand in vedere ca bani nu mai aveam si primul tren persoanl pleca la 4:30.Gaby a sunat sa vina cineva cu masina,Cosmina nu putea sa poposeasca in Bucuresti atat de devreme,iar eu?Pe mine nu ma mai interesa,eram uda,in crize de ras si cu multe si multe alte ganduri in cap.
Gaby si Zmonk au decis sa astepte masina,iar Cosmina si eu am mers sa vorbim cu nasu' sa plecam si noi cu trenul scump de la 22:30.
Am plecat.Am ajuns acasa in jur de 11 si ceva,iar norocul(din nou :D) a fost un prieten de-al Cosminei care a acceptat sa ramanem la el,la camin,peste noapte.
Am dormit cateva ore,iar apoi am decis sa plec la munca(kkt de magazin Zara).
Vestea proasta?E si o veste proasta,concertul s-a mai tinut,dar o zi dupa,cand afara era soare si cald.Noi?Cosmina nu mai avea bani,iar eu nu mai aveam minciuni...Zmonk si Gaby?Nu cred ca si-ar mai fi dorit sa vina.
Da,am avut parte de 2 tepe consecutiv,una la Busteni si una la Ploiesti...dar,acum daca stau mai bine sa ma gandesc a fost mai bine,asa am realizat mult mai multe lucruri,mi-am dat seama cat de tare se pot panica unii si cat de chill pot fi altii si cum dozele de nervi nu isi au rostul,pentru ca pana la urma toata lumea isi primeste pedeapsa mai devreme sau mai tarziu.
Ca la sfarsit:
-multumesc Sorin ca ai incercat sa ma ajuti...asta a contat cel mai mult pentru mine!
-multumesc Cosmina ca ai avut ideea sa mergem la Ploiesti(a fost tot de ce aveam nevoie,serios) si ca ai gasit o persoana care sa ne salveze in Bucuresti!
-Zmonk si Gaby(mai ales Gaby) a-ti avut cel mai bun inceput pentru deplasari,credeti-ma pe cuvant!
-imi multumesc si mie ca mi-am revenit si ca am intrat din nou in joc,in cea mai buna forma!

Poate ca am luat 2 tepe,insa ambele au avut famecul lor...si pana la urma,se putea si mai rau!

13 aberatii:

Poe spunea...

Deci eu m-am trezit la 6 cu gandu' la tine:)) Doamne...:))

iuliana spunea...

aventurile Deei reloaded!:) lasa deea, tu oricum te descurci... chiar se puteaa sa se i intamplat multe lucruri rele, totusi nu renunt la ceea ce iti spun atunci cand vorbim, tu chiar esti norocoasa!

deea spunea...

@poe: apreciez..dar dupa ce am dormit cateva ore amarate si alea,ai mai inceput si tu sa suni...noroc cu,Cosmina care e intotdeauna prin preajma! :D
@bobo: maaa,dar cateodata si nororcul asta se mai schimba....daca as fi putin si mai atenta cand plec si cum plec,ar fi excelennt...da,nuuu,mie sa-mi dai bani ca dusa sunt!

pikchiu spunea...

la multi ani, fetelor! :) (daca va mai "simteti" copchii)

deea spunea...

@pikchiu: sa sti ca eu ma simt,si cred ca voi fi for ever copil...Mersi de urare si ti-o returnez cu acelasi mesaj :P:P:P

Honey spunea...

fata, ia sa-mi zici si mie pe mess despre locul tau de munca, al meu nu-mi mai place si am nev si de opinia ta :*

deea spunea...

@honey: tu crezi ca mie imi place al meu?Vreau sa ma car cat mai repede,dar astept banii :D:D....oricum,discutam :P:P

Poe spunea...

@pikchiu: Unii dintre noi vor fi copii si la 50-60 de ani:)) So...la multi ani si tie! >:D<

Anca G. spunea...

Of, stai "listinita", cum ai zis si tu, se putea si mai rau...

deea spunea...

@poe: a?a? o sa ma numar printre aia...
@sunetule: am zis "listinita"?Probabil,una din greselile mele de tipar majore....pai da,yo ce ziceam?Se putea si mai rau,mult mai rau :)):))

Anonim spunea...

Deci,acu am ajuns si eu acasa..
chill kid c`a fost tare :)) gaby ruleaza :))iar tu si zmonky in ultimele momente din Ploiesti ati fost cireasa de pe tort :P
Insa ma cam simt vinovata ca si eu ti`am intarit si mai mult ideea plecarii :-"
ne revedem la portile manowarului ;)

sunetul-mai-tare spunea...

"listinita" e o inventie de-a mea:))) suna mai bine decat cuvantul din DEX:))) Ca si "liliaci" in loc de "lilieci":)))

deea spunea...

@anonim: pai stau calma...nu am zis ca nu a fost tare,a fost super...oricum fata de "Busteni"...a fost de 60 de ori mai misto...pai da,eu si Zmonky ne exteriorizam fericirea :X:X....mama si akum imi pare atat de bine :X...Prietene,calmeaza-te,serios chiar iti multumesc ca ai avut ideea asta...a fost misto pe bune,adica asta adunata cu "Busteni" au rezultat o noua lista de principii in capul meu!
Da,da,da,da,da..ne revedem!
@sunetule: :)):)):))....bestial,nu ma prinsesem la inceput!....pe bune,chiar suna bine rau!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....