Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 3 iunie 2009

Oare mai sti...?

Spre capatul lumii.Spre capatul acestui oras si spre inceputul altuia...oare mai sti cum a fost prima oara?Da...imi amintesc fiecare secunda din acele momente.
Aceleasi obiceiuri,alta atitudine,alta stare de spirit.Alta infatisare si alte ganduri...oare mai sti cum ai ajuns aici?Nu,totul a fost prea rapid.La fel de frumos,de magnific,de infiorator...undeva stagneaza prima lacrima si primul zambet..si asta, mai sti cum a inceput.Da! Imagini,vise,intamplari,lacrimi,disperare…dar intotdeauna un strop de iubire..oare mai sti,de ce? Cui las tot ceea ce traiesc?Sufletului meu...de ce?Pentru ca intotdeauna voi sti...
Certuri,vorbe dure,nepasare,incapatanare...oare mai sti sa realizezi toate aspectele?
O data cu soarele,vine si furtuna,o data cu zambetele,vin si lacrimile,o data cu muzica vine si linistea.
Pedepse?Poate...dar oare mai sti daca merita?Da.Merita din plin! Semnificatia?Una din multele: nebunie... Spune-mi daca oare mai sti ce te-a adus aici?Nimic,pur si simplu asa a fost s fie.
Nu asculta atat de mult dorintele altora in locul alor tale,fi egoista,dar nu la extreme...ramai acolo intr-o mica umbra,nu iti strica personalitatea doar pentru ca altii sunt mai nesatuli decat tine,intreaba-te,daca oare mai sti ce inseamna naturalete?Da.Mai stiu.
A fi vesel,a rade in orice secunda si a fi un om mic intr-o lume mare,valoreaza mai mult decat proasta crestere si tupeul de prost gust,pentru ca oare mai sti ce inseamna fiecare pentru tine?Cu siguranta,si voi sti pentru totdeauna! Nu dormi,nu fi naiva si nu te lasa dominata,fi sensibila si nu intrece limita,pune-ti gandurile in ordine si intreaba-te daca oare mai sti sa te comporti asa cum esti?Poate acest lucru mi-a scapat putin de sub control!
Imagineaza-ti cum ar fi sa nu ai,tot ceea ce iubesti..oare mai sti acest sentiment?
Totusi…”oare mai sti cum a fost primul inceput,primul vis pierdut?Sti cate ne-au mai ramas pana azi?”

4 aberatii:

Poe spunea...

Bineinteles! :)) "Sigur ca stii!" :)) Totusi...niciodata nu ramane ca la inceput. :D

deea spunea...

Normal Poe,lucrurile evolueaza...insa,am sa am mai multa grija sa evolueze spre bine si in sensul meu...de fapt,spre foarte bine!

bobo spunea...

nimeni nu poate uita cum a fost... poate doar pe moment, dar imi pare bine ca m-ai facut sa imi pun intrebarea asta din nou si sa imi reamintesc tot. mersi mult! :D

deea spunea...

@bobo: multumeste-ti tie cel mai mult,pentru ca tu esti cea care a avut curaj sa isi reaminteasca si sa isi puna intrebarea...
...unii mai pot uita...timpul poate sterge multe amintiri...

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....