Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 19 octombrie 2008

Andreea,Deea.....eu!

M-am trezit fericita.M-am trezit numai cu ganduri frumoase in minte si cu bucurii in suflet.Nu stiu de ce,poate pentru ca asta trebuie se insemne ziua de 19 octombrie pentru mine sau poate pentru ca noaptea mi-a mai curatat sufletul de frica,panica,ranchiuna si toate acele sentimente care ies la suprafata atunci cand nu trebuie.
M-am gandit sa nu plec si sa va las atatea cuvinte dure pe prima pagina,mai precis in primele randuri....asa ca am sa fac o schimbare....

ANDREEA: inocenta,timida,sensibila,intelegatoare,studioasa si incredibil de fricoasa.Este calma,se preocupa mai mult de soarta celorlalti decat de ea insasi,cateodata nestiind sa-si apare propriile interese.Nu stie semnificatia cuvantului "NU" atunci cand este vorba de a ajuta si nu este in stare sa refuze o favoare,oricat de mare ar fi aceasta.Este draguta,amuzanta,optimista,sincera,infantila dar in acelasi timp si matura.Vrea sa schimbe totul in bine dar nu are nici o intiativa,sta mereu in banca ei,curajul lipsindu-i cu desavarsire.

DEEA: nebuna,egoista,incapatanata,irascibila,nesimtita si neintelegatoare.Accepta numai ce vrea si cand vrea,toata lumea trebuie sa se invarta in jurul ei.Este preocupata numai de persoana ei,de propriile ei interese iar atunci cand lucrurile nu ies bine dramatizeaza,considerandu-se intotdeauna victima.Este profitoare,stie sa manipuleze pe oricine si orice.....si reuseste sa primeasca tot ce i se cuvine,intr-un fel sau altul.Este draguta,falsa,curajoasa si nu ii pasa ce se vorbeste despre ea.Intra numai in probleme si rade ca o isterica,este inconstienta si sare cu capul inainte in orice situatie.

EU: ............sunt 2 IN 1......rezulta: DE NECONTROLAT!

4 aberatii:

Poe spunea...

Andreea iesea la suprafata in scoala generala...Acum s-a inchis in subconstientul tau si Deea si-a facut aparitia...pana cand? Nu se stie.:P Tu? Tu esti de necontrolat in orice varinta :)) Daaaaar...esti Duda mea :X asa ca trebuie sa te suport in orice varianta : Andreea, Deea sau cine vrei tu sa fii. :)

deea spunea...

Sunt o simbioza....:P:P
Multumesc poe,multumesc :X:X

ana G. spunea...

imi pare bine ca am cunoscut-o pe anDeea desi i-am cunoscut mai mult scrisul :) ai grija de tine

Petru spunea...

deea, vezi ca asteptam relatari privind operatia, care am inteles ca a decurs fara probleme.

te asteptam la concerte sa dai din cap asa cum stii sa o faci foarte bine. insanatosire grabnica!

PS: imi poti folosi pozele cu vita de vie de pe blog fara sa-mi ceri acordul, de astazi. ;))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....