Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 5 octombrie 2008

Cu lesin.....in Fire!


Sambata,4 octombrie,am asistat din nou la concert VdV in Fire.O data ce am aflat locatia concertului cu cateva zile in urma,eram ferm convinsa de nebunia ce va avea loc,avand in vedere ca primul meu concert Vita a fost in Fire in urma cu multe,multe luni.
Dupa ce m-am invartit cateva ore cu Zmonky prin oras,am ajuns in Fire si ne-am pozitionat la o masa unde am inceput sa testam bataia cu frisca pe care o programasem pentru acea zi.
In jur de 7 si ceva au aparut Miruna si Bogdana care au fost atacate brutal de noi si manjite cu frisca cu toate ca nu doreau acest lucru.
Concertul programat sa inceapa la 9,a inceput mai tarziu cum era de asteptat.Inghesuiala mare la intrare,blonda de mine plictisita de nu se poate a terminat 2 sticle de bere amestecate cu salitos,nu a uitat de promisiunea pe care i-o facuse lui Alex(a rezultat si el manjit de frisca....scuze!) si a continuat sa manance si sa se manjeasca cu tone de frisca.
In jur de ora 10 si ceva,eram pozitionata in fata scenei,asteptand trupele in deschidere.Am dat din cap si m-am zbantuit pana cand o stare de greata(pe langa starea de ameteala acuta pe care o aveam) m-a luat prin surprindere.


La ora 12,nici nu incepe Vita bine ca deja in spatele meu se instalase un pogo de zile mari.Nu am putut sta calma si am inceput sa dau coate in stanga si in dreapta,pana cand...STOP!...m-am asezat dintr-o data jos si incercam sa-l privesc pe Despot,pe care il vedeam printre mii de punctulete....clar,ceva era cu mine.Am pierdut "Totata" si am ajuns cu zmonky la baie(nici acum nu imi amintesc bine cum de am reusit aceasta performanta)m-am stropit cu apa,am mai stat putin jos si am revenit in fata scenei.Zmonky si-a luat geanta si a ramas undeva prin spate,eu nu aveam de gand sa parasesc locul,asa ca am mai fredonat putin pana cand zdrang din nou!....starea de greata mi-a revenit si am fost nevoita sa ma asez pe jos intr-un colt,pe toata durata piesei "ganduri".
La "varza" m-am ridicat si am incercat sa fredonez,insa simteam cum pic din nou.Am stat ceva timp calma.La "sunetul mai tare" nu ma mai impingea gandul sa fac pogo,de teama sa nu lesin...insa "liber" m-a salvat,m-a vindecat....si am simtit cum pot sta pe picioare din nou.
Concertul s-a terminat in jur de 2 fara ceva cu "basul si cu toba mare" si cu un pogo la care am mai asistat si eu.
Alaturi de Bogdana ne-am despartit de Miruna si de sora ei Andra si ne-am indreptat spre iesire,realizand din ce in ce mai mult ca nu prea avem cu ce sa ne intoarcem acasa.
L-am cautat pe Alex,care era la o vorba(lungaaaaa) cu Sorin si l-am rugat sa ne ajute(asa s-a dus de rapa planul meu 2 pentru alex,dar lasa ca vor mai fi ocazii :P:P).


Intr-un final,am facut comanda de un taxi si am ajuns acasa in jur de 2:30....iar Bogdana probabil cu cateva minute mai tarziu.Nu am avut probleme acasa avand in vedere ca tata era cel care m-a acoperit in lipsa mamei.
Am adormit in jur de 3 si ceva(da,mi-a luat ceva vreme sa dau toata frisca jos de pe mine) si am realizat ca Vita-Fire-yo-frisca,bere si salitos este cea mai proasta combinatie vazuta vreodata.
Asadar,mi-am incalcat promisiunea de a mai bea exagerat la concertele Vita,insa promisiunea de a mai manca cantitati de frisca vreodata in viata mea nu mi-o voi incalca(acum cand vad frisca pe raft in magazine mi se face rau)!
Totusi,a fost concert VdV,foarte reusit in general,mai putin reusit pentru mine....si iata ca a venit si clipa in care voi spune ca,aproape am lesinat la un concert!

17 aberatii:

bogdana spunea...

ce ma fac eu fara vita pana in noiembrie?! :((
vreau vitaaaa

deea spunea...

Si yo...don't worry....facem ceva...te scot pe geam din casa..stam in baie in tren....nu ma intere...:P:P:P:P

Zmonky spunea...

ce-a facut ma?ce-a fost aia ma?ee

deea spunea...

a?ce-am facut,ce-am facut?

ana G. spunea...

cheer up kiddo :D you've got long way to live >:D<
pana lui seamana cu a mea, asta in cazu in care nu e la fel :))

deea spunea...

a?a?a?....aaa...poate e la fel :X:X...tanjesc de multa vreme la pana lui,dar tot timpul se petrec lucruri care ma impiedica sa pun mana pe ea....va venii si randul meu o data si o data...:P:P:P:P
Be happy....ai o pana ca a lu' Despot :X:X

bogdana spunea...

ahhh, ce ti-as face in ciuda cu ceva dar nu :D.

ana G. spunea...

am primit-o de la un prieten. mi-a zis ca a fost a chitaristului de la luna amara si cum el nu avea ce sa faca cu ea mi-a dat-o mie. apai nu stiu cat e de adevarata treaba sau nu stiu cat de bine am inteles ce a zis atunci despre ea :))
gandeste-te ca randul tau vine la fiecare concert din ce in ce mai mult :D
>:D<

deea spunea...

@lemons: ia spune-mi tu draga,ce mi-ai face asa...prieteneste? :)):))
@pickhiu: daaa...sunt din ce in ce mai aproape la fiecare concert,numai ca sunt prea fraiera sau prea timida cateodata(de la lemonns mi se trage :P:P)...numai conteaza,ai o pana ca a lu' Despot :X

Anca G. spunea...

:)) hai că-i tare..cine n-ar vrea să se laude că a leşinat la un concert Vita?? :))

bogdana spunea...

eh. cu chestia galbena :"> :D. timida?! deea timida?! macar ceva sa ai si din mine :))

deea spunea...

@sunetule: nu cred ca ai vrea sa te lauzi cu asa ceva....adica e groaznic,dar ma rog,e Vita..asta face lesinul mai "nelesin" cum ar veni...:)):))
@lemons: aaa...am capatat ceva de la tine,ti-am zis....dar azi mi-am schimbat opinia,iara s-a facut tam-tam pe chestia ca "andreea se ia in gura cu profii" :|:|

worsakeend spunea...

mi-ar fi placut sa ajung si eu mai ales ca erau la nici 500m de mn,dar serv ast ,off..macar exista un blog k al tau si se mai duce din regret cand citesc cu cata pasiune scrii de VDV

deea spunea...

@worsak: VdV de-abea au inceput concertele in cluburi,o sa aiba destule si vei reusii sa ajungi o data si o data.
Iti multumesc mult pentru compliment, si da scriu cu multa pasiune despre ei(sa vezi cat pot sa vorbesc despre ei)pentru ca ii iubesc foarte,foarte mult!

ana G. spunea...

lasa, esti mult mai curajoasa decat mine. pe mine inca nu m-a tinut sa plec fara sa-i zic mamei. asa ca :P who's the shy now? :)
ti-am lasat o leapsa http://pikchiu-nuka.blogspot.com/2008/10/poate-ca-da-poate-ca-nu.html

Poe spunea...

Morala?Salitos+bere+frisca=lesin in fata lui Despy :D =))

deea spunea...

Azi accept orice gluma poe...doar azi si maine...:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....