Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 3 octombrie 2008

Afectiune „la pachet”!

S-au terminat zilele,s-au terminat orele si minutele de ras,de mers aiurea prin oras.Da,a inceput scoala la propriu de data asta,cu toti profii,cu cataloage si fara posibilitatea de a chiulii fara absente.

Asadar,m-am decis ca am sa ma cumintesc(cica)...am sa renunt la ideea de a face lucrurile dupa starea de spirit.de ce?Pentru ca este foarte frumos dar nu la aceasta varsta,este fantastic cate lucruri ti se pot intampla daca actionezi dupa suflet si nu dupa cap,insa la 16 ani,toata lumea te va considera cel mai mare ratat de pe acest Pamant.

Am ramas fara baterie la Mp3...din nou...si am mers pe strada singura,auzind totul in jurul meu.Mi-am dat seama ca in mine lipseste ceva cu toate ca sunt inconjurata de oameni buni care ma iubesc(daca mai am si hiene pe langa mine,asta e partea a doua).Ce lipseste?Nici eu nu stiam cum sa numesc acea parte la inceput....incercam sa gasesc sinonime gen „prezenta cuiva”, „iubire”, „prietenie”...pana cand mi-am dat seama ce este cu adevarat: Afectiune!

Acum vine inevitabila intrebare: de ce afectiune?Ei bine,nu stiu si acest gand ma sperie si mai mult...nu am capacitatea de a-mi da seama ce se intampla in sufletul meu....de ce?Poate din cauza faptului ca ma ocup cu lucruri marunte,ca ma zbat prea mult pentru lucrurile care nu merita atata bataie de cap si uit de mine.....uit de sentimentele mele.

M-am intrebat de ce omul este atat de dornic sa isi manifeste sentimentele de afectiune si de iubire de fata cu altii?...prima oara nu am inteles,apoi am descoperit o pista: poate vrea sa se simta mandru si sa se bucure indiferent de loc,de ceea ce i se intampla...daca nu am dreptate,contrazice-ma!

Acum,revenind la mine,la orele mele de chiul care s-au dus si la blocajul sentimental pe care l-am avut.......este normal?Totusi singura nu sunt,atunci de ce am momente in care ma simt atat de goala pe dinauntru?Este pe deplin vina mea sau e de vina si aceasta etapa a vietii mele care ma nauceste complet?

M-am gandit.....daca as putea strange intr-un pachet,tone de afectiune...cui i-as trimite-o?As pastra-o eu,pentru ca am nevoie de ea,sau as trimite-o mai departe?

Un prieten mi-a spus ca sunt o mare egoista..nu am negat niciodata acest lucru...insa....oare sunt egoista doar cu lucrurile materiale sau si cu sentimentele celor din jurul meu?

Acum am nevoie de afectiune,imi vine sa plang in fiecare minut si sa numai bag pe nimeni in seama....acum,am dreptul sa fiu putin egoista si sa ma gandesc la mine sau nu ar trebuii sa desfac deloc pachetul stiind ca scopul este de a pastra putin din acel sentiment si pentru mine?

Nu m-am simtit niciodata in acest mod...nu am simtit niciodata nevoia de un sentiment aparte,de dragalasenie si de dulcegarii,insa,iata cum vorbesc despre „un pachet” de afectiune cu care nu stiu ce sa fac,iata cum vorbesc despre mine fara sa judec la rece ce ar trebuii sa scriu exact.

Sunt indecisa(ca de obicei)..insa imi doresc in continuare putina afectiune timp de cateva secunde sau daca se poate „la pachet”!

O sa-mi fie foarte greu...fuck!

8 aberatii:

Anonim spunea...

O sa ai parte maine de afectiune, la concert:D. O altfel de afectiune, dar care ajuta mult, dupa parerea mea!:)

deea spunea...

Dap asa e,e un strop de afectiune care ma ajuta multa..si ma tine in viata pentru cateva zile :D:D

bogdana spunea...

m-am confruntat si inca mai ma confrunt cu sentimentul pe care il ai si inca mai incerc sa-l ignor desi e foarte greu.
iar andreea are dreptate. pe mine ma ajuta concertele. imi ofera bucurie cat sa mai sper putin timp...

deea spunea...

Rezulta ca in seara asta voi avea parte de un sfert din "pachetul" de care am nevoie....raman cu speranta ca intr-o zi lucrurile se vor schimba! :D

worsakeend spunea...

bafta..si note mari-marii :p

Poe spunea...

First of all,I'm a fuckin' girl! Deci e "O prietena",nu " Un prieten"...Si chestia cu egoista am spus-o pentru ca imi facusei 7456967 de draci,pe langa ceilalti 9790575907595977567 pe care ii aveam...Stii tu de ce.Daca mai zici o prostie ca aia vreodata,primit ca ii tasez LUI toate vertebrele :) Si eu te iubesc :D Si in legatura cu afectiunea...se spune ca daca ii oferi cuiva afectiune,o primesti inapoi inzecit! :P

deea spunea...

Stiu ca esti "o prietena" draga poe,numai ca nu am vrut sa evidentiez faptul ca tu ai fost,trebuia sa lasi lucrurile asa.....
.....nu ii tasezi nimic,ca pe urma te tasez eu pe tine...
...primesti inapoi afectiune?Unde e?Ca nu am mai vazut-o de mult...poate nu stiu eu sa observ cu atentie!

Zmonky spunea...

poate ca ar fi mai bine sa trimiti pachetul acela cuiva,iar acea persoana fii sigura ca iti va trimite inapoi zeci de pachete,asta daca ti=ai ales persoana potrivita.

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....