Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 13 octombrie 2008

Intalnire la....limita!

In ultimele zile am cam parasit foarte multe lucruri,incepand cu blog-ul si terminand cu plecarile mele 24 din 24 de ore de acasa.De ce?Pai,nu a fost vina mea..si nu este vina mea in continuare,este vina acestui sezon in care toata lumea se imbolnaveste daca nu are grija preventiv(va dati seama eu si grija preventiva....poluri opuse)
Nu era nici o problema daca raceam..normal,fara alte probleme...insa cum normala,nu prea am fost si nici nu prea sunt,trebuia sa fac multe alte complicatii....gen,dureri de cap interminabile care nu ma lasa sa respir nici in aceasta secunda,in care ma chinui sa va destainui suferinta mea cea de toata suferinta. ;)) ;))
Intr-un final ma voi face bine,mama a avut si are in continuare grija sa ma indoape cu pastile,sa-mi faca injectii...orice,ca sa pot merge din nou la scoala...(yeeeee...ce bucurie) si sa scap de aceste dureri de cap,de spate....mai pe scurt de aceasta raceala pe nume sinuzita(e prima oara cand aud :|:| ).
Pentru ca in afara de stat nu am facut prea multe lucruri in aceste zile,am sa povestesc ultima intalnire importanta pe care am avut-o inainte sa fiu rapusa de boala.....si anume,o intalnire foarte calda si amuzanta cu un fost coleg din generala,mai bine zis cu un fost prieten care mi-a ramas un foarte bun amic.Nu am stat foarte mult de vorba,dar in putinele minute in care am conversat mi-am dat seama si mai bine cat de mult se poate schimba lumea din jurul tau.El imi tot repeta ca m-am schimbat,eu nu i-am spus acest lucru pentru ca in mintea mea mi se parea evident.
Insa,cu toate acestea, nu e vorba de o schimbare in rau,e vorba de o schimbarae din punct de vedere al mentalitatii,al ideilor si al modului de a-ti traii viata...eu zic ca e o schimbare in bine.
Mi-a placut si m-am simtit foarte bine alaturi de el,i-am facut o propunere foarte interesanta in legatura cu muzica lui si sper sa iasa bine...vreau sa iasa bine.
Mi-ar placea sa ne vedem mai des(avand in vedere ca intre intalnirile noastre trec luni de zile) sa vorbim mai des,sa stam undeva ore in sir si sa nu ne mai saturam de atatea povesti.
Intalnire la limita....sau nu,a fost speciala,a avut pe de-o parte atatea povesti haioase iar pe de alta parte raceala mea care trebuia sa se desfasoare cat mai repede.Important este ca a fost si sper sa mai fie cat de curand!

5 aberatii:

Poe spunea...

Ar fi ceva sa iasa planul ala al tau :D Si ar mai fi ceva daca l-as vedea cantand cu stii-tu-cine :D

deea spunea...

L-ai vedea cantand cu mama....ete da...:)):))...si mi-a venit alta idee in legatura cu ce mi-ai zis tu....sunt bolnava,ma doare capu' da gandesc mult...:)):))
Ar trebuii sa fac acelasi lucru si cu ce mi-ai zis tu....e chestia de promovare...multa promovare...fara asta,esti mort!

Poe spunea...

Da ma,da' yo ti-am mai zis ceva si de colegii mei...Nu-i uita! =))

worsakeend spunea...

sanatateee..k e mai buna decat toate :))

deea spunea...

@poe: da ma,nu uit pe nimeni....vorbesc,da sa-mi vina cu material toata lumea :P:P
@worsak: asa e...lasa ca ma fac yo bine..revin in forta :P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....