Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 17 octombrie 2008

Now i'm official...in trouble!

Well,se pare ca raceala mi-a trecut....de fapt nici nu fusese atat de grav pe cat crezusem eu.Se pare ca acum ar trebuii sa fiu fericita si sa ma gandesc cum sa-mi petrec restul zilelor...insa...doar se pare!
Principalul motiv pentru care am inceput sa scriu acest post care va fi cel mai infiorator de pana acum,atat pentru mine cat si pentru toti cei care ma cunosc si ma iubesc(probabil) este legat de un sentiment pe care l-am intalnit azi,un sentiment extrem de puternic numit..frica.
O sa-mi spuneti ca v-a fost de foarte multe ori frica si nu am sa neg acest lucru...insa aceasta frica este una mai speciala,este frica de necunoscut,este frica pentru propria ta viata...este un inghet care te copleseste si care nu poate fi indepartat cu nici o forma de caldura.Totodata este un sentiment care te doboara dar te face si mai puternic,te pune pe ganduri si fara sa vrei te trezesti intr-o alta lume unde panica nu poate fi oprita.
Pentru ca nu sunt diplomata si nici nu-mi place sa fiu in anumite situatii,am sa sfasai fericirea unora,am sa sparg gandurile altora si am sa marturisesc ca am de suportat o operatie(numai spun de care ca se isca panica,m-am convins azi), si am sa fiu plecata ceva vreme de....oriunde.O sa am zile in care o sa fiu plecata intr-un somn adanc si zile in care am sa traiesc din amintiri.Va exista o zi in care voi fi moarta de panica,de frica si in care ma voi gandii la toti cei pe care ii iubesc si nu am sa-i mai revad curand.
.....nu mor......cel putin asta sper
.....o sa va am pe fiecare in minte.....cel putin de-asta sunt sigura
.....nu e grav......cel putin asta am inteles
.....in cateva saptamani.....o sa fiu bine!
So,de ce mi-am facut atata timp alte probleme in legatura cu chestii total neimportante?...cand acum ma uit mai cu atentie si observ ca "now,i'm official in trouble!"


P.S: Pentru toata gasca mea de la Vita: o sa lipsesc ceva vreme de la concerte...da-ti din cap si pentru mine si transmite-ti mai departe motivul,nu atat de brutal cum l-am scris eu aici! :P:P:P

Sfat: A-ti vazut vreodata drac mort?...deci,nu am sa fiu eu exceptia!

11 aberatii:

bogdana spunea...

ce maaaa?! :O
nu face glume d'astea... :|
mi-e frica :-s.
esti ok?
bai mi-e frica!
ce ma fac eu fara tine?! :((
fara glume... :|

deea spunea...

nu glumesc bah,akum am bagat pe toata lumea in sperieti...o sa-mi retrag post-ul asta....bah stai chill...nu mor...ho...:P:P...am postat doar ca sa afle lumea de ce o sa fiu disparuta pana in decembrie sau ceva de genul :P:P

Anonim spunea...

O sa fie bine!:) Daca medicii ti-au spus ca nu e grav, inseamna ca nu e! Stiu ei ce spun si ce fac!:)
Si eu vreau sa ajung tot neurochirurg. O sa imi dai lectii dupa! :))
Mult succes si curaj!:* O sa iti tin pumnii! O sa fie bine!:)

Anca G. spunea...

Mhă, asta-i dovadă de curaj..sincer, în locul tău ori aş fi omorât doctorii până acum şi aş fi preferat să mor decât să fac operaţia, ori m-aş fi suit pe masă şi aş fi murit de frică..
Succes!

deea spunea...

Va multumesc...grav nu e,da e operatie totusi...
Sunetule,yo am stat foarte calma...ma gandesc numai la faza ca am sa dorm o zi intreaga fara sa imi sune telefonul sau sa aud vre-un zgomot...deci o sa fiu fericita privind acest lucru :P:P

Poe spunea...

Stii cum fac la vaccin...sa nu mai zic de operatii:)) Eu nici sa-mi scot maseaua nu ma duc,da' sa fac ce o sa faci tu... Sunt ... Uluita :| De parca m-a lovit trenul (acceleratul,ca personalul ala mergea ca un rahat turcesc pe 2 picioare :| )O sa fie bine :) Te aigur :> Ca daca nu...>:)

deea spunea...

Bah,o sa am schimbare de look...o sa lansez o noua moda...o sa am tepi si mi-i vopsesc...eu astept cu nerabdare momentul ala....mi se pare cel mai important :)):))...si poe,sa nu-mi faci vre-o surpriza la spital....:P:P:P...daca da,oricum te tin minte :P:P
@andreea m: ma yo nu prea sunt buna la chestiile astea dar pot sa vorbesc cu doctorul meu...care siguuur te ajuta :X:X...

Anonim spunea...

Stai mai linistita! Glumeam si eu! Apropo: sa ai parte de un neurochirurg frumos si bun 8->
Iti apreciez foarte mult curajul cu care infrunti situatia!Inseamna mult!:*

deea spunea...

Eee,andreea,La partea cu doctoru am avut mare noroc....este exact asa cum ai mentionat tu :X:X
Pai..m-am gandit ca nu rezolv nimic daca ma panichez....oricum chestia trebuie facuta fie ca ma dau eu cu capul de pereti,fie ca nu :P:P

Zmonky spunea...

O sa poti sa te vopsesti ce culoare vrei,folosind mai putina vopsea..:) O sa ma gandesc la tine non-stop.
Si dupa ce te faci bine sa-mi aduci aminte sa dau noroc cu doctoru,asa cum dam noi doua :>.

Anonim spunea...

sunt alaturi de tine, acum o ora am aflat. o sa fie bine!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....