Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 13 septembrie 2009

The end and...the start!

M-am obisnuit de anul trecut sa fac bilanturi.Adica?Adica pe ziua de 13 septembrie sa inchid toate usile in urma mea si sa stau sa rememorez tot ce am facut bine sau nu in cele 3 luni de zile...de libertate(cica).
Ei bine,daca anul trecut,am descoperit fuga de acasa,concertele,o noua pasiune si am trecut in scris faptul ca "vacanta 2008-cea mai tare vacanta ever"...anul acesta,lucrurile au luat alte intorsaturi care mai de care mai ciudate:
1.Am muncit pana pe 10 septembrie...si da,poate imi pare rau(cateodata) ca mi-am pierdut lunile de vacanta,insa imi si pare bine ca am vazut alta parte a vietii,ca am cunoscut din alt punct de vedere oamenii si ca,bineinteles,mi-am luat niste bani...so,Zara sucks dar face si bine!
2.Am "divortat" in sfarsit si mi-am lasat "pasiunea" sa plece,cu mare dificultate.Cum?Well...circumstante urate si un sfarsit(din partea mea) groaznic...insa,nu conteaza,ce-a fost frumos,minunat si magic a fost si voi tine minte toata viata,iar ce-a fost urat,a fost si el,dar am invatat cate ceva...si..."de data asta nu-mi pasa..."
3.Cu chiu cu vai,am plecat la Cokelive Peninsula,unde am reusit sa depasesc un atac de panica,am inghitit praf pentru toata viata,am facut ca o nebuna pe Prodigy si m-am intors acasa cu o alta minciuna in spate,insa cu o mare bucurie in suflet.
4.Am revizitat Pitestitul si micul orasel al Cosminei:Gaestiul.Apoi,am plecat de nebuna in Craiova,unde am ramas singura intr-o camera de hotel,all night long,insa unde am descoperit,in acelasi timp, multe lucruri bizare si interesante despre persoana mea.
5.A mia si mia minciuna,atat acasa cat si la,locul de munca,m-a acoperit bine de tot cat am fost la mare,cu Poe si Luiza,cu care am facut haos evreywhere si cu care inca rememorez fiecare moment de acolo.
6.Am "divortat" in sfarsit si de my boyfriend...concluzia?Mai libera ca acum nu m-am simtit niciodata(trebuia sa mentionez,neaparat aceasta idee).
7.M-am fatait la toate concertele posibile si imposibile din Bucuresti.Am fost unde nu credeam ca voi ajunge niciodata...iar,privind lucrurile,acum,parca lumina bate in alt sens...ceea ce este extrem de bine!
Sa mai termin o data si sa spun: concluzii?Poate ca nu m-am plimbat atat de mult pe cat mi-as fi dorit(nu ar trebuii sa sufar,ca o sa ma plimb si in cursul anului),poate ca nu mai am dupa cine sa fug si pentru cine sa ma sacrific,insa,acum,sunt libera:no band,no job,no boyfriend...si doar pentru acest sentiment as mai retraii vacanta asta din nou si din nou si din nou.
The end...al vacantei...si,the start?Bieninteles al clasei a 11-a.
FUCK!....dar,poate n-o sa fie asa rau...

2 aberatii:

Poe spunea...

Ba...gandeste-te ca la anu' e si mai rau =))

deea spunea...

@poe: gandest-te ca dupa anu' viitor scapam...terminam liceul....omg,poe,o sa terminam si liceul,mama,parca ieri terminam a 8-a si dadeam capacitatea....
....frate,lasam,o sa fie bine,o sa fie misto....ce conteaza ca e un alt start,o sa treaca repede!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....