Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 3 septembrie 2009

Back...but never here!

Am murit?Eeee,pe dracu’,doar nu a-ti vazut vreodata drac mort.Am zis eu ultima oara ca ma reprofilez?Ei bine,iata-ma:fara bani,mai nou fara telefon,insa descurcareata ca intotdeauna.
Am fost la mare…da,da,da,singura de nebuna.Ce-am facut?Mi-am spalat creierii si iarasi l-am agatat pe unu’…dar kkt,nu mai stiu cum il cheama.Acum,de fapt,ar trebuii sa scriu ce dracu hotarare am luat…he,he,he…hooo k am depus un CV d’ala la o firma auto,sa le calculez lor acolo si sa le fac publicitate…hai ca merge,m-am gandit ca daca ma iau nataraii aia o sa fiu super cool…inconjurata de barbati care o sa-mi cada la picioare si cu multi bani in buzunar…ce naiba,doar,aproape toata lumea are volvo…si daca n-are,isi doreste sa aiba,asa ca ratata de mine(mama,poate imi dau astia o masina pe degeaba…whatever).
In 8 zile,m-a sunat mama de 45 de ori(da,am retinut numarul apelurilor)…si da,de’aia nu mai am telefon,ca mi l-am aruncat in mare…bine,nu am nici o certitudine ca am facut asta sau ca l-am lasat aruncat prin vre-un club,sau poate ca mi-a fost furat…ma rog,important e ca acum,nici o persoana cretina pe care o dispretuiesc nu o sa ma mai dispere cu telefoanele.
Ca sa nu uit,am sa mentionez de tata si de oxigenata aia…cica,m-au dat dracu’ amandoi si au plecat in Hawai,Tenerife sau puii mei,pe timp nelimitat…mda,cel putin asta mentiona ultimul mesaj a lu’ tata(poate si de’aia mi-am aruncat telefonul)…si da,sunt singura ca a fost ideea idioatei aleia(poate pana la urma am sa accept inchisoare pe viata si am s-o strangulez).Oricum,ce conteaza,cine are nevoie de parinti la 30 de ani?O sa am grija de fundul meu si singura…cred,sper.
Stiti cum e atunci cand pleci undeva si apoi te intorci acasa si te trezesti singur(a),fara caine,pisica,fara nici macar un tata cu capul pe umeri,o mama sanatoasa mintal sau o sora tarfa?Nu?E naspa rau,va zic eu.E nasol sa te impiedici prin casa de tine si de miile de perechi de pantofi…si cel mai nasol,e sa te uiti in oglinda si sa vezi o persoana disperata si singura la 30 de ani…asadar,acum cat scriu bullshitul asta o sa presupun ca sunt o femeie fericita(oare sunt nebuna?) care este back…but never here!

7 aberatii:

worsakeend spunea...

draguta povestioara..am crezut-o pana la faza cu 30 ani :p

iuliana spunea...

de abia astept sa vad sfarsitu poveestii asteia, ca o citesc cam de cand ai inceput-o... ma rog, mie imi place!!

deea spunea...

@worsak:ho ho ho...mah sincer cred ca ar fi fost bine sa lucrez la o firma auto si sa stau si singura intr-un apartament :P:P
@bobo: eee,bobo,crede-ma mai e mult din ea...de fapt nici eu nu ii stiu sfarsitul...deocamdata e un jurnal pe care "autoarea" il va termina cand isi va pune iata pe picioare....cred...

Poe spunea...

Primu' paragraf am is ca e pe bune :)) Ma si gandeam pe unde dracu' ti-au furat astia telu' :))

deea spunea...

@poe: eee...ce pot sa spun....se pare ca toata lumea are impresia ca fictiunea mea e realitate...ceea ce ma bucura,inseamna ca jurnalul tipei X este foarte plauzibil! :D

Poe spunea...

Chiar, cand ii dai si ei un nume? :))

deea spunea...

@poe: teoretic nu prea pot sa ii dau un nume,penntru ca ea...este de fapt eu...jurnnalul este scris la persoana 1...deci faptele! :D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....