Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 27 august 2008

Leapsa cu telefonul!

Am navigat pe blog-ul Daliei(my friend from Arad) si am primit aceasta leapsa cu telefonul care mi se pare foarte tare,asa ca m-am decis sa va prezint si eu,jafurile.....pardon,telefoanele mele,cele de toata suferinta:


Nokia 3220-cartela Vodafone.EL e cel care este non-stop alaturi de mine,in fiecare secunda,e foarte jaf,dar il iubesc si cu toate ca o sa-mi cumpar alt tlefon cat mai curand o sa ramana si EL alaturi de mine!



Nokia 1112-a fost acum multi ani al tatalui meu,de ce l-am luat eu?Ca sa mai zaca si el cu o cartela de Cosmote in el,ce e drept,p'asta il mai folosesc din cand in cand!





Alcatel 311,mai pe romaneste "cel mai mare jaf"-acum sta in cutie cu o cartela de Cosmote in el,il mai folosesc cand mi se mai strica cate un telefon.




Pe scurt,nu prea ma car cu 3 telefoane dupa mine,nici macar cu doua(numai cand am chef le iau)....de ce?Daca cineva vrea cu orice pret sa dea de mine,ma suna pana innebuneste,plus ca toata lumea imi stie numarul de Vodafone si il cunoaste pe micutul 3220 care...a suferit foarte mult la viata lui!
Leapsa cu telefonul catre toata lumea...cine vrea si n-are ce face,sa-si prezinte telefoanele...e fun!! :P:P:P:P

4 aberatii:

Anca G. spunea...

OOOO...am avut un 3220 şi l-am scăpat în cap :((( s-a făcut numai piuliţe..am plâns două zile după el, a fost cel mai bun prieten al meu vreo 3 ani :(((

deea spunea...

Vezi sunetule?Nokia 3220 e mirific,se lipeste de tine ca meduza...yo il am numai de 2 ani,am aruncat si l-am scapat prin toate gropile,canalele...s-a stricat dar l-am reparat...pana se indura familia mea de mine sa-mi dea bani de alt telefon,mai supravietuiesc...sper!

Zmonky spunea...

=)))))))))))))))))))
cel mai mare jaf este cel mai secsi telefon in viatza :x

deea spunea...

E secsi?Mah mie nu mi se pare....doamne cat vroiam sa dau cu el de toti peretii cat am avut stricat 3220-ul.....noroc ca a fost reparat rapid ca altfel "cel mai mare jaf" era acum la 7 m sub pamant :)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....