Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 16 august 2008

Pe la megastar dai de....afoni si nebuni!!


Da,dupa cum a-ti observat unii dintre voi,m-am intors de la munte....deocamdata fara poze,insa promit ca am sa le postez curand.
M-am intors joi seara si m-am bucurat ca mi-am revazut casa si am revenit la vechile mele obiceiuri.Nu am stat mult sa ma odihnesc si am plecat vineri dimineata la preselectii la Megastar,doar din curiozitate,nici de cum sa ma duc sa ma dau acolo in spectacol (imi place sa cant numai in intimitatea baii mele :P:P:P....cateodata nici acolo ca ma aude motanul si imi e mila de el).Am convins-o pe Mada sa vina cu mine si de la 11 si ceva pana pe la 3 cand a aparut Zmonky ne-am invartit pe acolo de am innebunit(nu va mai zic ca banii mei din portofel parca au zburat).Ne-am dat seama imediat cati afoni erau pe langa noi.....dar pe la 5 si ceva am dat de o doamna cam suspecta....

Sa va povestesc de tanti Dana,care are 40 si ceva de ani,probabil, si e scapata de la spitalul 9 (nu am informatie sigura dar 80% de acolo a scapat).Nu o cunoasteti?Lasa ca va cunaoste ea pe voi..daca nu din cluburile care nu au existat niciodata unde cantai la chitara chiar daca nu stiai sa canti,poate ca i-ai fost elev pe vremea cand era ea profesoara de lalait.....pardon,cantat.Vreti pile in televiziuune?Vorbiti cu tanti Dana ca a prezentat Mamaia 2002(da' nimeni nu a vazut-o niciodata),e foarte buna prietena cu Iantu,a avut grija de Loredana Groza cand era mica..si sa nu va mai zic de Botezatu care a vrut sa o cucereasca de mii de ori dar ea nu s-a lasat asa usor..vai,ce ghinion.Bineinteles ca pe Zmonky o cunoaste din nu stiu ce videoclip in care ea nu a aparut niciodata in viata ei,iar pe mine?Pe mine m-a vazut cu frati-miu invizibil pe strada.Pe cine mai cunoaste?Cum adica?.....pe toata lumea si toata lumea e la picioarele ei..si yo am fost la picioarele ei....DA' DE RAS!!

Vineri am descoperit multa lume afona si o nebuna....Mada saraca era traumatizata de faptul ca a stat acolo cu mine atatea ore dar m-a iertat,iar Zmonky era happy ca l-a vazut pe Andrei.Azi,am stat mai mult langa nebuna ca afoni nu prea mai erau asa multi,iar maine iara ma arunc pe jos de ras cand tanti Dana o sa-mi povesteasca ca o cunaoste pe mama din Suburbia cand canta la chitara electrica si pe cei 15 frati ai mei care i-au fost elevi...si poate iarasi o sa mai alerge dupa Andreea Raicu pe strada sa ii aminteasca cat de bune prietene erau ele,numai ca Raicu are amnezie si a uitat de ea..sa nu va mai zic de Iantu care o adora in facultate si cu care tine mortis sa vorbeasca ca s-o dea astia la Prima in direct(sigur o vedeti la momente haioase,pentru ca e un specimen aparte).
In concluzie,m-am intors in Bucuresti cu un scop,sa ma duc la preselectii la megastar sa mor de ras....maaa da imi place,daca nu aveti ce face sa va duceti sa stati pe acolo prin jur ca muriti de ras...va zic din start...daca nu e tanti Dana sunt altii.....ca multi afoni si nebuni trimite D-zeu la Megastar....bare-mi sa ne pazeasca pe noi(cei in aparenta normali)de ei! Iat-o pe mega vedeta tanti Dana....:)):))...vedeti tanti?...va fac si publicitate pe gratis ar trebuii sa ma platiti,daca nu dv,trimiteti-l pe Botezatu sau pe Iantu,pe cine vreti,nu ma supar..da' sa ma plateasca in euro :D:D
...aaaa....imi cer scuze alora de la megastar ca de pe site-ul lor am luat poza,dar ca sa arat lumii intregi.."vedeta" =)) =))

12 aberatii:

Anonim spunea...

pur si simplu nu imi pot explica cum de nu li rusine la oamenii aia sa se duca acolo =))

deea spunea...

asta m-am intrebat si eu de multe ori....dar daca esti pe o dunga ca tanti Dana te duci si la preselectie pentru Miss Univers!..ce sa facem...mare e gradina Lui D-zeu.....

Anca G. spunea...

Wellcome back! Sper să o dea la momente funny să o vedem şi noi :))

Poe spunea...

Bucuresti :X Aer poluat :X Ce bine e acasa... 8-> Pozele nu le pui pe toate ca stii ce patesti O:-) Si se pare ca ti-ai cunoscut nasul! :)) Deci chiar exista cineva mai sarit ca tine in lumea asta :)) Cred ca daca aud ca a zis de maica-ta ca era in Suburbia si canta la chitara electrica, fac infarct de ras =)) Ia filmati-o bah sa o vedem si noi astia sarmanii care nu suntem acolo :)) De ce sa radeti numai voi? :>

deea spunea...

@Sunetule:- Sigur o da la momente funny ca se duce sa si cante....e cea mai tare tanti Dana...nimeni nu-i ca ea...de nebun :)):))
@Poe:-Normal ca nu pun toate pozele,alea mai importante de pe la piscina...ce sa fac poe?Sa o filmez?Cum adica?Tu nu o cunosti?E mare vedeta...=)) =)) =))

Poe spunea...

Tocmai alea sa nu le pui ca te sparg :) SI nu ba ,nu o stiu...sau stai! E tanti care si-a pierdut virginitatea cu Iantu? Gata ba,o stiu! =))

deea spunea...

O sti din spusele mele...lasa ca pun si poza cu ea...sa isi dea lumea seama de mare megastar....

Anca G. spunea...

Talent are, prezenţă scenică nu mai zic, publicitate îi face Deea, o sesiune de autografe îi mai trebuie ca să-şi bucure şi fanii :))

Zmonky spunea...

Ehee,deci am aparut intr-un videoclip cu bikini party bre,habar u aveti voi.Si tanti Dana a invatzat-o pe loredana sa faca pipi :">
am postat bre :))

deea spunea...

@Sunetule: -lasa ca ii aranjez si o sesiune de autografe daca vrea...orice pentru prima
"gagica" a lu' Iantu :)):))
@Zmonky: -ma uit sa vad ce ai postat....:P:P.Tu iti dai seama ca n-o s-o mai vedem pe tanti Dana?Asta numai daca ne intalnim cu ea pe la metrou sau in gara...acum depinde pe unde mai locuieste :P:P:P

Zmonky spunea...

draga pepushe,in gara nu o sa ne intalnim cu ea pentru ca numai tu dormi in gara :D
si loredana groza era cam de varsta mea si a invatzat-o sa faca pipi:">
ma rog,asta a fost concluzia mea

deea spunea...

Yo am prins ideea numai ca avea grija de Loredana,dar sigur a invatat-o mai multe in afara de facutul la wc :)):))....bine,da,bine...yo ma intalnesc cu ea,pentru ca yo dorm in gara.....ei si ce?Ma simt mandra de gara din Deva care era calduroasa cu 2 grade mai mult decat afara :D:D.....lasa zmonky k numai ai mult pana ajungi ca mine...te vad yo pe tine,dormind in canal pentru Andrei :)):)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....