Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 26 august 2008

The worst day ever!!


I'm just a kid and life is a nightmare....cel putin cam asta a fost azi pentru mine...doar azi,26 august!

Da,e 26 august si eu sunt in fata calculatorului.Este 26 august si eu sunt in Bucuresti,acasa.Va mai amintiti de ziua aceasta,nu?Daca nu,va reimprospatez memoria....ziua de azi era ziua perfecta,ziua in care trebuia sa fiu non-stop legata de fraza ce mi-a bantuit capul o luna si ceva de zile: "mare,plaja,VITA" :((:((.De ce nu am plecat?Well,sa incep cu inceputul,cum e normal:
-cu o zi in urma de marele eveniment,am tot mintit pe acasa si cu greu am reusit sa o conving pe mama ca e ziua nu stiu cui si e mare petrecere,mare.In aceeasi seara,Zmonky mi-a dat o veste bomba spunandu-mi ca numai are nici o sansa sa mearga indiferent de eforturile ei sau ale mele de a o convinge pe "minunata" ei mama sa o mai lase sa respire(in stilul nostru),bare-mi asa putin.M-am calmat si am zis ca totul o sa iasa bine,avand in vedere ca Bogdana si prietenul ei erau dispusi sa mearga.M-am culcat cu acelasi gand in minte "Maineee....mare,plaja,VITA"
-ziua "perfecta" a inceput cu trezitul la 6 dimineata,facutul bagajului pe intuneric si mintitul cum ca ma duc sa impat pliante.Eram in extaz cu toate ca era 7 dimineata,tramvaiul 32 era plin de muncitori,tarani si hoti de portofele si nici nu gasisem Red Bull la magazin.Am mers ranjind in tramvai pana la a 3-a sau a 4-a statie cand imi suna telefonul......nici un fel de disperare,era Bogdana care probabil vroia sa ma intrebe daca m-am trezit.......si acum,urmeaza partea aia:...Bogdana nu m-a intrebat daca m-am trezit,mi-a zis ca numai poate ajunge la mare pentru ca maica-sa a intors-o din drum in acea dimineata.......SOC!.....SOC IN CONTINUARE!!....SOCUL CONTINUA!!
Am incercat sa mai pun ceva cu ea la cale sa o lase,dar nici gand...si uite asa m-am trezit la 7:20 dimineata stand pe o banca in parc si numarand floricelele,gandindu-ma la cat de pierduta sunt si la cat noroc pot sa am cateodata asa pot sa am si ghinion cu carul.
Mi-am luat Red Bull,m-am urcat in tramvai,am stat pe un scaun si m-am apucat de bocit in tacere 8 statii.Am ajuns la capat.....la capatul tramvaiului dar si la capatul puterilor.
Pe la 9 m-am vazut cu my boyfriend si am tot incercat sa planuim ceva.De la 11 pana pe la 14 si ceva am stat pe la Poe si i-am povestit si ei minunata mea aventura,pana cand my boyfriend s-a intors sa-mi spuna ca nu a rezolvat nimic si nu are cum sa vina cu mine,asa pe nepusa masa.In acele momente ma gandeam,ca era mai bine sa ma fi urcat singura in tren si sa fi ajuns la Costinesti.....ma descurcam eu cumva....cred.
Am revenit acasa pe la 3 si am mai pierdut vremea pe'afara ca sa ma mai calmez pana cand m-a sunat Alina(my boss de la pliante) si m-a trimis cu Poe la Pta.Romana sa impartim pliante(pe bune de data asta) de la Diverta(am avut si tricouri......groaznic)
In concluzie:
-cu minciunile sa spun ca am mai scos-o la capat si poate urmatoarea escapada(CARE SPER SA IASA BINE) o sa fie chill.
-am analizat situatia in amanunt si Bogdana a trecut prin clipe si mai nasoale decat mine,asadar nu am atatea drepturi ca ea,sa ma plang.
-mi-am dat seama ce bine e cand pleci undeva,in gasca...de ce?Pentru ca probabilitatea ca shit-uri din astea sa se intample e foarte mica.
-sufar in continuare atat pentru Vita,dar mai ales pentru marea pe care inca nu am vazut-o anul acesta(mama....imi fac bagajul si ma duc in decembrie la mare,da' MA DUC!)
-incep sa ma agat pe zi ce trece mai mult de zicala "lucrurile se intampla cu un rost".....si poate e adevarata....
-numai plang,am sa zambesc si am sa ma gandesc tot timpul la "se putea si mai rau"
Nu o sa mai fie mare(cu Vita),dar VdV o sa fie la greu...si totul se recupereaza!!

8 aberatii:

Anca G. spunea...

Aoleu, mai, Deea...ne-ai demoralizat de tot. Păi dacă ţie ţi se întâmplă ghinioane de'astea (era 26, adică dublul lui 13 şi mai era şi marţi) noi ce să mai zicem...:|

deea spunea...

Aoleo,sunetule,sa sty ca niciodata nu am pus problema asa,in nici o secunda nu m-am gandit ca era marti si ca ghinioanele din 13 se dubleaza pe 26....da mah,asta a fost motivul intr-adevar...well,n-a fost chiar asa rau....bine,a fost foarte rau,mai ales ca pe la 12 m-a mai sunat si un prieten sa-mi zica daca sunt la concert ca el era acolo si puteanm sa ne vedem...wow,daca staim ma duceam singura si ma vadeam cu el acolo....dar nu,a trebuit sa suport toate astea :((:((...inca sunt in soc,numai la asta ma gandesc,sper sa-mi revin curand!

Anonim spunea...

vezi ca ti-am dat si tie leapsa cu telefoanele!!! :P sa o faci

deea spunea...

am sesizat ceva...deci imi pun telefoanele pe blog..buna asta buna :D:D:D

Poe spunea...

Hai femeie ca n-au intrat zilele-n sac! O sa mergi la vita de n-o sa mai poti....iar la mare tot o sa ajungi...candva...:) Gandeste-te cum aratam yo cu tricoul ala de la Diverta si sa vezi ca o sa te simti muuulllt mai bine :)

bogdana spunea...

Doamne ce zi mirbolanta, n-am sa o uit prea curand. asa perfect de cacat a fost totul.
imi pare rau, sincer, ca te-am intors asa din drum..
poate e mai bine ca s-a intamplat asa, poate chiar putea sa se intample ceva rau. nu stiu.
dar hai ca mai sunt concerte, se vor satura ei de noi sa ne tot vada.
am trecut amandoua prin clipe nasoale, dar uite ca n-am ajuns in depresie...mai am pana sa devin emo :))

deea spunea...

Da,Bogdana si yo mai am pana acolo :)):))....mah nu-i nimic,asta e...vrei sa-ti mai zic o bomba ca sa te simti si mai bine :)):))...mi-a dat mesaj un prieten care era acolo cu gasca puteam sa merg si singura si stateam cu ei,dar nu am avut de unde sa stiu,am aflat tarziu :P:P:P
VREAU LA VITA....NUMAI SUPORT,ITI DAI SEAMA CA SE FAC 2 LUNI DE LA ULTIMUL CONCERT...N-A TRECUT NICIODATA ATAT DE MULT....DACA NU AJUNG LA BUZAU CHIAR CA DEVIN EMO :((:((

Zmonky spunea...

e bine ca ai bocit in tacere...eu seara am bocit in stilul meu caracteristic..adica am ras si am aruncat cu chestii prin camera in acelasi timp.
...si toate astea pentru ca "nu am eu chef sa te las" :-@

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....