Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 23 august 2008

Pauza pentru....Bucharest City Challenge!

Sambata am avut o buna meritata pauza de la impartit pliante si pentru ca nu pot sta locului in casa unde e racoare si e bine,am plecat de nebuna sa vad cursele de masini.Da,faceti cunostinta cu cealalta latura a mea,adica partea din mine pasionata de fotbal si de masini de curse.Anul trecut am ratat cursele din motive necunoscute si de aceea m-am gandit ca oricat de obosita as fi dupa atatea zile de impartit hartii,masinile merita efortul meu.
Am dormit pana la 12,am pierdut timpul degeaba pana la 4 si am plecat spre centrul Bucurestiului,mai precis in jurul Casei Poporului,ca sa gasesc un loc bun de unde puteam sa vad si sa aud masinutele.
Am mers alaturi de my boyfriend si am inconjurat de mii de ori terenul unde se intreceau masinile.Pentru ca nu ne-am riscat sa ne luam la bataie sau sa fugim de "animalele" de la BGS care se uitau cam suspect la noi,am preferat sa ne cocotam pe niste trepte in fata unui hotel....si,am hotarat bine,pentru ca am fost la cativa metrii de masinile care practic zburau pe sosea.
Poate ca va intrebati de ce mi-am folosit singura mea zi libera ca sa stau in picioare si sa vad niste masini care se intrec pe pista......pai,e foarte simplu..mai mult sunt innebunita dupa zgomotul asurzitor pe care il fac masinile decat dupa intrecea in sine...si acest fenomen este de neexplicat si pentru mine.
Asadar,am stat o ora si ceva in picioare,cocotata pe o scara ca sa vad si mai ales sa aud(ce sa fac daca de la mine de acasa nu se aud...) mii de autoturisme tunate si perfectionate pentru Bucharest City Challenge(as sta acolo ore intregi).....si pentru cei care se tot plang de aceasta competitie,am sa le dau un sfat: MUTATI-VA CA SI ASA NIMIC NU VA CONVINE IN TARA ASTA!!
Gata,la anu' imi iau masina si rup toate gardurile de acolo....bare-mi particip si simt adrenalina!! :)):))

Campionatul FIA GT-cursa in toata splendoarea ei



Masina care m-a dat pe spate...Lamborghini Gallardo



Aston Martin DBRS 9...alta preferata de-a mea

8 aberatii:

Anonim spunea...

eu is foarte innebunita dupa motoare inca de cand aveam 3 ani de zile. cand m-am mutat aici tin minte ca la juma de luna dupa aceea in amiaza mare se auzeau niste zgomote foarte ciudate, ca si cele de la raliuri. atunci am aflat ca de fapt eu stau langa aeroport unde se tin foarte des curse de motoare. si mie imi place sunetu ala :D atata ca eu is mai pasionata de motoare decat de masini.

deea spunea...

Si motoarele imi plac,nu la fel de mult ca masinile...numai ca nu prea sunt curse de motoare in Bucuresti...adica mai rar,asa Bucharest City Challenge e in fiecare an si mai nimeresc si pe la cursele ilegale :D:D
Mama,ma bucur ca am mai dat de o persoana innebunita dupa sunetul ala :X:X:X

Anca G. spunea...

Măcar de'asta să te bucuri că trăieşti în Bucureşti..sunt unele oraşe în care vezi doar curse spre autobuz sau întreceri de moşnegi pe biciclete..

deea spunea...

Da,sunetule,mai am si yo ocazia sa mai ajung pe la niste chestii interesante ca in rest si yo vad curse de mosnegi pe bicicleta(vorba ta)....mama,da ai niste replici :)):))..de unde le scoti? =)) =)) =))

Poe spunea...

Eu cand ti-am zis ca trebuia sa te nasti baiat,tu nu m-ai crezut...Yo aud masinutele de acasa,sac! :P Daca la anul participi,Dumnezeu sa ne fereasca de apocalipsa :)) Macar te-ai simtit bine :) Totusi,o sa te simti si mai bine...remember:mare,plaja,vita! :))

Anca G. spunea...

caracteristica zodiei ;)

deea spunea...

@Poe:-da,mai am o zi...adica ziua de maine,adica marti am plecat...wow de-abea astept!
Ce mah?La anu' daca nu pot sa particip yo (da' poate ma bag yo cumva pe acolo),intru la unu in echipa,sa fiu fata cu apa bare-mi...da sa simt de acolo de la 2 m,masinile si cum arde soseaua...mama,ce-mi place..:X:X
@Sunetule:-well,asta e zodia...da decat o pitipoanca,mai bine una care fuge,se enrveaza,ii plac masinile,fotbalu etc,etc,etc :D:D:D...

Anca G. spunea...

just :D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....