Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 1 august 2008

Nevoia si interesul...

Hay-huy prin marele Bucuresti...cam asta ar fi trebuit sa fie titlul acestui ultim post de-al meu.De ce?Pentru ca asta am facut in fiecare zi din aceasta saptamana,am mers aiurea prin Bucuresti in cautare de diferite chestii..mai bine zis,acel gen de cumparaturi de care are nevoie fiecare om inainte de a pleca undeva.
Cum ma cunoasteti cat de cat,din tot ceea ce povestesc pe aici...era normal ca intr-una din zile sa mi se inatmple ceva si sa raman in soc(nororc ca stateam jos si nu am avut ocazia sa cad din picioare,sa ma impiedic sau sa dea o masina peste mine).
Nevoia si interesul omului fata de ceva anume este foarte mare si nu am crezut ca voi avea si eu parte de asa ceva pana cand o veche si buna prietena de-a mea care m-a lasat cam in urma din cauza faptului ca eu am evoluat si ea a luat-o pe un drum paralel,mi-a dat un telefon neasteptat,dar nu ca sa vada cum o mai duc si daca am murit sau nu,ci ca sa ma intrebe daca am bilet la nu stiu ce concert,pentru ca ea nu avea cu cine sa mearga si s-a gandit ca andreea,cea pe care o barfea de zor pe la altii,i-ar face favoarea si ar da fuga la magazin sa isi ia bilet ca sa mearga cu ea.
10 minute soc.....De ce?Pentru ca asa cum am mai spus,aceasta persoana fusese una dintre cele mai bune prietene de-ale mele in trecut, si dupa ce a trecut de bariera "Barfeste-o pe Andreea",acum a ajuns la stadiul in care nevoia de mine si interesul au facut-o sa-mi dea telefon....un stadiu pe care eu il urasc si de care tot timpul ma lovesc,fie ca vreau fie ca nu.
De cand mi s-a intamplat acest lucru,am ramas pe ganduri si am realizat ca nevoia si interesul se impaca foarte bine si ca omul stie sa le foloseasca si mai bine.
Poate ca am avut si eu nevoie de oameni,poate ca am facut anumite lucruri din interes,insa niciodata nu m-am mai intors la o persoana pe care o dadusem uitarii....Oare atunci cand ai disperata nevoie de ajutor nu te mai gandesti la orgoliul tau?Nu te mai gandesti la tine si la personalitatea ta?...acum,.....totusi,cat de disperata poate fi o persoana incat sa ceara ajutorul cuiva pe care nu-l prea inghite?
Bun,acum mi-am dat seama ca am ramas in urma cu informatiile si ca lucruri de acest gen se intampla la tot pasul.....si avand in vedere faptul ca eu nu am ajuns niciodata la stadiul de nevoie si interes din disperare,o sa ii pun la colt in continuare pe cei care procedeaza asa....
....si cu asta va las sa va ganditi,pentru urmatoarele 2 saptamani,de cate ori a-ti actionat ca aceasta "prietena a mea" si ce inseamna intr-advear nevoia,interesul si toata disperarea asta?Pentru ca eu,ma tot uit in jurul meu si incep sa ma conving cat de cat........

Bye,bye my friends si revin cu poze de la munte!!

15 aberatii:

Anca G. spunea...

Într-adevăr, unii uită de orice fărâmă de demnitate când au nevoie de ceva şi parcă ţi-e ţie ruşine de ruşinea lor când vezi de ce sunt în stare ca să-şi atingă scopul...
Bucură-te de vacanţă! :)

Anonim spunea...

Mdea...tipul asta de persoane te inconjoara tot timpul ;) Flip them the bird :-J :)) Acesti oameni se ghideaza dupa zicala "Fa-te frate cu dracul pana treci puntea",asa ca de unde puii mei mai vrei si demnitate?:)) Sa nu mai vb de orgoliu =)) Oricum 2 saptamani o sa ne doara-n cot de Bucharest si de specimenele ce traiesc in acest habitat,so...Chill out!

Stres spunea...

nu o lua in nume de rau , nu vreau sa te jignesc si nu sunt misogin [desi am unele momente] . voi , fetele , ma amuzati intr`o oarecare masura . va barfiti pe la spate intre voi [chiar daca sunteti prietene bune , si degeaba imi spui mie ca nu ai barfit vreo prietena de`a ta ,te minti singura . e in natura voastra sa faceti asta .] si , daca aflati ca v`a barfit o prietena , va suparati pe ea [desi e o sansa de 80% sa o fi barfit si tu pe ea] . nu mai ramane atat de uimita , e in natura umana sa profitam unul de altul . prieteniile se bazeaza pe interes , fie ca e nevoia de un lucru material , fie ca e nevoia de a socializa . nu inteleg de ce te miri atat de mult , nu cred ca e prima oara cand o patesti ..

Elena Andrei spunea...

Iti scriu in legatura cu revista Teen Press. Ne poti contacta pe mailul revistei(atp_teenpress_bucuresti@yahoo.com) si putem face o colaborare daca tu crezi ca ai ceva de spus. Asteptam vesti!

deea spunea...

-stres: stiu ca fetele se barfesc de obicei intre ele...insa eu ma ramas uimita pentru ca dupa ce ca "prietena" mea m-a barfit a mai avut si tupeul sa-mi ceara sa vin cu ea la concert....nu stiu daca eu as mai fi avut acelasi tupeu ca ea...intr-adevar poate ca ma uit prea mult la altii si ii judec si cateodata uit de mine...si hai ca si baietii se mai barfesc,insa la voi totul pare mai usor
-elena:am localizat pe cineva de la revista Teen Press si mi-a explicat cam ce trebuie sa scriu,am sa trimit articolele cat mai curand!!

bogdana spunea...

sa le bag un bat cu spini la astea in cur! nu suport genul asta de persoane si tocmai de aia evit si din cauza asta mama spune despre mine ca sunt "incuiata". dar aici nu e vorba de asta, e vorba despre cum ne alegem prietenii.
si mie mi-e dor sa fim iar tot grupul vesel in primul rand la vita de vie si sa urlam pana ne ies plamanii :x
pe 23,26 e vita la costinesti iar pe 29 la galati. mergeeeeem?;;)
hai la ambele in costinesti
te roooog
poate fac eu rost de bani si te ajut si eu cu banii daca intervine ceva
fac si eu ca ala de pe blogul andreei talmazan
pls pls pls pls pls ....

Stres spunea...

@ deea : baietii de obicei nu se barfesc intre ei ... ne spunem ce avem de spus verde`n fatza , chiar daca e placut sau nu . e mult mai usor . de barfit...barfim , dar totusi o spunem in fatza inainte , asa ca nu mai e tocmai barfa...
@ lemons : hai sa fim seriosi , orice persoana are o alta fatza decat pare ca are . niciodata nu va fi cineva cum pare...
concluzia : women..can`t live with them...and that`s all ! [gosh ar trebui sa ma fac misogin]

Anonim spunea...

Nu stiu de ce ma bag in discutia asta, dar nu pot sa ma abtin:)). Ma enerveaza etichetele de gen: fetele se barfesc, baietii isi spun verde in fata. Asta depinde de personalitatea fiecaruia, dupa parerea mea. Chiar ma amuza baietii astia care se dau mari ca ei spun verde in fata. Hai sa fim seriosi! Nu iau apararea fetelor, in niciun caz (mi-as fi dorit foarte mult sa fiu baiat), dar etichetarile astea chiar ma amuza cateodata. Sunt curioasa daca domnul "stres" inca mai considera ca femeile sunt facute sa stea la cratita. Sunt sigura ca da! Mentalitatea comunista persista din cate vad!

Stres spunea...

draga andreea , ai nevoie de ochelari. nu ai observat observat ca am pus intre paranteze patrate "ar trebui sa ma fac misogin" ? respect fetele , chiar foarte mult . problema e ca nu am intalnit O FATA care sa nu barfeasca . adevarat , sunt baieti care barfesc si nu spun pe fatza , insa sunt relativ putini . si daca tu crezi ca eu sunt genu` de persoana care considera ca locu` femeilor e la cratita , poti sa o faci , dar regret sa te anunt ca in casa mea nu va gati nici o femeie . e o vorba "barbatii sunt cei mai buni bucatari" ... in fine , stiu ca nu aia era ideea ... si cat despre mentalitatea comunista...uitate putin pe blogu meu , daca mai nou se spune ca anarhistii au mentalitate de comunisti ,e problema ta .

Anonim spunea...

draga Stres:
1. Nu am nevoie de ochelari. Mi-am facut control de multe ori si nu am nicio problema cu ochii.
2.Sincer, nu prea stiu care e semnificatia parantezelor patrate. Adica, daca pui intre paranteze patrate, nu e adevarat?mda...anyway, nu mai conteaza.
3.Ma bucur ca nu consideri ca locul femeilor e la cratita.
4.Cu mentalitatea comunista ma refeream la etichetarile de gen fetele sunt cumva, baietii sunt cumva. Depinde de fiecare, suntem toti diferiti. Nu cred ca ar trebui sa punem etichete. In plus, dupa parerea mea, toata lumea barfeste sau a barfit macar o data.Anarhistule!:))
Deea, scz ca discutam pe blogul tau. Iti promit ca e ultimul comm la articolul asta!:))

Anca G. spunea...

Hmm...eu nu cred că bârfa era centrul de interes al articolului... Anyway, se cunoaşte că pisica nu-i acasă:))

deea spunea...

Ha,sunt back :P:P

@Stres:-incerc sa te inteleg,e opinia ta personala si felul tau de a vedea lucrurile...fiecare vede altceva(vorba aia)
@Andreea M:-nu iti face probleme in legatura cu discutiile pe blogul meu,chiar imi face placere sa vad atatea pareri contradictorii
@Bogdana:-sunt intr-o mare criza de "VREAU LA VITA" si imi e foarte dor de acele momente..de ei,de voi..de absolut tot.Cat am fost plecata am ascultat numai VdV si imi veneau in minte toate aventurile de la concerte cu voi.Crde-ma as vrea sa ajung pe 23 dar pica sambata si nu am ce sa ii spun mamei,asa pe 26 e mai usor si pe 29 cat de cat....oricum ne punem noi de acord :P:P
@Sunetule:-da asa e,ai zis-o foarte bine pe asta...s-a vazut ce s-a intamplat cat am luat pauza :)):))..dar,no problem

Anonim spunea...

am si eu o intrebare intrebatoare:D - ce concert e pe 23? unde? (nu m-am tinut de promisune : iar am dat comment la articolul asta :)) )

deea spunea...

Am inteles ca e concert la Costinesti pe 23 si 26,yo pot sa ajung numai pe 26...am vazut o reclama la tv la antena 1 si m-am uitat si pe nu stiu ce site si am vazut ca Vita ar canta in astea 2 zile!!
Nu iti face probleme :)):)) poti sa comentezi ori de cate ori vrei tu!

Zmonky spunea...

demnitatea te paraseste atunci cand ai nevoie de cineva :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....