Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 19 august 2008

Nu's moarta....am doar un job!

Daca o sa va intrebati de ce nu o sa apar atat de des zilele astea pe blog si pe mess..nu este din cauza faptului ca am plecat fara sa imi iau la revedere sau ca am murit(Doamne Fereste!)...motivul este simplu:am un job.....wow,mare job.....impart pliante pe la intersectii pana pe 26 august cand o sa plec in sfarsit la mare,la Vita,la Costinesti...("mare,plaja,Vita"-asta imi tot repet de 2 luni).De ce ma omor singura impartind zilnic alaturi de prieteni(depinde de zi) 2800 de pliante?Well,ca sa am bani sa fug mai usor de acasa si sa ma bucur de concert si de mare,linistita.
In conclzuie,sunt plecata de dimineata de la 8 pana seara pe la 9 si stau prin alta intersectie in fiecare zi impartind deocamdata pliante de la Altex despre GPS-uri(pe cine draq intereseaza GPS-urile?....PE NIMENI VA ZIC YO).....daca am sa mor o sa fie numai din cauza faptului ca pliantele au venit peste mine in vis si m-au sufocat,dar am sa supravietuiesc...pentru mare,pentru concert,pentru Vita!!
Ne auzim saptamana viitoare cand o sa am ziua de luni libera.....YES!!....Pana atunci,urati-mi succes si sa ma tina picioarele! :P:P:P

8 aberatii:

Anonim spunea...

hai ma :)) cand am citit acolo ceva de job ma gandeam ca cine stie ce jobu pacii ti-ai tras... da vazand ca e vorba doar de pliante ma simt mai ok :D credeam ca mi-ai luat-o inainte... >:P

Zmonky spunea...

iti promit solemn,pepushe,ca o sa vin alaturi de adina sa te scapam de pliante:))

deea spunea...

@Dalia:- da mah ce slujba interesanta am :)):))...lasa ca mai invat si yo despre lumea handicapata din Bucuresti...care este foarte multa :P:P
@Zmonky:- mama ti-as da toate pliantele da tre' sa dau numai cate unu ca ma controleaza astia de la firma...mama lor de prosti...si vezi ca azi sunt pe la obor...poate imi faci cu mana :)):))

Anca G. spunea...

succes! (GPS-u nu te interesează decât dacă te-ai rătăcit, tac'tu se învârte în cerc şi mă'ta înjură de de toate..dar din fericire s-au inventat programele de gps pe mobil sau laptop)

Poe spunea...

Deci iata cum isi face adolescentul bucurestean rost de banii de tigari,droguri,alcool si concerte :)) Daca o sa te vad prin intersecte,o sa iau si yo cateva pliante ca sa nu fiu o scarba mai mare ca de obicei:P Cum a fost prima zi?:> Ca mie mi-a picat netul aseara(INCREDIBIL!) ^_^
Si n-o sa mori pisi...ai vazut tu drac mort? ;;)

deea spunea...

Foarte adevarat ce ai spus Sunetule :)):)):)) si Poe..lasa ca vezi tu de maine ce palpitant e sa te chinui sa imparti pliante de kkt de la Altex :P:P:P

Anonim spunea...

Si mie imi pare bine ca ne-am intalnit:). O sa imi pun aparat dentar, de-ala pe fiecare dinte:)):-<, deci o sa tot vin la control in Bucuresti si poate ne mai vedem.:) Cat despre citate, eu le-am citi in Unica, in niste articole. spor la impartit pliante!;))

deea spunea...

Cand mai vi in Bucuresti,tot pe acolo,anunta-ma,ca e aproape de unde stau eu si pot sa ajung foarte repede..o sa-ti dau my phone number..:P:P:P
In privinta aparatului dentar,te obisnuiesti la un moment dat si o sa fie foarte ok,iti spun din propria experienta!
Mersi pentru incurajare!! :*:*:*

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....