Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 30 septembrie 2008

So what!

Pentru ca de cateva zile ascult 24 din 24 de ore pink-so what....m-am gandit sa va impartasesc si voua ,aceasta noua obsesie a mea pentru aceasta piesa.
De ce imi place?De ce o ador?Pentru ca e plina de energie,pentru ca ma face sa topai si sa fredonez in orice moment,oriunde as fi...pentru ca imi ofera o stare de libertate de care am nevoie in permanenta....pentru ca e Pink,tipa sarita de pe fix!

Tot de cateva zile am renuntat la a mai trage linii pe care ar trebuii sa merg in viata si am inceput sa ma las purtata de ploaie,de vant,de soare.Daca e bine?Da,e mai bine decat inainte...in sfarsit actionez dupa starea de spirit si nu dupa cap! :P:P:P...poate o sa va deranjeze,poate ca nu...so what!?


8 aberatii:

Poe spunea...

Daca incepe Duda sa faca dpa cum simte,e clar...vine gaura neagra!!! Eu v-am zis,voi nu nu [-( ... Melodia e super :X Sa mi-o dai si mie cand ni se mai intersecteaza drumurile pe mess. :)

deea spunea...

Lasa Poe ca daca vine apocalipsa sau gaura neagra oricum eu am sa fiu devina...yo,yo,yo..asa ca nu ma mai panichez!! :D:D

Anonim spunea...

deci tipa e absolut geniala :X are o personalitate jos palaria... asta in cazu in care si in viata sa de toate zilele e la fel ca si in clipuri

deea spunea...

Siuuu,o ador pe,Pink..sincer,cred ca are destule reflexe de nebunie si in viata de zi cu zi,totusi ceea ce canta trebuie sa reflecte putin din personalitatea ei :P:P:P

bogdana spunea...

hai sa nu mai gandim. hai sa dam foc clubului sambata! >:)
eu pun betele, tu pui focul. iar tu esti CREIERUL dintre noi doua.
hihhihihihihihihihihihihihihhihi

bogdana spunea...

ce ma enerveaza partea cu verificatul cuvintelor cand dau commenturi.mereu gresesc. cred ca ma inscriu la persoane handicapate. poate acolo cere mai usor sau chiar deloc.

deea spunea...

Nu are nimic,nici o problema....lasa ca si eu scriu anapoda,da-l dracu',da-i dracu' pe toti :)):))
Vrei sa dam foc?da,da,da?Ai vazut ca mi-am lasat impresia despre tine pe blog-ul lor...:)):))..deci cum eu sunt creierul,iti transmit sa gandesti si tu dupa starea de spirit...sa facem HAOS!!!

Anca G. spunea...

mult adevăr în versurile astea :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....