Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 14 noiembrie 2008

Inceputuri..

M-am trezit cu 2 sau 3 ani in urma,poate o data cu inceperea Megastarului,cand am inceput sa piratez de pe Odc cate 3 sau 4 piese.Timpul a trecut pentru mine....de ce?Pentru ca in opinia parintilor trebuia sa fiu in permanenta ocupata de scoala si mai apoi,de examenul pe care aveam sa-l dau.Am ajuns in clasa a 9-a,unde am dat peste niste persoane la fel de pasionate,ca si mine,de muzica.
Tin minte si acum,momentul in care strangeam in brate o revista,doar pentru coperta si cele cateva pagini cu un interviu.Atunci,cei din jurul meu s-au hotarat sa ma salveze..si le voi fi intotdeauna recunoscatoare pentru acest lucru....si in ziua de 28 februarie( a acestui an..din pacate),m-am vazut in fata unei scene micute,intr-un pub din capitala.Nu cunosteam atmosfera,eram ca o pasare care facea cunostinta cu cerul pentru prima oara.....si atunci,a inceput,si-am simtit cum fiecare particica din mine pulseaza si vrea mai mult.Am inceput sa plang.De ce?De emotie,de placere,din dorinta ca acele clipe sa nu se termine niciodata!
Ce a urmat apoi dupa acea seara,se defineste printr-un singur cuvant: MAGIE!
Am continuat,m-am zbatut,m-am enervat,am plans,am ras si am ajuns peste tot unde mi-am propus chiar daca am intampinat greutati.Am cunoscut prieteni care au fost alaturi de mine si m-au sprijinit in toate prostiile pe care le-am facut si,care,sper ca ma vor sprijinii in continuare in toate nebuniile pe care le voi mai face.Cu timpul am cunoscut ceea ce nu credeam ca voi cunoaste niciodata....oameni carora le pasa,oameni incredibili care m-au facut sa-mi dau seama ca in viata nu totul este sumbru si ca de tot ce ai nevoie este de curaj si pasiune pentru a-ti indeplinii visele!
Am cutreierat tara in lung si-n lat,cu sprijinul a doar catorva persoane care m-au lasat asa,pentru ca stiau ca nimic din ce vor zice nu ma va face sa ma intorc din drum.Pentru cine?Atat pentru mine,pentru sufletul meu, cat si pentru ei.....acei oameni minunati care mi-au schimbat viata pentru totdeauna.
Am mintit la modul grav,constienta fiind de faptul ca pot fi prinsa in orice moment,dar nu mi-a pasat....dorintele mele erau si sunt mai importante,viata mea era mai importanta.....si intr-un final,mai precis in aceasta zi,mi-am dat seama cu adevarat ca nu am gresit,nu m-am inselat si ca mai bine de atat nu puteam sa aleg.
Lumea imi striga din dreapta si stanga ca sunt nebuna...imi placea,imi place si acum...nu neg tot ceea ce-am facut si mai ales nu neg tot ceea ce sunt...si asta am invatat tot pe parcursul acestei calatorii minunate care este de-abea la inceput.
De ce am numit aceasta povestioara "inceputuri"?Totusi,am avut un singur inceput,a fost un singur "pachet" de sentimente ce m-a aruncat in aceasta nebunie......Da,este adevarat,insa ceea ce nu inteleg unii oameni din jurul meu este ca de fiecare data,la fiecare concert,in mine se produce o alta stare care ma ajuta sa ma redescopar mai mult... ceea ce reprezinta intotdeauna un inceput!

Cum ziceam...?...Iubesc Vita de Vie cu fiecare particica din mine...si n-am ce face :)):))

9 aberatii:

bogdana spunea...

"primul inceput"= primul concert. imi amintesc si eu ca eram vrajita si nu mai voiam sa plec si speram sa nu se termine. era o atmosfera si un sentiment nou pt mine. experimentam fel de fel de stari...
primul inceput? pt ca fiecare concert e un nou capitol in cartea mea despre mine...
"primul vis pierdut" =poate concertul ala din fire nu foarte reusit pt noi a fost un vis pierdut...desi nu as insista asa mult pe el, pt ca stiu ca a fost doar ceva "once in a lifetime"...
"si praf de stele pe urmele mele"= atatea lucruri bune ni s-au intamplat datorita setei dupa concerte... prieteni noi,oameni deosebiti, expriente noi, amintiri frumoase si momente superbe!
e un "praf de stele" ce il purtam pe talpi si pe care il imprastiam pe unde mergem dupa concerte...

Poe spunea...

Ma simt atat de....extraterestra la postul asta :)) Nici n-am intrat bine pe blogul tau,ca a si inceput "Basul si cu toba mare". Diseara o mai aud si la concert...:))Unde a fost mah primul tau concert VDV? Ca am uitat...:))[ma mir cum am reusit aceasta performanta,din moment ce tu trancani non-stop DOAAAAARRR despre VITA DE VIE 8-|]Ma rog...As long as you're happy...I'll always be there! Fie ca-i zic lu' taica-tu ca dorm cu tine pe la Cristina,fie ca merg cu tine in parcuri,la concerte. :D

deea spunea...

@bogdana: Adevarat,tot ceea ce-ai spus,si....tine minte: daca intr-o zi se va intampla ceva(Doamne Fereste) si ne vom trezii departe de tot ceea ce-am trait,sa fim alaturi una de alta..bare-mi sa mai retraim inca o data si inca o data toate acele momente frumoase,chiar daca se vor baza pe amintiri!..Sper ca acest lucru sa se intample cand vom fi noi foarte,foarte mari! :P:P:P
@poe: Primul meu concert a fost in Fire,atunci cand am inceput sa plang may Poe,doamne,trebuie sa iti mai reimprospatez memoria....
Multumesc ca esti si ca vei fi alaturi de mine :D:D..pentru ca am planuri marete..in curand! :D:D

Anca G. spunea...

să nu te schimbi :)...

deea spunea...

Stai linistita sunetule....clar,asta nu se va intampla prea curand :P:P

Anonim spunea...

Pe cine vad eu sambata seara la televizor? Pe Deea ;))
Am vazut bine?
(La megastar)
P.S: ma bucur ca esti bine dupa operatie...nu am apucat sa iti zic pana acum.:) :*

deea spunea...

Doamne,chiar toata lumea se uita la megastar?...wow,nu stiam asta pana acum :P:P
Da,andreea,ai vazut bine....ma mai deplasez si yo din casa ca aici o iau razna :P
Si eu ma bucur ca sunt bine si o sa fiu si mai bine...nu conteaza,important e ca-mi zici si acum :P:P :))

Honey spunea...

iti ador blogul :X

deea spunea...

Multumeeesc :X :X...si eu il iubesc foarte mult,acum nu m-as mai vedea fara el :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....