Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 25 noiembrie 2008

No more....Kristal!

Yeeee...ma bucur,deci?Am ajuns la concert,normal.De fapt la primul concert am ajuns pe la mijlocul lunii,in parcul Izvor,cand era destul de frig si cand s-a cantat putin..dar fericita oricum am fost.
De data asta ce s-a intamplat?Ei bine,de data asta a fost Kristal club....mai pe romaneste,a fost balul bobocilor al liceului Sava in acest club.Cu toata sinceritatea tin sa mentionez ca nu ma interesau absolut deloc concursurile lor si nici lumea de acolo pe care nu o cunosteam...planul meu era foarte simplu: ajung-stau-canta Vita-mai stau putin-am plecat.
Am avut probleme cu timpul de data asta si nu stiu nici la ce ora am ajuns,nici la ce ora a inceput concertul..stiu doar orele la care ma suna mama: 23:00 , 23:00 si 10 secunde, 23:01 etc,etc,etc.
Ce parere mi-a facut Kristalul pe care l-am vazut pentru prima oara?De fapt,m-a facut sa zic o singura fraza: "andreea,n-ai pierdut nimic!".Era destul de mare,prost amenajat,cu o scena de 2/2 si cu bauturi scumpe...clar,nimic nu era pe gustul meu,insa nu m-a mai interesat...era Vita :X :X
Trupa din deschidere...trupa liceului,probabil,foarte bine pregatita,bobocii foarte prosti iar concertul incendiar cu toate ca eu am fost mai mult pe post de fotograf :P:P
La final,eu si zmonky am destramat grupuletul format din bogdana,simina si..noi doua,si am decis sa plecam acasa...si am plecat;dupa ore si ore de cautat genti si fatait printre miile de persoane de acolo.
Da,urasc Kristalul si nu as mai vrea sa ma intorc acolo...dar atata timp cat mai e concert Vita o sa ma prefac ca-mi place si ma voi intoarce,fie ce-o fi!

Nu ma mandresc cu toate pozele,dar unele au iesit mai mult decat bine!





9 aberatii:

bogdana spunea...

normal, majoritatea pozelor sunt cu adrian despot :)).
iar in poza cu cezar zambind se observa un ochi si un smoc de par ce apartin lu miki si se mai vede si corpul aproape decapitat al lui alex.
in rest... vita de vie da, suie paparude nu...housareala nu, kristal de cacat...si as mai continuaaa...

deea spunea...

pai bine may bogdana,iti dau si o explicatie logica de ce majoritatea pozelor sunt cu adrian despot..pentru ca din unghiul din care am stat eu,in poza el iesea foarte bine...asadar din punctul de vedere al unui fotograf iti pun ca oricine in locul meu ar fi facut mai multe poze cu EL :x....observi si tu ca pozele celelalte nu au iesit asa bine...datorita unghiului prietene,unghiul face totul!
Da,Kristal nu rulzzz.....no more Kristal...nu,nu!

Anonim spunea...

...da bogdana...fara suie paparude si "housareala"...a fost dramatica atmosfera dupa concertul VdV...deea...ai avut noroc ca ati plecat...bogdana si cu mine ne-am asezat la ex masa VdV si priveam...cred ca mai mult ingrozite decat uimite...la copiii dornici de afirmare...la fetitele care se credeau pussycat dolls...o fata dansa cu un picior in ghips...piciorul cu care dansa era al ei :))...(ca sa ne intelegem)...DAR....VITA DE VIE merita...ne vdm pe 27...:x..P.S.:sper sa nu mai vina copilele alea care tipau in dreapta mea...urat de tot...

Poe spunea...

Un tip care a fost si l acolo pt Vita mi-a zis ca a fost super,fata de balul nostru...Orikm tu te duci la Vita chiar daca e intr-o ghena :))

Anonim spunea...

daca si maine te duci in Kristal...atunci macar ai experienta in "a te preface" ;))

bogdana spunea...

adevarat..erau fete mai mult goale decat dezbracate. am vazut ca mai nou se poarta sutienul fara nimic deasupra si pulovere trase peste ...picioarele goale. hai cu un dres opac ca nu se vada parul de pe picioare.
simina zice bine, dramatica atmosfera si ingrozitoare privesliste. si multi cersatori de birchete :))

deea spunea...

@simina: daaa,da-i draq pe toti simina,hai joi...k fara o persoana anormala asa ca mine,pe langa mine,nu ma vad bine :D:D
@poe: da a fost misto...VITA a fost misto,rectific,in rest,cam ce-au zis simina si bogdana. Asa e ,ai dreptate,MA DUC...de ce bati apropo,sti ceva ce nu stiu eu? unde?care dintre ele?
@crazy mei: Mda,ma mai duc..o data..gata,imi ajung 2 experiente in kristal...dar nu imi ajung niciodata experientele cu Vita :X
@bogdana: ai supravietuit prietene...oricum,esti pregatita cam pentru orice :)):))

Anonim spunea...

frumos post-ul tau :X
poza am gasit-o pe net..cik ar fi aparut intr-o revista pt copii...sau pt mame...ceva cu "bebe".;))
oricum e frumoasa rau:D
p.s: iar te-am vazut la megastar :))

deea spunea...

Multumesc andreea :*:*
Ceeeeee???Mama..ma uit prin toate revistele de la toate chioscurile,o gasesc yo....TREBUIEEEE!!!
p.s: la draq....o sa-mi pun niste ochelari de soare sambata asta :)):))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....