Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 6 noiembrie 2008

Stop and stare!




Plimbandu-ma azi prin cartier,eu cu mine,mi-am adus brusc aminte de melodia celor de la One Republic,cea pe care o ascultam aproape non-stop cu mult inainte sa apara videoclipul pe posturi.
Stop and stare,adica opreste-te si holbeaza-te.....unul din cele mai bune sfaturi pe care le-am auzit vreodata dar si unul dintre sfaturile pe care am inceput sa-l si folosesc foarte tarziu.
Nu mi-am luat niciodata cateva minute libere in toata harababura mea de viata,sa ma holbez cu atentie in jurul meu,sa ii privesc cu atentie pe toti cei apropiati mie si sa-mi dau seama cum este fiecare cu adevarat.Poate mi-a fost frica,poate nu i-am acordat prea mult interes elementului "holbeaza-te" si poate eram mult prea concentrata pe elementul "arunca-te cu capul inainte si nu te mai uita inapoi".
Daca m-am oprit si m-am holbat suficient?Hmmmm...nu cred,de fapt,sunt sigura ca nu,stiu ca de-abia am inceput si am inceput foarte bine,pentru ca multe lucruri si-au dezvaluit adevarata identitate,multe persoane au aparut in fata mea exact asa cum sunt ele si am ramas.....foarte socata si foarte impresionata.
Nu m-am oprit niciodata pe strada sa privesc orasul in toata splendoarea lui(daca se poate zice asta..) pentru ca nu m-a interesat niciodata,l-am considerat tot timpul un oras infect,ingrozitor de care vroiam sa scap cat mai repede.Acum?Acum am nevoie de orasul infect si ingrozitor,am nevoie de tot ce inseamna Bucuresti si intr-un fel sau altul e bine ca mi-am dat seama si de acest lucru,e bine ca m-am holbat acum mai cu atentie.
Am impartit persoanele in grupuri,dupa anumite defecte sau calitati care mai de care mai ciudate,am ras in hohote,mi-a mai parut si rau....dar,acum cand am luat o pauza de la toate astea am realizat ca poate daca nu voi mai judeca lumea atat de aspru nu voi mai fi nici eu judecata in toate felurile posibile si imposibile.
Nu vreau sa par ipocrita si sa zic ca de acum incolo am sa fiu alta persoana pentru ca aceasta "piedica" pe care am intalnit-o dintr-un mare....ghinion, m-a schimbat,pentru ca stiu ca nu e asa.Stiu ca am sa fac in continuare aceleasi prostii fie ca vreau fie ca nu,insa de-acum incolo,stiu ca am sa-mi iau bare-mi 5 minute libere sa ma holbez mai cu atentie la tot ceea ce este in jurul meu.....de ce?Pentru ca este un "proces" care te face sa te simti mult mai bine (cel putin asta am simtit eu).

46 aberatii:

Poe spunea...

Seeee??? ;;) Ti-am zis eu sa nu mai sari cu capul inainte... ebine daca ai inceput sa privesti lumea si cu alti ochi, acum stii ce greseli faceai inainte si poti sa nu le mai repeti.:D Totusi, sper sa vezi viata cu acelasi optimism tipic tie, sa ramai prietena care ai fost si pana acum si, bineinteles, sa dai la fel de tare din cap la concerte! Cand va veni vremea... ;))

Meriti un hug :> :))

(>^_^)><(^_^<)

deea spunea...

sa vina vremea aia de dat din cap la concerte mai repede ca NUMAI SUPORT....Mda,am inceput sa mai vad si anumite aspecte ale vietii,insa am ramas aceeasi..don't worry..am mentionat ca o sa fac aceleai prostii de pana acum pentru ca ma cunosc si cu toate ca descopar lucruri noi care ma ajuta yo tot incapatanata si aiurita o sa fiu,e in ADN-ul meu :)):))

Anonim spunea...

i know the feelin':P:P Am fost si io demult in centru si mi-am zis bai nene hai sa stau si io pe banca si sa ma holbez la lume...si asa am si facut...era nou sentimentu'...pt k fix asa...nu facusem niciodata asta pt k nu ma interesa...da am avut ceva timp sa meditez:D:D:D ^:)^

deea spunea...

Ei bine,inseamna ca si eu am sa meditez mai mult de acum incolo :D:D..

ana G. spunea...

cred ca melodia aia e cea mai tare de pe albumul lor. mi-a placut si mie foarte mult.

uite inca o chestie ce am inceput s-o fac de plictiseala sau de nevoie. pe la mine au inceput majoratele. si de obicei ddansez cam toata seara dar la un moment-dat ma lasa picioarele si tot si am nevoie de o pauza. si ma pun intr-un colt si incep sa privesc lumea cum danseaza. e destul de fascinant sa-i vezi cum se "exprima" si in cate moduri si sa vezi unele persoane "rupandu-se" desi in viata de zi cu zi nu par genu'.

cred ca in fiecare fir de praf se afla o "minune" doar ca uneori noi nu vedem nici macar firu de praf. viata e frumoasa asa cum e :)

Poe spunea...

Iar ai iesit la o tzigareta...deci e cu skepsis :> :-< :))

Anonim spunea...

Capul sus ... pui de ... si e bine daca ai inceput sa privesti in jur mai cu atentie si sa te opresti o clipa sa te "holbezi" nu doar la tine!
Fiecare are un dram de nebunie si multe multe vise mai ales la inceput de viata. Mie mama imi spunea printes-o ai grija de valiza ta de vise sunt multe acum, pe parcurs viata o sa-ti puna piedici si o sa vezi cum valiza ta se face tot mai usoara. Ai grija insa ca in final totusi sa nu fie goala doar ca visele ti-au zburat sau nu ai avut tu grija de ele.
Te pup si sunt multi oameni ce se gandesc la tine dar pe care nu ii stii asa ca holbeaza-te! :-))))

Anonim spunea...

Tot anonim ...
scuze... printeso!
Esti si TU UNA!!!

deea spunea...

@pikchiu: da,viata e frumoasa asa cum e..daca nu ar mai fi piedici si tristeti totul ar fi extrem de monoton..si mai ales,eu,nu mi-as dorii asta!
Frumoasa intamplarea ta,se pare ca atunci cand te astepti cel mai putin apar momentele in care iti dai seama de lucruri importante pentru viata ta,de unde am tras concluzia ca nu e bine sa intervii cu incapatanare in tot ceea ce faci...firul vietii trebuie lasat liber!
@poe: da mah,vezi ce lucruri folositoare mi se pot intampla cand ies la o tigara...asa ca taci in privinta asta! :P:P
@anonim: pana acum nu cred ca valiza mea de vise a ramas goala si sper sa nu ramana niciodata,o sa ma straduiesc sa am grija de ea! :P:P
Da,trebuie sa ma holbez mai bine,sa descopar toate persoanele pe care nu le stiu!..si,multumesc de compliment! :D:D

Poe spunea...

Dar de ce esti anonim?De ce nu ne onorezi cu numele? :>

deea spunea...

mda,poe si pe mine ma intriga cine e...he,poate o sa descopar pe viu,cine stie..ma mai holbez :d:d

Poe spunea...

Anonim: Vezi ca daca te holbezi prea mult asa ramai :O Si o sa zica lumea ca esti uraaaaaat(a) rau! [-( Deci...Faptele:)) Si s-ar putea sa fie amicul tau,stii tu care...ala care a primit mail de la hodorogul ala de profesor din spital...hai ba prietene ca stii tu de cine vorbesc:>

deea spunea...

Poe,ti-am explicat teoria acestei situatii...da-ti cu parerea intr-un mod mai gandit asa :P:P:P

worsakeend spunea...

mai macar ai constientizat ce insemna acest proces si cat de importanti sunt cei din jurul tau...mai buni sau mai rai :)

Poe spunea...

Bine ma,bine...o sa gandesc si in timpul liber de acum inainte pentru tine...:))

deea spunea...

@worsak: dap,asa e,e foarte important ce am realizat....mai greu,dar am inteles ca daca nu sunt suficient de atenta(ceea ce nu prea imi sta in caracter) am multe de pierdut..
@poe: bravo po,asa sa faci :P:P:P

Anonim spunea...

@poe: deea poate sa gandeasca pentru ea cel mai bine. Cei din jur unul din motive pentru care existam e sa ii facem viata mai "plina" mai interesanta ca sa se bucure si peste ani la fiecare aniversare :-) Cine e urat? :-) sau -a? :-)
Urat e cuvantul "ba" :-)
deea: firul vietii trebuie lasat "lejer" nu liber, atunci salul vietii tale pe care il tricotezi inconstient va fi al VIETII TALE asa cum ti-o doresti TU!

deea spunea...

@anonim: imi place foarte mult felul in care privesti viata,e de apreciat :D:D si iti multumesc pentru sfat :D
Totusi,ma intrigi ;))..as putea afla cine esti? :D
In legatura cu poe...eee,mai are si ea opininiile ei....foarte puternice,dar e fata buna :P:P

bogdana spunea...

totusi am dori sa aflam cine are parerile astea asa frumoase despre viata. nu chiar orice fata de varsta noastra poate avea astfel de pareri. doar cineva trecut prin viata, implinit, care si-a atins o parte din teluri poate. putem sa nu ne mai jucam de-a ghicitul?

Anca G. spunea...

nu ştiu câte bine e să te opreşti şi să analizezi tot ce-a fost şi va fi. Mie, una, mi-a fost frică uneori de ceea ce aş fi putut să descopăr...
cum ai spus şi tu, trebuie să fim mai atenţi...

Anonim spunea...

@”fetelor” : are chiar asa o mare importanta cum ma cheama A..B..C.. ..Z? Cum arat slaba…grasa, scunda… inalta, ochi albastri, verzi, capui, violet ..., bloda…roscata …bruneta? Cati ani am 10..15..20.. ..80? Acestea sunt criteriile voastre de acceptare si judecare a unei persoane? Ce ramane dupa noi cand ne despartim de prieteni, cand plecam departe si nu ne mai intalnim o perioada lunga?
Spatiul acesta deea l-a numit “tot ceea ce simt, ce gandesc, ce iubesc …”. Poate am gresit intrand in aceasta camaruta inainte de a cere voie proprietarei :-) Ii cer acum permisiunea de a mai trece din cand in cand sa va mai imparatasesc din “tot ceea ce simt, ce gandesc, ce iubesc …”, daca se poate si isi mai doreste vizitele mele pe aici.

Anonim spunea...

@bogdana: imi place cum gandesti, si iti intorc complimentul, nu oricine de “varsta” ta gandeste asa :-) Apropo despre varsta nu se spune ca e cea pe care o simtim in suflet? :-) Eu as spune ca e o medie intre cea reala, cea fizica, cea din suflet si cea din minte :-) Tu cu ce ai gandit acum cati ani ti-ai da?

Anonim spunea...

@deea: Cu poe nu am ABSOLUT nimic. Sper sa nu aiba resentimente, m-as necaji daca am suparat-o. “Fete bune” va consider pe toate, inca :-), mi-am exprimat si eu doar o “opinie” personala. Cat despre cuvantul “ba” la fel ca si cuvantul “misto” samd tot urate le consider indiferent cine le foloseste :-) S-a intamplat de data asta pe “ba” sa il scrie poe :-), nu inseamna insa ca nu e fata buna si nu e si ea deosebita sau nu are calitati.

Anonim spunea...

@fetelor: ... si cred ca nici sexul nu conteaza :-))), nu cred ca e club femina exclusiv :-)
Fiti minti deschise!
O zi buna in continuare tuturor!

deea spunea...

@bogdana: multumesc pentru sprijinul acordat in acest...vartej :P
@sunetule: am invatat in timp sa nu imi mai fie frica de lucrurile necunoscute...de ce?Cateodata necunoscutul iti poate aduce bucurii sau tristesti din care intotdeauna ai ce invata...si pe de alta parte mi se pare si un lucru foarte palpitant :D
@anonim: dupa tot ce am citit,venind din partea ta,cu siguranta imi mai doresc(in continuare) vizitele tale pe aici...crede-ma,camaruta mea are mare nevoie de persoane ca tine.
Nu iti face probleme,pe poe nu ai suparat-o cu absolut nimic,si in legatura cu vocabularul nostru care mai contine si cuvinte gen "ba" sau "misto" in unele momente...asa ne-am obisnuit,de fapt cam toti din generatia asta nebuna vorbim asa!
Bine,pana la urma in exclusiv nu o sa dezvalui cine esti..cu toate ca eu personal mor de curiozitate si stau sa ma gandesc mult timp cine-ai putea fi...oare daca ma "holbez" suficient in jurul meu,aflu?

Anonim spunea...

Si inca ceva, sa nu indrazniti sa uitati nici o secunda ca noi suntem fete, deci aveti grija cu baieti sa nu le oferiti prea mare imprtanta ca v-i se urca in cap. Baietii stau la picioarele noastre, asa sa ramana :-) Din nou o zi buna va doresc!

deea spunea...

@anonim: De ce brusc ai aceasta parere?Bine,sunt de acord cu ea,asta e principiul meu de multa vreme pentru ca sunt profitoare de cele mai multe ori...dar tu de ce crezi ca baietii ar trebuii sa ramana la picioarele noastre?

Poe spunea...

Deci ma simt flatata :"> Chestia cu baietii e prea adevarata =)) Girls sule the world!!! Muahahahahaha!!! >:) =))

bogdana spunea...

hmmm..
@ anonim: mi-ai dat de gandit in legatura cu varsta. din punctul asta de vedere nu am privit niciodata :). cat despre baieti, ori se urca ei in cap ori li se urca lor la cap! :) din ce in ce mai des cazul 2 :D.

Poe spunea...

Bogdana...care cap?:> =)) ca au 2 =))

bogdana spunea...

PERVERSO! =))
ala mare si gol
DE PE UMERI ! =))

deea spunea...

Trebuia sa ne uimeasca poe cu ceva...

Anonim spunea...

ANONIM!
Acesta e riscul cand alegi "anonim" oricine poate sa scrie ca alt anonim :-(
Sper sa va dati totusi seama cand scrie "un anonim" sau "alt anonim" ca doar de ce aveti un singur cap o singura minte o singura inima un singur suflet si intuitie feminina! :-)
Femeile spun despre barbati ca sunt misogini si e adevarat, voi prin ultimele comentarii ce ati facut? Pentru misogin nu exista si varianta F :-) sau o inventati acum? Ufa ufa ufa...

deea spunea...

@anonim: Cu siguranta imi voi da seama cand vei scrie tu si cand va scrie alt anonim...ai ceva aparte si ai iesit foarte mult in evidenta in ochii si in sufletul meu...tocmai de-aia eram asa curioasa sa aflu cine esti,pentru ca imi place foarte mult felul tau de a gandii chiar daca nu te cunosc personal...sau da?
Pe parcurs am invatat ca nu toti barbatii sunt misogini...depinde de caracter...dar da,ma mai enerveaza si ii mai fac in toate felurile cateodata! :P:P

ana G. spunea...

iar eu si povestile mele :"> :))

deea, poate nu e atat de importana varsta, sexul, numele, starea civila, cnpul sau arborele genealogic al unei persoane. de data asta tin cu ANONIM! si zic asta pentru ca am avut si eu unul si timp de doi ani nu m-a interesat mai nimic despre el si mi-a fost bine ca a vorbit cu mine si mi-a zis cuvinte frumose. acu' parca imi e un prieten de o viata intreaga. stie multe despre mine si eu nu stiu mai nimic. si nici nu vreau. :) si i-am zis anonim adica asa, fara gen :)

bogdana spunea...

anonim patrunde in suflete :) and i mean it. la inceput nu stiam ce sa cred dar acum m-am convins...

deea spunea...

@pikchiu: da,intr-adevar poate nu conteaza atat de mult toate aceste lucruri...dar am o curiozitate care ma da si pe mine peste cap,in unele momente :P
@bogdana: si eu m-am convins de anumite aspecte :P:P...sa impartim asa aspectele,intr-o zi cu soare :)):))

Anonim spunea...

@deea: prima, ca a lasat usa deschisa … :-) Daca am iesit in evidenta in ochii tai acum poate m-ai vazut candva :-) Jose Saramago scria “daca poti privi,vezi. Daca poti vedea, observa” :-) Azi spre exemplu, eram la stop in drum spre …, am privit pe geamul masinii si ce vad?!... un fiat mic alb B 04 ... cu o dunga verde si una parca portocalie, lovit putin in dreptul soferului, ridic putin privirea sa vad cine e soferul si ce vad … “un cioc” intai :-) apoi un barbat putin obosit nebarbierit ciufulit care vorbea cu un pici simpatic pus pe bancheta din spate, zambesc si realizez ca am “observat” ce? ceva ce te va bucura pe tine :-) povestind asta, era D somnoros ce il ducea pe despotel la gradi probabil :-) De ce mi s-a intamplat asta tocmai azi?! Poate … pentru ca ai lasat usa deschisa :-) iar acum a iesit soarele :-)
@pikchiu: Cool! Poate acesta e si rolul unui anonim sa te faca sa te simti bine, sa te descoperi, sa infloresti, sa cauti adevarata prietenie, sa evoluezi, sa te “destepeneasca” daca esti blocat la un moment dat sau plutesti fara nici o directie anume, sa …! :-) (imi place sa ii fac si nasul) Oare daca nu ar mai fi ANONIM ati mai avea auz si ochi pentru el/ea? :-)
@bogdana: Indeed?! :-) Nu am un scop din asta, dar orice gand bun pentru altii sau pentru mine ma bucura. Nu mi-ai spus cati ani ti-ai da :-)

ana G. spunea...

@ anonim: poate ca sigur ai dreptate. poate asta rolul unui anonim. si e frumos. cred eu.
ziceai ca ai si un dezavantaj si acela ca daca se mai semneaza si altcineva la fel nu vei mai fi cunoscut(a). o sa te recunoastem dupa nas :) nu multa lume il foloseste, eu una nu. desi parca am creat un zombie fara nas sau un michael jackson dupa miile de operatii :))

deea spunea...

@anonim: Da intr-adevar m-a bucurat foarte mult intamplarea ta,atat de mult ca am sarit de pe scaun :x:x si iti multumesc foarte mult ca mi-ai povestit.
Atat in viata cat si pe blog,am invatat sa am ochi pentru toata lumea,sa vorbesc cu toata lumea si sa "fur" cate o vorba de la fiecare persoana pe care o intalnesc...deci,cred ca as fi avut ochi si pentru cineva care nu era ANONIM!
..pana la urma,cred ca a fost bine ca am lasat usa deschisa :D:D
@pikchiu: ..si o s-o recunoastem si dupa felul incomparabil de a scrie...

bogdana spunea...

@anonim: ma bucur ca faci parte din categoria persoanelor care se bucura la un gand bun...
cat despre varsta...
am gandit cu sufletul si mi-am dat 18 ani. explicatia ar fi mullllt prea lunga pt a o scrie aici, dar banuiesc ca intr-o oarecare masura ti-ai dat seama de ce 18 ani :).

Poe spunea...

Da' Mr.D nu avea o mazda neagra? :-? Cel putin asa zicea despotica noastra :D

deea spunea...

@bogdana:..."am doar 18 ani,sunt nebun,iubesc si nu am bani"...ti-ar placea sa te incadrezi aici?Bine,eu m-as incadra si acum in acest vers :P:P
@poe:..da' poate are mai multe masini,poe,te-ai gandit la aceasta posibilitate?Mah daca era masina lovita pe partea soferului,clar era EL :X:X:X

bogdana spunea...

deea daaaa :x acolo :D
daca era masina lovita pe partea soferului e el? adica Despot loveste masinile? :))

Anonim spunea...

Hihi … am NAS, sper ca nu e prea mare? :-)
@deea: Cine scrie incomparabil? Chiar? nu sunt prea multe laude la adresa unui anonim printeso? :-) Nu am considerat niciodata ca am talent deosebit in a scrie, insa mi-a placut si imi place mult sa citesc si sa stiu cat mai multe din toate domeniile :-) “Incomparabil”? :-) - Poate sa fie faptul ca spun din suflet “ce simt, ce gandesc, ce …”? :-) Talentate sunteti voi :-) , totul e sa nu va irositi talentul si sansele! Cum se zice 1% inspiratie 99% transpiratie :-) Sper totusi sa miroasa frumos in jurul vostru si dupa ce transpirati :-), deocamdata deea-andreea mai putin sa nu ajunga in stare de burnout :-)
@bogdana: 18 frumoasa varsta, dar si grea, daca ma gandesc la cate “responsabilitati” aduce odata cu “libertati”, parca ma dor umerii. Cineva a zis “tineretea e mai frumoasa ca orice varsta!” :-) Eu ma intreb cand incepe si cand se termina “tineretea”? :-)
Masina era lovita putin in aripa si portiera stanga! :-) Greu de presupus ca la pogo asta era despot vinovat :-) Imi pare rau ca nu am retinut numarul complet al masinii :-) cine stie ce mai intrebati :-)
@poe: ai citit ceva de A.E.Poe? :-) De ce esti neincrezatoare? Mai ales in despotica! Iti e prietena sau ce? Cat despre ce am povestit eu ieri ca am vazut verifica daca nu crezi! Sper ca intr-o zi sa ai si tu incredere in mine :-) chiar daca sunt ANONIM nu va mint pentru ca nu urmaresc sa obtin nimic si nici nu vreau sa va ranesc. Minciuna doare al naibii de tare, am simtit-o pe sufletul meu :-( Poate e unul din motivele pentru care prefer sa fiu ANONIM, sa nu mintiti :-) Cine ar minte un ANONIM si pentru ce?

deea spunea...

@bogdana: nu iti mai amintesti de masina de la Pitesti...tot a LUI..si zgariata pe toata partea stanga :|:|...era mazda 6 pe care a revopsit-o :D:D...de-aia am mnentionat acea idee mai sus :P:P
@anonim: Am scris cat se poate de serios ceea ce am mentionat mai sus...Si,da ai talent la scris tocmai pentru ca iti place sa citesti si sa sti cat mai multe...o data cu lectura vine si vocabularul foarte variat si capacitatea de a scrie "tot ceea ce simti,ce gandesti" in cel mai frumos mod!
Numai vreau sa ma consider talentata la ceva anume ca apoi imi iau lumea in cap,oricat de mult as incerca sa raman cu picioarele pe Pamant...in mintea mea vreau sa ramana doar ideea "imi place foarte mult..." ,am renuntat la ideea cu "da,ma,sunt buna la..." pentru ca apoi devin aroganta,cel putin pentru personalitatea mea.
In privinta minciunii...nici eu nu prea o suport,cu toate ca mai mint..in scopuri nobile,pentru mine...da,sunt egoista de cele mai multe ori.
Poe imi e prietena,dar ne mai ciondanim din cand in cand...pe teme complet idioate :)):))
Nu am avea nici un fel de motiv sa ne mintim una pe alta,de-aia( cel putin eu) te cred pe cuvant!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....