Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 11 noiembrie 2008

Votati,votati si..iar votati!

Dupa ziua miraculoasa de sambata seara care m-a facut sa ajung pana in Pipera...insa,cu scopuri bine definite,ziua de azi m-a facut sa traversez o mare parte din Bucuresti cu scopul de a ma mai plimba si a mai scapa de acasa pentru o buna perioada de timp.
De cateva saptamani circul ilegal...adica fara bilet sau fara abonament si de aceea astazi am ales sa merg mai mult pe jos,ceea ce a fost complet...gresit!
Ajunsa la Pta.Unirii si strecurandu-ma printre masini am inceput sa fiu "atacata" de tineri cu geci groase care imparteau pliante pentru un anumit partid.Ok,inteleg ca sunt alegeri,ceea ce nu prea ma intereseaza si inteleg ca tinerii vor sa castige un ban(la naiba si eu am fost in situatia aceasta) insa de ce ma "ataca " pe mine?Nu am nevoie de nici un flyer cu nici un partid....AM 16 ANI,NU VOTEZ!
Dupa ce am calcat pe miile de hartii aruncate de taranul roman pe jos,am continuat sa merg linistita printre miile de persoane de pe bulevard,pana cand...stop!Din nou se apropie de mine un alt tanar cu o geaca,de alta culoare tin sa mentionez,care imi intinde un pliant si ma intreaba daca vreau sa semnez nu stiu ce.... si sunt nevoita sa ii raspund cu aceeasi replica: AM 16 ANI,NU VOTEZ!
In drum spre Universitate,incep sa vad si eu clar lucrurile...adica,mai bine zis,incep sa vad mai bine posterele,bannerele si afisele mazgalite sau rupte ale diferitilor candidati de la cele 3,4,5 sau cate partide or fi.Fiind cam rupta de lume in ultimul timp,cu aceasta ocazie,incep sa-mi dau seama de ce urasc eu atat de tare aceasta perioada a anului in care toata lumea iti spune "voteaza cu mine!" intr-un fel sau altul.Ei bine,pentru ca nu suport minciuna cu toate ca si eu sunt adepta ei....cateodata.Mi se pare scarbos si pur si simplu ma dezgusta acesti parlamentari sau ce-or fi ei care candideaza pentru nu stiu ce si promit marea cu sarea doar de dragul de a fi votati,iar cand ajung unde si-au propus,isi iau banii si pleaca in vacante de lux.Da,si eu mint nu am negat niciodata acest lucru,insa eu mint pentru chestii banale,nu mint in legatura cu viata mea si mai ales nu mint 2 mil. si ceva de oameni....si asta e si principalul motiv pentru care,ii multumesc Lui D-zeu ca AM 16 ANI SI NU VOTEZ!...dar nici in viitorul apropiat nu ma vad facand acest lucru!
In concluzie,orice varsta a-i avea,in aceste zile nu poti merge linistit pe strada pentru ca la orice intersectie sau pe orice bulevard ve-i da,intr-un fel sau altul,de urmatorul slogan "votati,votati si.. iar votati!"

15 aberatii:

Anonim spunea...

Mdea...stiu si eu cum e chestia cu votatu';))si nici eu nu sunt interesata de perioada asta cu voturile...Daca mi s-ar da doar 1 ban pentru fiecare data cand as auzi cuvantul votati...:))

Poe spunea...

Eu ce sa mai zic?trec pe langa ei in fiecare zi:)) SI eu vroiam sa scriu de asta pe blog,dar vad ca mi-ai luat-o inainte =)) Cert e ca...Votati cu P.O.E.! =)) Partidul Ornitorincului Erbivor =)) Cat misto faceam anul trecut la ora de romana cu chestia asta =))

bogdana spunea...

gizaz..
astia mi-au lipit si stickere pe usa :|
iar luminita anghel a devenit cea care ma trezeste dimineata. ce frumos imi zambeste ea si ma abureste in poza de pe banner.
cat despre portocaliu...o sa devina culoarea a mai scarboasa.

deea spunea...

Yo ce sa mai zic care sunt innebunita cu partidul celor rosii in fiecare zi?Hai sa ne plangemcu toii...facem un nou partid....hmmm oare vom avea succes?

Poe spunea...

Dam eugenii pe gratis! =))

Anonim spunea...

mai stii?:))daca astia au succes,de ce nu ?

deea spunea...

Da maaa...asa facem..daca noi tot suntem "atacate" de altii sa incepem si noi sa "atacam".Chiar nu inteleg de ce atata campanie si atata patos din partea unora ca tu sa semnezi nu stiu ce hartie...oricum paralamentarii astia sunt toti la fel..deci,nu ne alegem cu nimic in final!

ana G. spunea...

"le semnati si le dati anonime" :)

buletinele de vot. sau le dati in alb ca acu' e la moda. cand o sa puteti (pot).

deea spunea...

Pikchiu...votezi?...Si cu cine votezi?Ai asa idee?..yo in locu' tau as sta acasa :P:P

Anonim spunea...

Daca se sta acasa se pierde sansa de a-ti exprima opinia :-) nu ca ar merita cei care candideaza deranjul alegatorilor. Plus nu stiu de ce imi vine in minte mereu vorba, cand e vorba de alegeri si rezultatele votului, “prosti maria ta dar multi” iar majoritatea decide fara importanta pe ce “criterii”, doar e democratie :-). Mai fac si un scurt calcul matematic cu +1 vot … -1 vot … daca … oare … , mai imi aduc aminte de alegerilor din America de acum 4 ani si parca ar fi de ales sa mergi daca poti vota si vrei sa nu te gandesti pe urma ca poate puteai schimba ceva :-) Asta in teorie, practica insa ne omoara :-) Ramane de vazut … Pentru cei ce nu au dreptul insa ce ramane? Sa observe si sa ia aminte … :-) Oare de ce nu se fac alegeri si pentru “observatori fara drept de vot” in parlament? Parca pe langa primarii exista ceva de genul acesta, consilier din partea elevilor si am citit ca parca si in parlamentul elvetian. Ce ziceti de asta? Pe cine ati propune consilier dintre voi sau cunoscuti si de ce?
Cat despre campanie consider ca s-ar putea face ceva mai bun cu banii cheltuiti pe spatii media si materiale publicitare care ne polueaza viata pe timpul campaniei electorale. Dar asta-i politichia Nea Iancule! :-) iar campania perioada de testare a rezistentei noastre la ... pana cand ... o sa doreasca mult mai multi sa schimbe cu adevarat ceva

ana G. spunea...

nu, nu votez, INCA! doar la vara o sa am acest drep asa ca peste tura asta sar. dar cu siguranta o sa merg, si o sa le scriu pe biletu de vot ca "n-am cu cine!" frate-mau a fost pentru alegerea primarului si a stampilat toate foile in semn de protest, evident votul a fost anulat, dar s-a vazut ca s-a sinchisit sa mearga la vot.
uite de exemplu l-as vota pe primaru vostru general ca presedinte :P
in rest, ma intriga aducerea asta a oamenilor de cultura in politica.

deea spunea...

@anonim: Consilieri ar trebuii sa fie cei de varsta mea care au foarte mult tupueu si nu au ce face cu el..in acest mod atat ei cat si cei din jurul lor ar fi mult mai fericiti!
Cred ca o sa treaca foarte multa vreme pana cand se va gasii cineva sa schimbe ceva...si acel cineva va trebuii sa fie un Superman in adevaratul sens al cuvantului...Nici pana in momentul de fata nu mi-am revenit din socul teribil pe care l-am avut,atunci cand am fost nevoita sa sar peste masini ca sa pot merge pe strada..ca de trotuar numai zic ca ala numai exista de mult...dar totusi,traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!
@pikchiu: Fratele tau are initiativa si e foarte bine!
Eu nu prea l-as vota pe primarul general presedinte...mai are si el lipsrile lui si sunt multe,crede-ma...
...stai putin,te intriga aducerea oamenilor de cultura..dar ce sa mai zicem de Luminita Anghel care peste noapte s-a trezit mare emblema a nu stiu cui partid,probabil numai avea ce sa faca...cum ziceam,traim in Romania!

ana G. spunea...

stiu ca orice om are lipsurile lui, dar mi-a placut cand a demis o gramada de zgarie-branza :)
la oamenii de cultura o cam includeam si pe ea, desi... adica tot ce tie de actori, muzicieni, nush, regizori etc, sunt foarte multi acum. de la oana zavoranu la victor socaciu. nasolis.
oricum, politica nu e subiectul meu preferat asa ca o sa ma cam opresc aici desi imi place tare mult sa vorbesc cu voi :)

Anonim spunea...

@deea: nu tupeul e totul :-) Cred ca ai “vazut” Blonda de la drept (2) (cred) (nu ca ar fi un film de 5* dar “vezi” multe) :-), politichia e dura si murdara, totusi nu trebuie sa fi Superman sau Superwoman, totul e sa VREI, sa fi cat mai curat (curat alb ca neaua nu e nimeni la nivelul asta) sa-ti pese cu adevarat de ceea ce se intampla, sa ai “CULTURI” :-) (toate se numesc cultura … economica, politica, … chiar si muzicala), sa vrei o lume mai buna vorba lui Stefan “Moldova nu e voastra ci a …” :-) Ufa … Cam greu de gasit candidatii, nu mai pui sa aiba carisma, responsabilitate, echilibru, spirit de sacrificiu …
@pikchiu: fratele tau a procedat cel mai bine in alegerile lui, poate nu stiati dar un buletin de vot anulat prin viciu de procedura se contorizeaza diferit de un buletin alb :-), cel anulat se aduna la anulate si nu este luat in calculul final, cel alb se ia in calculul final dupa o procedura careia inca nu i-am inteles logica si nici nu m-am starduit politica fiind … cahhhh
Despre oamenii de cultura ar trebuii sa ramana in cultura si sa aiba grija de cultura noastra si de culturarizarea alesilor neamului :-) care au trecut mai ca gasca prin apa prin scoala sau nu a avut cine sa le deschida mintea, ochii, sufletul :-) sau sa le implanteze vreun cip corespunzator :-)
Gata cu politica, e un loc in care nu ma simt bine, prea multa minciuna si nu “miroase” frumos :-)

deea spunea...

@anonim: da,asa e si eu urasc acest capitol...dar am avut un impuls sa scriu despre politica in aceasta perioada...no problem,in curand o sa schimb postul..astazi,in timp ce mergeam cu bus-ul mi-a picat o idee ;)) ;))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....