Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 3 noiembrie 2008

Inchisa intr-o "cutie"....

Imi amintesc de zilele in care ma uitam in vitrine si vedeam mii si mii de jucarii,aranjate si asezate frumos in cutiile lor.Imi amintesc de zilele in care ma plictiseam groaznic in diferite magazine si vroiam sa experimentez ceva nou in acest oras mare...si bineinteles imi amintesc de zilele in care mergeam la scoala si chiar daca mentionam in fiecare pauza ca m-am plictisit si vreau acasa,acum,din aceasta perspectiva din care privesc lucrurile,zilele acelea nu mi se pareau atat de rele si de plictisitoare.
De ce ma dau acum cu capul de pereti?Well,pentru ca pur si simplu nu am ce face in casa si nici macar nu am cu cine iesii afara.Da,recunosc,ies zilnic din casa chiar si pentru 5 minute,insa totul este extrem de monoton,extrem de stresant si incep sa simt zilele,orele,minutele chiar si secundele cum trec prin fata ochilor mei extrem de...incet.
EU.Ce se stie clar despre mine?Ca sunt plecata de dimineata pana seara in locuri in care nu ar trebuii sa fiu(cateodata) si ca nu ma pot impaca cu ideea de a sta intr-un loc mai mult de cateva ore(in zilele mele bune) pentru ca altfel ma plictisesc......rectific,ce se stia despre mine.
Daca tutunul este oarecum un dorg,ei bine,plictiseala e un drog in toata puterea cuvantului.Pur si simplu te innebuneste,te face sa devii o persoana irascibila care nu isi mai doreste nimic....si da cam asta am devenit eu in ultimele zile!
Mii de sfaturi,batai de cap si drumuri facute degeaba.Mii de ore si zile pierdute aiurea din simplul motiv ca....am avut ghinion.Mii de ganduri care (inca) imi mai trec prin minte,referitoare la tot ce s-a intamplat.Mii de intrebari fara raspunsuri......dar,un singur adevar,ma simt o "jucarie" inchisa intr-o "cutie"...poate ceva mai mare.

10 aberatii:

Poe spunea...

Esti o "sexy pepushe" inchisa intr-o cutie,ferita de lumea cruda de afara :> :)) Stai chill...o sa vina si vremea sa mergi la scoala,o sa vina vacanta si o sa ai cu cine sa iesi...O sa se schimbe lucrurile...Trebuie sa ai rabdare :D Cat despre doctorii tai ratati care te cheama in zile total nepotrivite, sa-i ferasca Dumnezeu sa ajung eu pe la 9 :D Mai ales pe Mr.Bean si pe Kramar :> :D

bogdana spunea...

Vezi, si Poe zice sa ai rabdare. Toate la timpul lor. Chiar si tu ai realizat ca erai la cativa pasi de ce e mai rau...
Mai ai o sansa la viata, bucura-te de ea!

deea spunea...

Da mah mai am o sansa...dar eu am o problema cu rabdarea,am o totala lipsa de rabdare,asa m-am nascut :)):))..acum ce sa fac?Mai stau si ma dau cu capul de pereti :P:P...azi am descoperit o noua tactica,am sa ies la suc cu mine,poate tine :)):))

Poe spunea...

Gata cu berea...sa vina sucul! =))

deea spunea...

Mersi ca-mi amintesti....:P:P:P

ana G. spunea...

ce zi e maine? :)

Poe spunea...

In primul rand...Buna dimineatza :) In al doilea rand...LA MULTI ANI!!!! :)) Sa cresti maaaaaaaaaaaarrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee si sa imi dai un pahar cu apa :) :))

mei spunea...

La multzi ani:P:P:*>:Dhttp://crazyyymei.blogspot.com/2008/11/la-multi-ani-deea.html

deea spunea...

Da,bine...sa numai fiu posaca pentru ca azi e ziua mea,maine nu va mai fi deci nu o sa ma mai torturezi poe :P:P
Multumesc tuturor de urari si crazy mei,foarte frumos filmuletul :X:X

Poe spunea...

Zici tu ca n-o sa te mai torturez azi...ce daca a trecut ziua ta? Fiecare zi e o ocazie speciala ca sa te torturez pe tine >:)

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....