Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 20 noiembrie 2008

Ma ascund....

Ma ascund de tot ceea ce inseamna realitate...in acelasi timp ma privesc in oglinda si vreau sa ma ascund si de acea persoana.
Ma rog cu disperare sa treaca anumite zile si imi doresc din tot sufletul ca altele sa dureze o vesnicie.
Nu-mi place sa ma ascund de mine,de egoismul meu si de toate lucrurile pe care le fac gresit sau nu.
Iubesc sa ies afara,sa fiu plecata,sa fiu departe....poate aceste dorinte tind tot spre o forma de ascundere.
Nu ma pot privii la persoana a 3-a si nu-mi place...as vrea sa pot fi pregatita pentru orice,sa nu ma ia nimeni prin surprindere..sa numai fiu nevoita sa fug..sa ma ascund.
Primesc ajutor..ma face sa ma simt bine,atunci,pe moment...apoi?Apoi ma face sa ma simt mica si neajutorata.Nu vreau sa cred ca sunt una din acele persoane...asa ca ma ascund din nou.
Primesc in viata lovituri care dor foarte tare si ma fac sa stagnez,primesc un ajutor care ma bucura dar ma si enerveaza in acelasi timp...oare tind iarasi sa ma ascund?
N-am curaj,ma tem de mine insami,mi-e frica sa nu stric lucrurile,mi-e frica de tot ce inseamna deea...atunci,iarasi ma ascund...
Ma straduiesc sa repar multe aspecte din viata mea cu toate ca de cele mai multe ori le las balta...fug,ma refugiez in altceva...ma ascund!

7 aberatii:

Anonim spunea...

hai ca nu te-ascunzi:P:PDupa tot ce-ai facut pana acum..adica inteleg ca intelegi ;))ca asta e o forma de ascundere intr-un fel...Da' priveste si cealalta parte...si n-o sa mai fie chiar asa...if you know what i mean;))

Anonim spunea...

Aaaaaaaa...da...Vroiam sa plec pe o pagina de-a ta cu concert si nu ma lasa inima ca e VdV si schimba>:);))

Poe spunea...

Mah,daca o luam asa...cu totii ne ascundem intr-un fel sau altul...fie cum ai zis tu...fie ca nu vrem sa vada tata cureaua cu tinte a prietenei noastre....fie ca ne tinem tigarile in sifonier,dar mama tot stie de ele...fie ca nu-i lasam pe altii sa ne vada adevarata personalitate...Arata-mi tu o persoana care nu se ascunde intr-un fel sau altul :))

deea spunea...

@crazy mei: intr-o forma sau alta toti ne ascundem...de ce?Posedam de cand ne nastem o frica de anumite lucruri...atunci in unele momente preferam sa ne ascundem si sa iesim la suprafata cand "furtuna" a trecut!
@poe: ..pai nu exista acea persoana...eu in post ma dadeam cel mai bun exemplu pe mine...:D

Anca G. spunea...

da, toţi ne ascundem..dar oare facem cel mai bun lucru?...

deea spunea...

@sunetule: eu zic ca suta la suta nu facem cel mai bun lucru,dar oricat ne-am impune sa iesim cu capul la suprafata,ceva ne ve trage tot timpul in acea ascunzatoare..de ce?..poate asa e in viata...

Poe spunea...

Rezumatul: E cu skepsis :P :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....