Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 28 noiembrie 2008

"Asteptam post-ul cu balul din Lazar!".....si iata cum post-ul a venit

Am zis no more..kristal.Am spus gresit.Eram constienta de faptul ca va mai trebuii sa ma mai intorc o data in Kristal pentru....Vita de Vie,normal,doar nu pentru altceva.
Sa incep sa fac o comparatie intre ziua de luni si ziua de joi...adica intre balul din Sava si balul din Lazar?Nu cred ca ar avea foarte mult rost sincera sa fiu,pentru ca amandoua zilele au avut partile lor bune si partile lor....plictisitoare.
M-am regasit in jur de 8 si ceva pe o banca langa acest club,alaturi de Simina si de Andrei(fostul meu colg din generala) nu foarte incantati de balul in sine,eu si simina incantate de concert.
Inauntru?Mult mai multa lume decat la balul din Sava.Scarile pe care am stat in ziua de luni aveau incorporate aere conditionate,care m-au facut pe mine si pe simina sa inghetam de frig timp de 2 ore cat a tinut o parte din concursul de miss si mister al liceului care mi s-a parut extrem de,depasit si foarte aiurea.
A fost Vita.Am sarit peste mese si am ajuns in primul rand.A fost mult mai genial decat luni,a fost o alta atmosfera care se potrivea mai bine cu trupa si cu muzica....au fost si mici exceptii,gen pitipoance care strigau "Despooooot te iubim" , care aruncau cu tot felul de chestii si vroiau practic sa sara pe scena :|:|:|.....si sa nu ma intrebai de ce le judec..pentru ca eu mega-fana,extra-fana,fana ce sunt, nu as fi facut niciodata asa ceva,chiar daca nu ma aflu nici eu in toate capabilitatile mele mentale :)) :)).
Dupa concert,am ajuns in spatele scenei calcand in picioare foarteee multa lume.Am stat..am vorbit :X:X.....dupa care Vita a plecat la Timisoara ,iar noi ne-am dus..pe scena ca sa putem ajunge intr-un loc mai favorabil.
La sfarsit m-am intalnit cu inca o fosta colega din generala cu care am stat la masa si care practic ne-a salvat viata,ca in alta parte numai aveam unde sa stam.Am mai pierdut vremea,pana la gradul de mare plictiseala cand m-am hotrata sa iau drumul spre casa.Ne-am despartit de toata lumea...gen Alex si alte cateva persoane care ne-au fost mai mereu prin preajma...ca noi cine stie pe unde ajungeam :)):)).....si am plecat acasa cu binecuvantatul taxi,la care nici nu am lasat bacsis,de mentionat!
Conluzie: concert incantator si mirific,lume asa si asa,bal-prea de fite pentru gustul meu si un portofel foarte gol care va mai stagna in aceasta etapa...nu pentru mult timp,sper!

Noua fobie pentru chitara lui Despot :X:X.....




18 aberatii:

bogdana spunea...

eu am obsesie pt alte chitari...ca sunt DOUA! :D

deea spunea...

Hmmm...2 chitari? Pai e una si...mai e una?Hmm,asta nu stiam...:P:P

bogdana spunea...

e una maro si una neagra
esti din alta retea!
esti din reteaua despotica :))

Anca G. spunea...

frumoasă obsesie :))

Poe spunea...

Nici nu mai citesc postul asta... Si asa am o mare durere de cap datorita sotiei lu' tata [n-am mama,n-am casa,si m-am culcat la 3 jumate \:D/]Bravo tie daca te-ai distrat:P Cand iti iei chitara,sa-ti iei una ca a lui :))

deea spunea...

@bogdana: yo pe-aia neagra n-o stiu....:O:O..pe buneee..mama cat de atenta esti in partea "aceea" a scenei...:)):))
@sunetule: multumesc,multumesc....am din ce in ce mai multe obsesii..:)):))..tot legate de Vita,de precizat :)):))
@poe: trist ca nu ai citit post-ul :P:P:P...dar oricum sti povestea!
Sorry,my friend vor venii si vremuri mai bune :P:P

Anonim spunea...

:)...aerul conditionat...mai bine asteptam afara...era mai cald...de data asta scarile nu am fost confortabile...gandindu-ma la cate suturi in fund am luat de la cei care treceau pe acolo si carora le stateam in cale...dar a fost frumos...si in seara asta merg sa inghet de frig in alba...la un alt concert vdv...si o sa tin in mana un telefon ...un telefon prin care tu o sa asculti concertul...:X si ne vdm maine in fabrica...salutari din ardeal...;P

Anonim spunea...

"nu au fost"...greseli de ortografie din cauza neatentiei...si a faptului ca sunt extra grabita...pup..

deea spunea...

:)):)) Am inteles oricum esentialul :P:P si da ai mare dreptate :D:D....daaaaa,de-abea astept concertul din seara asta din Alba :X:X,sper sa nu-ti inghete mana pe telefon..prea tare! Salutari din Bucuresti, Ardealului pe care il iubesc foarte mult! :D:D:X

Anonim spunea...

...am facut-o si pe asta...acum am ajuns in Bucuresti dupa un drum interminabil...nu mi-a inghetat mana pe telefon...dar mi-au ajuns privirile suspecte ale oamenilor din jurul meu...care nu intelegeau ce caut langa scena...cu un bagaj roz...si cu telefoul la ureche in timpul unui concert...rasp este simplu...am vb cu tine si cu Alex tot concertul...scuze...si dupa concert am continuat sa transmit in direct de la Alba Iulia...:P..si ms ca te-ai tinut de capul meu...si ms lui Sorin pt gest...si lui Despot care nu vroia sa ma lase in ploaie...si de cezar nu mai zic nimik...:P...si acum fug la munca...si ne vdm mai tarziu...unde?...normal ca la concert...si sa vina odata revelionul ala...te pup...P.S."Deea?!?!...ce Deea??...aaaa ce prost sunt!:P...Deea de la Bucuresti...-Pa Deea!..:X"

Poe spunea...

Simina,sa inteleg ca esti Andreea 2?:))

deea spunea...

@simina: "pa ady!"....."adrian nu,adrian nu!"-am sa tin minte toata viata faza aia..a fost extra mega superba...Ma simt mandra de tine,in sfarsit ai comunicdat cu VdV :X:X..prietene era momentul :P:P
@poe: nu poe,simina e simina si yo sunt yo,la fel cum si alex e alex sau bogdana e bogdana.Avem conceptii diferite insa ne uneste un lucru clar: Vita de Vie....si asta ne face mai puternici si mai apropiati unul de altul!....Nu prea inteleg cei din jur ce se petrece cu noi si cu trupa si nici nu o sa inteleaga...e un sentiment care ia nastere in tine numai daca inveti sa traiesti tot ceea ce traim noi....poate,numai daca inveti sa iubesti cu adevarat!

Anonim spunea...

am scris de nebuna si nu s-a inregistrat...deci mai incerc odata
@poe:reiau putin ceea ce a zis deea...eu sunt simina ea e deea...2 persoane diferite...si da...ne uneste vita de vie...ne-am intalnit la un concert in fire la o bataie cu frisca...si de atunci ne vdm la concerte...lumea ne intreaba d c mergem la toate concertele...nu ne saturam sa ascultam aceleasi piese?...nu...fiecare concert e diferit din mai multe puncte de vedere...de la public pana la problemele de sunet...plus ca totul depinde de starea noastra din acel moment...poate am chef sa ascult basul si cu toba mare...sau poate vreau praf de stele...ideea e ca noi mergem pt vita de vie...nu mergem sa-l vedem pe despot si sa strigam "te iubim"...mergem pt toti...la mine a inceput de mult toate treaba asta cu vita de vie...cand tata a cumparat primul album...dar nefiind din bucuresti imi era cam imposibil sa ajung la concert...de aceea am aparut acum in peisaj...dupa ce m-am mutat in buc...aseara cineva ne-a zis ca nu o sa ne tina mai mult de 1 an toate nebunia asta...nu vreau sa-l contrazic...dar sper sa avem ocazia peste ani sa ne intalnim la un concert vita de vie si sa-i demonstram ca nu e asa...cum a zis si deea...e un sentiment care se naste in tine atunci cand reusesti sa treci peste ideea de a merge la un concert ca sa vezi pe cineva pe scena...si ajungi sa traiesti piesele...si sa te eliberezi oarecum...ceea ce eu si deea tot dezbatem despre excursia mea la alba iulia...sunt doar franturi din tot ce s-a intamplat...nu vreau sa povestesc tot pt ca nu ar mai avea farmec...vrem ca lumea care ne critica oarecum ca mergem la mai toate concertele ...sa inteleaga ca nu suntem niste fani disperati...si zicem noi...ca avem macar cei 7 ani de acasa...de aceea nu o sa vezi niciodata postate intamplarile noastre cu vdv in intregime...deoarece ele trebuie sa ramana la noi...si ele ne fac sa-i respectam pe ei ca oameni si ca trupa...

Poe spunea...

Nu sariti in capul meu...ma refeream strict la VdV :| Doamne...aveti mila,si asa imi sar toti in cap in ultima vreme...

Anonim spunea...

@poe:nu sarim in capul tau...doar incercam sa explic relatia simina,deea,bogdana,zmonky,alex si vita de vie...cum si deea=coma despotica...e doar o intamplare...si spuneam ca noi ii respectam...si nu facem parte din categoria "despot...te iubim!"...respectam faptul ca are o sotie si 2 copii...si subliniam faptul ca mergem la concerte pt toata trupa...

deea spunea...

@simina: asa e,ai mare dreptate...nu am ce sa comentez!
@poe: incercam sa te facem sa intelegi..ca de fapt,nu ai cum sa intelegi :)) :)) asta e ideea...Lumea se va chinuii mai mult sau mai putin sa inteleaga din exterior acest fenomen sau ne va judeca direct,gen "fani obsedati"....insa,noi vom fi singurii care vo sti ce se intampla cu adevarat!

bogdana spunea...

simina chiar are dreptate. judecate suntem aproape in fiecare zi de multi si nu cred ca gresesc cand spun "suntem".

deea spunea...

Nop,bogdana,nu gresesti deloc...gandeste-te mai ales noi,fane atat de infocate din motive stiute numai de noi a unei trupe rock..cat de judecate si puse la perete suntem...cel putin cam asta vad eu!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....