Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 30 august 2009

Experiment

Oare de ce exista atatea diferente intre noi?Pentru ca unii traiesc pe alt…sistem(ca sa zic asa) iar altii nu se pot obisnuii?
Oare de ce fac acest experiment?Poate pentru mine si pentru a realiza altceva.
Sistemul de reprofilare este benefic unei fiinte ca mine…din nou,am inceput sa incerc altceva si sa vad lucrurile altfel.Am inceput sa cotrobai alta zona a partii mele preferate din viata,si anume:noptile pierdute si concertele.
Concert OCS:primul din viata mea…cu un impact major ce m-a facut sa realizez ca sentimentele se schimba si ca totul din jur incepe sa aiba alta fatada.Cum m-am simtit mai exact in acele momente?Incredibil.Am descoperit cum acel ceva minunat care exista acum cateva luni se stinge putin cate putin,si cum reapare o emotie diferita,placuta,insa nu la fel de exagerata si dusa la extreme.
Cu putin timp in urma mi-am inteles aspectele negative ale firii mele…si le-am imbratisat(surprinzator) lasand in urma mentalitatea prejudecatiilor.Asadar,imi este de multa vreme clar,ca ma aflu intre minciuna si adevar…continuii sa pun intrebari,sa gasesc raspunsuri(cateodata) si sa experimentez tot ce se poate cu sau fara permisiunea altora.Gresesc?Da,poate.Am gresit?Mult mai mult decat acum.Totusi,diferentele sunt peste tot,minciuna exista si nu o putem indeparta,iar experimentele?Ei bine,acestea apar mai rar(mai ales in cazul meu) insa,atunci cand esti dispus sa iti inchei socotelile cu trecutul si sa te indrepti spre alt orizont,cu fruntea sus…parca nici o indoiala,nici o intrebare si nici un raspuns,nu mai conteaza…..Oare?

3 aberatii:

Poe spunea...

E cu skepsis:))

iuliana spunea...

nu conteaza atat de mult, stiu, pt ca si eu am trecut printr-o multime de schimbari, si intotdeauna renunt la ceea ce imi placea, pentru ca am descoperit altceva, poate, mai bun, insa cateodata trecutu te loveste in fata, fara nicio frica, te plesneste pana iti aduci aminte tot ce a fost candva, dar eu, una, pot trai cu toate astea...

deea spunea...

@poe: da,da,da...
@bobo: nu ma deranjeaza faptul ca de fiecare data imi voi amintii din nou si din nou tot ce a fost...doar ca inca ma doare trecutul,insa ma intriga si ma pasioneaza din ce ince mai mult prezentul....totusi,nu am renuntat la ceea ce-mi placea pentru ca am vrut ,ci pentru ca asa a trebuit sa fie...era necesar sa traiesc tot ce am trait pentru a ma maturiza si pentru a invata ceva....si totusi ma bucura acest gand intr-un fel s au altul! :D

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....