Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 29 iulie 2008

Descoperire...



In ziua in care am butonat Tv-ul foarte mult,am fost lovita frontal de Mariah Carey si de un nou videoclip.Nu ma intelegeti gresit,nu sunt fana Mariah insa nu pot sa spun ca nu am cateva piese de-ale ei in calculator.De ce?Pentru ca piesele ei lente au versuri puternice(cel putin in conceptia mea).Se pare ca tot ce are legatura cu ea este mic si nesemnificant,la prima vedere,insa in interior exista o mare de cuvinte,o mare de intelesuri si de sentimente ce se nasc in mine o data cu melodiile ei.
Am descoperit in "Bye,bye" ceva pierdut din mine...toate acele ganduri despre persoanele pe care le-am lasat in umbra si ganduri despre persoanele care imi sunt aproape si le iubesc.Nu inteleg de ce nu mi-am amintit mai devreme de toate aceste lucruri si am avut nevoie de acest impuls.Oare am facut intr-adevar o descoperire?Am descoperit in mine mai multe sentimente legate de lumea din jurul meu...sentimente care erau foarte adancite si care aveau nevoie de libertate?

Poate ca iubesc si nu imi dau seama de acest lucru,poate ca imi e foarte dor si nu vreau sa recunosc,foarte posibil sa urasc si sa nu ma eliberez de aceasta ura.....insa e sigur ca nu vreau sa spun bye bye la tot ceea ce traiesc si la toti cei pe care ii cunosc......Asadar,m-am convins,azi am facut o alta descoperire in legatura cu......mine...

6 aberatii:

Anonim spunea...

mie imi place foarte mult Mariah Carey si ascult de chiar foarte mult timp. cand imi vine sa plang :)) stiu la cine sa apelez, la melodiile ei. e foarte ok, mie imi place de ea, e frumoasa, pare desteapta (sper sa nu ma insel) si cat despre vocea ei... nu cred ca cineva se poate plange

deea spunea...

si eu am melodii de-ale ei..nu sunt fana,asta am mentionat...dar ascult,pentru ca are melodii patrunzatoare :P:P:P:P

bogdana spunea...

mariah carey ma irita cu prezenta ei la tv, chiar si pe mute. cat despre versuri, intr-adevar, sunt patrunzatoare si sunt chiar ok :-?

Anonim spunea...

Mariah...eh,asta da subiect:)) Nu ascult,nu sunt fana...versurile ei sunt profunde,insa tipa mi se pare...not like her lyrics :))

deea spunea...

Ok..pererile despre Mariah sunt impartite...din punctul meu de vedere tipa e ok...nu prea ma interesez mult de ea..da nici britney speas nu mi se pare...
Oricum,aici vorbeam de melodie si de versurile profunde....asta era ideea...de fapt asta m-a inspirat sa postez "bye,bye"

Anca G. spunea...

Da...am ascultat-o şi eu şi pot să spun că e chiar...matură... Adică 'touch my body' m-a scârbit zile în şir la radio şi cum alt produs Mariah n-am mai ascultat am crezut că toate au aerul asta...mă bucur că am dat şi peste altceva...

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....