Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 3 decembrie 2008

Concert pentru Erika...si,mai bine nu se poate!

Evenimentul ce a avut ca scop strangerea de fonduri pentru Erika,micuta in varsta de 2 anisori despre care am vorbit intr-un post anterior,a avut foarte mare succes..si totul mi s-a parut ca a iesit mai mult decat foarte bine!
Eu?Pai....eu am plecat de acasa pe la 5 (probabil) si am ajuns la Pta.Unirii unde m-am intalnit cu Alex,iar putin mai tarziu cu Simina.Am mers pe jos si am ajuns in club Fabrica ( de mentionat,mama stia ca sunt in Fire si ca vine si Zmonky cu care ma intorc acasa...nimic din toate astea nu s-au intamplat) unde ne-am asezat cat mai aproape de scena si am stat la barfa.
Trupa de teatru...al carui nume imi scapa si imi este imposibil de pronuntat,mai ales de scris...a fost scurta dar foarte draguta.In sfarsit am vazut si eu momente de dans si teatru,scurte,interesante si care nu te plictiseau.
Cabral a fost pe post de prezentator si cu toate ca mi se parea incredibil de enervant la Tv...de data aceasta,vazandu-l la cativa metrii de mine,de foarte multe ori,mi-am dat seama ca da,aparentele mai inseala......cateodata.
Habar-adica Andrei (cel care a castigat Megastar-ul) impreuna cu alti 3 baieti.Au cantat ok,numai ca noi nu prea stiam versurile...normal,pentru ca sunt la inceput de drum...oricum in principiu,mi-au placut si cam asta conteaza.
In jur de 9 si ceva ne-am inghesuit in fata scenei,alaturi si de Bogdana si Miki care au aparut pana la urma..pentru???Vita de Vie....din nou,spun.....LOGIC! Insa,iata cum ne-am luat o noua teapa si i-am intampinat pe cei de la Parazitii,care mie persoanl imi plac,dar nu le stiu chiar toata discografia (nororc ca piesele de pe ultimul album le stiu bine :P ). Am fredonat ceva vreme,ce mai stiam din versuri,pana cand momentul de tensiune al meu si al lui Alex,atinsese cote maxime si numai suportam sa stam acolo si sa nu vorbim cu nimeni din Vita de Vie despre...planul nostru maret!
Am plecat din primul rand si am avut mare nororc ca l-am gasit pe Ciuplea,care ne-a dus direct in backstage,unde in sfarsit ne-am intalnit cu.... formatia,si cu o gramada de cameramani intr-o, incapere nu foarte..spatioasa!
Ne-am fatait prin backstage si am dat cam de toata lumea .....(ha,acum stiu cine e rsh rulz :p :p ) si m-am bucurat foarte foarte tare ca am dat in sfarsit si de Andreea!
Ne-am intors in primul rand dupa cateva piese de la Vita si am plecat,de data asta impreuna si cu Simina si Bogdana inainte de bis-ul formatiei ca eu si Bogdana sa ajungem sa ii dam si cadoul Andreei,pe care il pregatisem cu foarte mult timp inainte....si aici,tin sa mentionez, ca nu am sa uit niciodata reactia Andreei,imbratisarile calde si infinite care pareau secunde pentru mine si lacrimile care vroiau sa isi faca simtita prezenta dar pe care zambetul meu le-a oprit.
Am parasit backstage-ul,am parasit si fabrica si ne-am regasit in taxi,din nou datorita lui Alex(multumiiiim Alex,eu si esarfa de la gatul meu iti multumim) ....eu,Bogdana si Simina(moarta de somn dar trecuta prin aventuri minunate la Alba Iulia..asadar ce mai conteaza).
Am ajuns acasa in jur de 12:30 (presupun) foarte incantata si foarte fericita!
Am parasit realitatea,gandindu-ma la tot ce fusese in acea seara,la toti cei pe care i-am revazut sau i-am vazut pentru prima oara...si?Bineinteles ca iarasi mi-am dat seama de ceva:mi-am dat seama ca evenimentul a avut succes si cu inca putin ajutor Erika va putea fi salvata si mi-am dat seama ca lucrurile chiar se intampla cu un motiv si concertele umanitare pot salva atat vieti cat si suflete...si mai bine de-atat....nu se poate!

15 aberatii:

Anonim spunea...

...da...a fost frumos concertul...si faptul ca s-au strans niste bani pentru erika...somnul meu inca isi mai face simtita prezenta...oricum mai putin ca aseara...cand aveam mai bine de 36 de ore nedormite...sa nu uitam de cutzu care ne-a intampinat calduros in spatele scenei...si de marele interviu care m-a facut sa am mii de nervi in momentul asta...o sa adorm cu speranta ca se va realiza marele nostru plan...

bogdana spunea...

printre cele mai bune seri. ce imbratisare calda 8->
mi se pare mie sau cezar are o noua chitara? stiu ca erau 2...acum 3! :x
maretul PLAN! ZA PLAN! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Anonim spunea...

logic ca logic=)))Sa-nteleg c-a fost mai bine din ce-am crezut eu...:D asteptam eu sa aud iar LOGIC :P:P

deea spunea...

@simina:..e bine ca esti din nou in forma :P:P si da si eu am ramas in soc cand am sesizat cat de interesat e romanul de orice fleac cand el in schimb fura,injura de 4000 de ori mai mult si face alte si alte porcarii....deci faptele :P:P
Bine,recunosc,filmarea e funny intr-adevar...dar deja se exagereaza si asta ma scoate cel mai tare din minti!
@bogdana: nu am fost atenta in partea lui Cezar,crede-ma prietene...si momentul cu Andreea a fost genial :X:X:X...bine si momentul de dinainte cand eram eu strofocata de presiunea aerului,probabil,... "SI CU CE SEMNAM?NU AM PIX......FUCK!!!!"
Daca nu ne iese planu',luam trenu...ne inchidem in baie,in tren :D:D:D
@crazy mei: dap,a fost genial....se pare ca mi-a intrat in refex,cuvantul LOGIC....atunci cand vb de VdV! :P:P:P

ana G. spunea...

ai uitat sa o mentionezi pe "reporterita" umilita :)))

deea spunea...

@pikchiu: stiu de "reporterita" umilita...stiam povestioara inca din seara aia...doar povestioara,de mentionat....dar sincer numai vreau sa mentionez de acea chestie,deja toata lumea m-a secat cu "filmuletul in care Despot injura"...asa si?Care e faza?...Am prins ideea la inceput ca momentul era funny...dar gata,deja s-a exagerat extrem de mult....si numai vreau sa aud NEVER de aceasta intamplare..."in pula mea"!

ana G. spunea...

am vazut reactiile. si mai ales numarul lor. imagineaza-ti ca pana si profu de religie ne-a zis azi de el. si inca tinea cu adi. l-am intrebat daca a fost totusi de acord ca a injurat-o si a zis tare si raspicat "da" :)))

bogdana spunea...

dar'ar orgasmul fatal in voi cand auziti "3 in pula mea"
[asta pt ceva fane cu "trompeta" la concerte]

Anonim spunea...

Scz ca imi dau si eu cu parerea despre celebrul interviu chiar daca ai zis ca nu mai vrei sa auzi discutandu-se despre el.:D Dar nu inteleg de ce sa te enervezi si sa te deranjeze. Fa un bilant al celor care se iau de tipa si al celor care zic ceva rau de Despot. Adica din 100 de oameni, 95 o injura pe ea si 5 pe Despot, adica aia care oricum nu il suportau. Deci nu cred ca afecteaza imaginea trupei, ci dimpotriva. Toti colegii mei, chiar si aia care nu il suportau pe Despot, imi ziceau la scoala: "ba ce tare! ce tare a fost Despot...si pitipoanca aia o proasta. Cata rabdare sa aiba un om, eu o bateam din prima".:)) Eu l-am luat doar ca pe un interviu funny. Si faza cu acuzatul ca esti fana Vita de Vie o fac unii care sa para interesanti si carora nu le placea formatia dinainte sa vada video -ul si acum gasesc si ei un motiv care nici macar nu e plauzibil.
Acum gata, nu mai zic nimic de interviu. :))
Ma bucur ca te-ai distrat la concert. Poate o sa ne vedem la un concert cat de curand..Sper ;))
:*:*
Mama cat am scris :-S :))

Poe spunea...

E cu skepsis :-j Filmuletul cu Despot si Pitzy aia spune tot :)) Si n-am citit nici asta...deja stiu de la sursa:))

deea spunea...

@bogdana: ai ramas si tu cu sechele...vrei sa te injuir si eu in acelasi stil? :D:D :))
@andreea m:..oricum mi s-a parut ca s-a facut prea multa galagie pentru o chestie foare mica..si cam de-aia a inceput sa ma enerveaza acest subiect!
@poe: la draq cu filmuletzu'...Da,poe vezi?Tu ai ceva in plus fata de altii...ai direct sursa care sa iti spuna tot despre Vita....cred ca te bucuri enorm :)):))

bogdana spunea...

dar mai sus nu te injuram pe tine :|

deea spunea...

@bogdana: prinsesem ideea...intelesesem...dar tocmai mentionasem GATA CU FILMULETUL si referitor la asta venea si injuratura in acelasi stil la adresa.....:P:P:P...sa ne relaxam :P:P

Orange Obsession spunea...

Hey! te-am vazut marti la concert da' nu eram sigura k esti tu.. te-ai tuns scurt ;))
oricum excelent concert k de obicei.. si intreg evenimentul ft frumos.. doar la parazitii eram cam pe dinafara .. whatever..
cat despre adi mie chiar mi-a placut atitudinea lui :P
bafta :*

deea spunea...

@orange: da eu eram..schimbare de look...:P:P...A fost foarte misto concertul,pana la urma am ajuns la concluzia ca mi-a placut tot de la cap la coada!
Nu am zis ca nu mi-a placut atitudinea lui adrian,am zis doar ca sunt satula de povestioara!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....