Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 21 iulie 2009

Australia



Am vazut acum cateva zile de la cap la coada "Australia"(il mai vazusem pe bucati,asa,intr-un trecut)...film pe care imi doream sa-l vizionez,nu pentru povestea in sine ci pentru Hugh Jackman,pe care,personal,il ador de cativa ani.
Despre film?Un inceput tras de par...insa un final plin de peripetii.Ce m-a impactat atat de tare,incat am fost nevoita sa recomand filmul in continuare?Povestea de dragoste,ce poarta foarte multe "masti" de-a lungul situatiilor si sentimentul de iubire a celor doi,pe care fiecare in particular il "amesteca" in permanenta cu o caracteristica,nu tocmai placuta,a personalitatii lor.
Bieninteles,la final binele invinge raul...insa mai interesant decat aceasta idee,este evolutia...iubirii...evolutie care mie mi s-a parut foarte bine evidentiata,in asa fel incat fiecare sa poata intelege mesajul filmului!

9 aberatii:

Poe spunea...

Mah, avand in vedere ca e cu Nicole Kidman... Nu-l iau :))

iuliana spunea...

Am vazut la emisiunea lu Letterman secvente din filmu asta, si mi-a placut faza cand Nicole Kidman habar nu avea ce secventa trebuia sa o vada lumea, ma rog nu asta era important... aaa, dar din moment ce pare asa vechi, ma, sincer, parca nu m-as uita, dar de curiozitate... who knows?:-??

iuliana spunea...

iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ai vazut ca m-a lasat intr-un sfarsit sa las comentariu?
si nici nu a mai trebuit sa imi mai torturez calculatoru:>

deea spunea...

@poe: da-o draq pe nicole kidman..ea nu e importanta,ea joaca la fel in toate filmele...eu am luat pur si simplu personajul lui Nicole si mi-am dat seama cum este el in realitate..dincolo de jocul ei..nu foarte bun.....acum,daca stau mai bine sa ma gandesc,este si o chestie de imaginatie...trebuie sa sti cum sa combini fiecare detaliu si comportamen ca sa poti prinde ce e mai frumos din film!
@bobo: vezi mah?Aici e pe sistem de chef...se poate doar cand are chef...calc-ul tau sau poate doar internetul...
...mah,crede-ma inn afara de faptul ca este tras de par putin la inceput si ca e cu nicole kidman(ok,am inteles ideea nimeni nu o suporta)filmul e foarte bun....adica,cel putin mie mi s-a parut ca transmite foarte multe..
...eee,si ce daca e vechi,domnisoara?....acum tre' sa vedem numai noutaturi?...care,by the way sunt si foarte proaste...

pikchiu spunea...

mie imi plac mai bine filmele vechi (care e relativ spus) 200x | x apartine {0,1,2,...,8} nu e chiar atat de vechi. vechi is alea din 1900 toamna.

deea spunea...

@pikchiu: exact,si yo vad filmele la fel..alea din 200x....de ce?Frate,nu stiu sunt mai bune....cu cativa ani in urma se faceau filme mai misto...acum dinn 2009...hai sa zic 2008 se fac filme aiurea din care nu intelegi nimic(ma rog,daca mai exista si exceptii asta e partea a doua) :D

Andrei spunea...

ce copie nereusita a lu talmazan esti

iuliana spunea...

mai Deea, nu toate "noutaturile" sunt proaste... majoritatea doar... uite, de exemplu "Public Enemies", e un film foarte bun... dar asta probabil ca numai din cauza lui Depp.

deea spunea...

@andrei: din cate stiu eu nu ma cheama andreea talmazan....akum dak tu nu prea sti cum ma cheama,asta e partea a doua...
...sti,fiecare gandeste altfel si face altfel lucrurile pentru ca fiecare e diferit....sti semnificatia cuv.diferit?...si citeste mai atentie cum scriu eu,si cum scrie andreea....poate vezi si tu miile de diferente....
...dar,sincer sa-ti spun,ma simt mandra ca ma compari cu andreea! :D:D
P.S: Ai o problema grava de comportament...nici macar nu ma cunosti,dar iti place sa mai scri si tu din cand in cand ca sa te iei de mine!...crede-ma nu ma intereseaza persoana ta,gaseste-ti altceva de lucru' :D
@bobo: mah probabail,nu stiu,nu am vazut inca filmul..dar vreau sa-l vizionez...si nu prietene,nu am generalizat cand am spus ca tot ce e nou in materie de film e si prost..dar in ultima vreme cam a sta se intampla....bine,in ultima vreme ies la iveala multe prostii...
...oricum vreau sa vad filmul cu Deep,mi s-a parut genial trailerul :P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....