Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 12 iulie 2009

Plec!

V-ati gandit vreodata cum ar fi,daca a-ti pleca chiar si pentru o zi?Dar,nu ma refer la acel gen de plecat,doar pentru fun si cu stirea tuturor….acum,vorbesc despre despartirea de lumea reala,gen,fara telefon,fara calculator,fara bilete,mesaje sau alte chestii…o deplasare simpla pentru suflet si nu pentru orgoliu sau pentru a demonstra ceva.
Daca eu am plecat?Nu.NiciodataTot ce am facut s-a numit distractie si „n-am ce face,hai sa stau cu sufletul la gura!”.
M-am gandit mai bine,am reflectat…si nu,nu am ajuns la concluzia ca regret,din contra,mi-am dat seama cat de bine mi-au prins toate momentele de stat in priza,pentru ca acum sunt altcineva…insa,totodata am nevoie de o plecare fara „masti” si fara „plastice” puse unul peste altul la nesfarsit.
Unde sunt vremurile simple in care ma bucuram pentru o simpla iesire la Mec sau pentru o inghetata?Oare au murit o data cu varsta sau au fost masacrate brutal de catre propria mea persoana?Acum,ma intreb ce imi mai aduce un simplu zambet pe buze?Un drum?O aventura?Poate…dar intrebarea,ramane ce fel de drum?
Se spune ca daca nu reusesti din prima ceea ce-ti propui inseamna ca ceva nu e in regula si trebuie sa iti schimbi obiectivul…ce spun eu?Eu spun ca vremurile se vor schimba continuu(firesc) si ca de tot ce ai nevoie este de o elibverare de la tot ce te inconjoara,bun sau rau.
Concluzia?Am invatat ca in viata nu trebuie sa fugi ci sa ramai acolo,pana crezi tu ca este necesar,iar apoi sa pleci plin de entuziasm;….nu trebuie sa o iei razna,pentru ca o data ce iti pierzi capul,pierzi cam tot…iar cel mai important,trebuie sa te bucuri de o simpla iesire la mec sau de o inghetata,indiferent de situatie,fara mofturi,fara probleme.
Plec?Unde?Nu stiu…tot ce stiu,tot ce simt mai bine zis este faptul ca acea zi este din ce in ce mai aporape,ziua in care imi voi arunca telefonul intr-un colt,voi lasa internetul in urma mea,nu voi mai purta ceas si voi ramane…libera,fara mofturi,fara probleme,dar cu un singur gand: plec!

P.S: Ai tupeu sa ma urmezi?Nu?Priveste mai cu atentie in interiorul tau,si acsulta ce iti spune inima…

7 aberatii:

Rotaru Adrian spunea...

Nu toata lumea are luxul de-a fugi de probleme atunci cand se-ngroasa gluma si simti ka te sufoci :( Unii dintre noi trebuie sa ramana si sa vegheze in intuneric, pentru totdeauna in intuneric.

pikchiu spunea...

Adrian, ceea ce spui tu se numeste lasitate (sa pleci si sa-ti lasi problemele in urma). Cred totusi ca deea vroia (vrea) sa se deconecteze de lumea asta tehnologica si sa (re)descopere ca poti fi fericit si de la lucruri simple.
Deea, te astept :D

Poe spunea...

Mah...tu inca ai parte de "inghetata de la Mec" de cate ori iesi cu mine prin cartier:)) E genial cand pleci pe munte, in salbaticie, unde n-ai semnal, net, tv...:x

P.S.: Bafta maine...call cand poti:)) si imi place albastreala din blogul tau :x

deea spunea...

@adrian: nu ai inteles semnificatia postului de mai sus.....
....si ba da,toata lumea poate trai intr-o "zi de eliberare"(nu era vorba de fuga...si asta am precizat) indiferent de probleme...numai ca acele persoane nu prea vor sa se vada eliberate....
@pikchiu: da ai dreptate,asta vreau sa fac....sa ma deconectez si sa redescopar lucrurile simple...iar ca sa faci asta nu ai nevoie de mai mult de o zi sau 2....dar se pare ca adrian nu prea a inteles(i se trage de la o discutie pe care tot o purtam noi de luni si luni de zile)
.....mama,vin,vin,vin,vin.... :X:X
@poe:am parte de ea,dar nu o mai simnt si nu ma mai uit la ea,asa cum o faceam in copilarie...si nu,nu e firesc,ar trebuii sa o privesc la fel si sa ma bucur de ea la fel de mult ca atunci...
...vreau mai mult din acea salbaticie....mai vreau niste ore ca cele de la Busteni...cel mai bun tratament!

Poe spunea...

Eu vreau cabana aia...sa nu pot sa ies din cazua zapezii.. si sa... si sa.. :x :)) =))

deea spunea...

@poe: si zici de mine ca am probleme....

Poe spunea...

E deja 16...cum de n-ai mai postat nimic? :))

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....