Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 7 iulie 2009

"Lupte" la....Manowar!

Duminica,mi-am pus in minte sa merg la ultima zi de B’estfest….adica la Manowar.Normal,ca nu aveam bilet si nici bani….dar am spus ca exista o sansa sa,fac aceiasi smecherie ca la Limp Bizkit.
In jur de ora 5,m-am inntalnit cu Gaby si Zmonk la gara,de unde am „agatat-o” pe Cosmina,care venise din Pitesti pentru eveniment.Am plecat spre Romexpo…si de acolo a inceput abrambureala.
Intrarea principala: nici o sansa sa intram,BGS peste tot si multa lume.A doua intrare,cam la fel.A treia intrare,pustie,insa nici pe acolo nu se putea.Am ajuns la un gard,pe care,teoretic vroiam sa-l sarim…dar cam greu….cam imposibil,asadar am luat o pauza de gandire.Am dat mii si mii de telefoane,insa nimeni nu stia nimic,ne-am gandit sa facem o smecherie si sa intram pe rand…insa tot aveam nevoie de minim 2 bilete.
Pe la ora 8,eram din nou la intrarea principala,unde am inceput sa intrebam organizatorii daca se poate intra…cumva.Eu?Eu cu gura mare,m-am dus la cea mai gresita persoana,care era cat pe ce sa puna „cainii”(adica BGS-urile) pe mine.Ne-am calmat cu totii si ne-am asezat pe jos,asteptand o minune sau asteptand sa ne ducem sa stam langa gard,restul concertului.Daca a venit minunea?Normal ca a venit…a aparut un domn foarte dragut care ne-a oferit o invitatie,pe motiv ca el avea una in plus.Excelent,castigasem o „lupta”…dar nu toata batalia.
Banut cu banut,10 mii cu 10 mii…am strans toti 4 si am cumparat inca un bilet,ca sa ne putem pune planul in aplicare.
Intr-un final,am intrat eu si Cosmina.Am trecut de cele 2 filtre,care te controlau pana in dinti,iar apoi am incercat sa ne intoarcem sa ne luam si camarazii de la poarta.Am iesit,ne-au dat bratari(perfect!)….am intrat din nou,ca eu sa pot fugii afara cu una din bratari….insa,se pare,ca b’estfestii ne-au luat-o inainte si erau foarte bine pregatiti pentru orice smecherie,deoarece atunci cand am intrat bratarile ne-au fost rupte iar biletele ne-au fost verificate din nou…la dracu’!
Multa galagie si multa forfota….si cu greu,am reusit sa ii anuntam pe Zmonk si Gaby ca nu avem ce face,decat sa incepem sa cersim de la cineva invitatie.Zis si facut,am inceput sa cerem si sa tot cerem,dar nimeni nu avea.Dupa 30 de min,Zmonk ma anunta ca a facut rost de invitatie,tot de la cineva caruia ii ramasese in plus…asadar si ea,castigase „lupta”….Gaby?Nu stiu exact ce s-a intamplat cu el….dar din pacate,a fost clar ca abandonase(imi pare sincer rau!).
Timp de alta jumatate de ora ne-am mai fatait pe acolo,ne-am intalnit cu o gramada de persoane cunoscute si ni s-au tot facut poze…iar dupa ce ne-am pozitionat cat mai aproape de gard,la 9:30 a inceput nebunia….si a tinut….doar jumatate de ora,pentru ca apoi s-a ars generatorul….si am stat,am stat,am stat…am mai primit 10 secunde dintr-o piesa…apoi iarasi am stat….asadar timp de o ora am tot stat…timp in care toata lumea isi baga tot ce se putea si injura minunata noastra tara(atunci pe buna dreptate,serios!).
Trupa?Geniala.Concertul?La fel de genial…si spun asta,eu,cea care asculta Manowar de cateva luni…fara sa le stie toata discografia,toata isotria.
Ce mi-a placut?Mi-a placut la nebunie faptul ca solistul dadea tot din el pe scena,pentru 6000 de oameni;am ramas impactata si profund impresionnata cand Eric(solistul) a vorbit in romana,mai mult de 15 min(nu stiu daca ii sufla cineva in casca sau nu….dar vorbea cat se poate de bine si de corect,pentru cineva ca el); basistul ma facea sa tremur de fiecare data,avea un stil plin de pasiune si de forta,de a canta…lasandu-mi impresia ca in orice minut s-ar putea sa rupa basul in doua.
Ce nu mi-a placut?Generatorul care ne-a lasat fara „aer” timp de o ora si faptul ca la ultimele 2 piese am stat pe jos,din cauza lipsei de apa.
La final?Ramasa doar eu si Cosmina,am dat peste un american dragut care ne-a dat 2 jetoane pentru apa si ne-am tot „certat” care,cum face.
Am stat mai mult de ora cu telefonul in mana,sunand la taxi…dar la naiba,nimeni nu avea nici o masina.Am nimerit un taximetrist dragut care ne-a luat si pe noi,alaturi de un domn(mergeam in directii diferite,dar ce conteaza,era ca nu am ramas pe drum).
Am ajuns pe la 1 la bunica-mea(ma certasem cu mama…din nou),am povestit si tot povestit,pana cand am fost „atacate” de un somn adanc,timp de 2 sau 3 ore.
O zi cu totul speciala,un concert incendiar,un experiment pentru mine….si niste „simple lupte”….la Manowar!

P.S: Am avut aparatul la mine….dar pozele nu au iesit din cauza distantei!

13 aberatii:

Poe spunea...

Iei si tu aparatul odata-n viata si nu ies pozele...genial:))

deea spunea...

@poe: eram la nu stiu cati metrii distanta...am facut 3 poze,la ecran ca pe scena nu se vedea nimic daca incercam sa fac...am si aparat de kkt...adevarul cam asta e :P:P

iuliana spunea...

hei, da' ce s-a intamplat la concert? ca am inteles ca au avut ceva defectiuni... din cauza ploii vestile nu mai ajung la mine :D:D

deea spunea...

@bobo: da,a fost o pana de curent sau puii mei nu stiu ce kkt s-a intamplat...faza e ca nu mai functiona nimic de pe scena la un momment dat...

Anonim spunea...

frate,a fost tare, au fost 15.000 de insi ,cica,si mna kktu ala de generator ,doar era made in Rromania :))
ba si Gabi,imi pare rau serios,promit sa ma revansez
auzi ma,care mai era site ala,cu pozele facute de tipa,tipu ala?! :-?

pikchiu spunea...

nu trebuia sa-ti iei belet nici pentru 26. poate intrai si acolo "pe ochi frumosi" :)

deea spunea...

@anonim: aa...deci au fost mai mult de 6000...mie mi-a ramas pe banda nr. de cand ai zis tu :P:P....frate lasa,il scoti la un ceai pe gaby cand vine pe la tine...daca o sa vina :P:P
...aaa,nu mai stiu exact ca am aruncat biletele alea....cred ca era ceva de genu trillar....smth like that,da search pe google gresit sau nu ca o sa-ti apara bine acolo :P:P
@pikchiu: sincer nu cred...e cokelive,e festival si mai mare,e si cu camping...nu prea cred....si oricum e si departe de casa si nu vroiam sa ma risc :P:P...app,nu sti si tu pe cineva de pe acolo de pe la tine care merge?...si vezi ca yo ajung in targu mures pe 25 la pranz :P:P

Poe spunea...

Oooo da... Targu Mures, here she comes! :))

pikchiu spunea...

poe, hai si tu :)

Poe spunea...

Aaaaa...cam complicat...eu am plecat de acasa o zi si am cam pus-o :)) plus ca eu n-am finante :-l Da' te asteptam in Bucuresti oricand! :D

deea spunea...

@pikchiu: o s-o aduc si pe poe la targu mures...in vre-o 4 ani....da' pana atunci sa nu ne uiti tu :P:P

Poe spunea...

Mai traim in 4 ani? Adica...vine 2012 prietene :))

deea spunea...

@poe: TRAIM....SHUT UP! :p:p

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....