Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 4 iulie 2009

Invata sa pierzi!

Poate ca toti suntem genul de persoane incapatanate si mult prea orgolioase,intr-o anumita situatie din viata…si poate ca in acest mod,ne obisnuim asa,si ne place.Poate ca fiecare este trist sau nervos intr-un anumit moment…nu poate invinge acel sentiment si atunci se produce dezastrul.
Se spune ca in viata nu poti intotdeauna sa castigi,insa,intr-adevar poti sa incerci.Totusi ce se intampla atunci cand roata se intoarce?Ce se intampla cu mintea analitica a unei persoane care se opreste brusc din castig,si o ia pe drumul pierzaniei?Cedeaza?Nu,fals…nimeni nu poate ceda si nu se poate da batut pentru ca viata merge inainte…Atunci?Atunci,se schimba…de cele mai multe ori intr-un mod nefavorabil.
Aventurile prin care fiecare dintre noi trece,sunt amintiri ce ne raman intiparite in minte pentru toata viata.Sunt peisaje sau anumite situatii care ne marcheaza si pe care le vom rememora din nou si din nou…iar intr-un anumit punct ne vom oprii si ne vom intreba daca am castigat sau am pierdut.
In ultimele zile,m-am oprit din castig si am ramas neutra.La inceput am considerat tot ce mi s-a intamplat de-a lungul timpului,ca o pierdere actuala,insa timp de o fractiune de secunda,ideile mi s-au schimbat si mi-am dat seama ca tot ce am numit pierdere,a fost de fapt o situatie normala ce trebuia sa se intample intr-un final.
Exista intr-adevar termenul de „a pierde” sau a fost inventat brusc de noi,cei care ne aflam intr-o continuua competitie?Cred ca cea de-a 2-a varianta este mult mai plauzibila…
Am afirmat intr-un trecut,faptul ca viata este ca un joc de noroc…si mi-a trebuit cam mult sa-mi dau seama ca nu este chiar asa.Da,intr-adevar unii pierd,nu neaparat din punct de vedere corect…in aparenta,pentru ca adevarul cel mai plauzibil ar fi: toti platim pentru greselile noastre intr-un fel sau altul…iar altii,castiga in cele mai frauduloase moduri…insa,jocurile de noroc nu se aseamana cu nimic din ceea ce facem,acolo totul depinde „de bulan”,pe cand in viata,totul depinde de tine.
Am rupt lantul.Am pus punct si vad lumea cu alti ochi…chiar daca inauntrul meu,mai exista o za oricat de mica ar fi ea,din „acel” lant.Ce mi-ar spune unii? „Ai pierdut!”…Ce-as raspunde eu? „Sa mori tu..”
A sesizat cineva pana acum,ca nimic nu prezinta o continuitate?Da?Atunci cum de se mai poate afirma,faptul ca ai pierdut sau ai castigat?
Ai noroc la carti,la loto sau la alte si alte jocuri,dar,in relatii,in iubire,in viata…actiunile,siguranta cu care progresezi,sau regresezi in toate cele,iti aprtine.
M-am salvat(cel putin asta cred)…am fost salvata de nenumarate ori…si da,cu totii am patit asta,doar ca in continuare suntem orbi si nu vrem sa vedem realitatea si acea partea buna a lucrurilor…De ce?Poate pentru ca e nasol sa ti se spuna „ai luat bataie!”….insa e misto,sa sti ca,ai invatat sa pierzi…belive me!

16 aberatii:

Poe spunea...

Iar m-a bufnit plansul...pentru a 8649876490749757693490 oara pe ziua de azi :)) Dumnezeule, tu pui posturi d-astea fix cand sunt eu in depresie :)) Da' nu pot sa zic ca n-ai dreptate....daca s-ar opri putin lupta asta animalica dintre noi, atat ca indivizi, cat si dintre eurile noastre, atunci omul s-ar putea lauda ca a ajuns in Rai. Pana atunci... ma duc sa plang :))

Ank spunea...

Hei...I'm back...tot Ank de pe site-ul VdV sunt..:D
Mi-a placut postul asta, foarte matur ;), si iti dau dreptate in mare parte.
Am inceput sa scotocesc pe la categ concerte VdV si iti spun sincer ca sunt indivioasa pe tine (ma intelegi in ce sens:P ), pentru cate concerte ai vazut, pentru discutiile pe care le-ai avut cu Despot si restul trupei, etc etc
Eu am o singura poza cu Adi Despot (si-s mandra de ea :D), tu probabil ai un album intreg :P
Atunci la concertul din Piranha m-am uitat pe acolo sa vad daca iti recunosc fata, din poza pe care o ai aici la blog, dar..era prea multa lume :)
Numai bine, si ai grija de tine :D. Ciao!

iuliana spunea...

ooof, frate! eu sunt foarte familiarizata cu sentimentu de pierdere. e cam nasol la inceput, dar dupa ce inveti, intr-adevar, cum e sa pierzi e mult mai bine, practic, te obisnuiesti.

deea spunea...

@poe: gandesti si spui bine ce spui...dar de ce nu si actionezi?
....nu mai plange...
@ank: ma bucur mult ca ti-a placut post-ul!
...nu am ajuns in Pirahna la concert,adica nu m-au lasat sa intru,asta a fost chestia....iar in privinta concertelor si "relatiei" mele cu trupa VdV,nu trebuie sa fi invidioasa,nu are rost,crede-ma...si asta ti-o spun,avand in spatetoate experientele pe care le-am avut cu ei...si ca sa intelegi mai bine,la inceput eu eram ca tine,eram geloasa pe toti ceilalti care aveau o relatie cu formatia,intr-unn final am ajuns si eu ca ceilalti pentru ca am pariat tot: mi-am pariat prietenii,sentimentele,timpul liber,tonele de bani,increderea parintilor...iar intr-un final,am realizat ca m-am ales cu o gramada de intamplari frumoase,cu o gramada de prieteni prin alte orase dar si cu o mare dezamagire...Asadar,sfatul meu?Nu te pune in joc pe tine,pentru a castiga o formatie....nu se merita(ultimele 3 cuv,mi-au fost repetate obsesiv,pana am inteles si eu...)
@bobo: eu m-am cam familiarizat de curand cu acest sentiment...da',vorba ta...e bine!

worsakeend spunea...

excelent, sincere felicitari..eu nu o sa invat niciodata sau cel putin sa am sentimentul "a pierde","a da rateu"..e ceva normal in viata fiecaruia..

deea spunea...

@worsak: ba da o sa inveti si tu...fiecare invata la un moment dat dintr-o anumita situatie...trebuie doar sa mai astepti putin...:P:P

Ank spunea...

De ce spui ca te-ai ales cu o mare dezamagire? Din partea formatiei? Si ce s-a intamplat de "nu se merita"? :-/

iuliana spunea...

heeei, asta inseamna ca nu mai vii in Deva?:-s
ca dupa ce ai spus in comentariul lasat Ancai, asa reiese, ca iti cam pare rau ca ai irosit o groaza de timp si bani pentru ei... :(((

pikchiu spunea...

te-am visat azi dimineata intre ora la care a sunat ceasu si ora la care m-am trezit sa merg la munca.

deea spunea...

@ank: dezamagirea nu a fost chiar din partea formatiei...adica sunt fost multi factori care s-au aratat si m-au facut sa-mi dau seama ca,ceva nu e bine.
Tie ti se pare ca merita sa te expui din toate punctele de vedere,pentru o formatie din Romania....orice formatie?Ti se pare ca merita sa faci cam tot ce am facut eu?Crede-ma nu merita....si daca chiar te pasionneaza atat de mmult povestea mea,fa-ti timp de vre-o 5 cafele si am sa ti-o spun pe toata :D:D :P:P
@bobo: nu imi pare rau tot ce am irosit si tot ce am primit,fie ca au fost lacrimi sau rasete...dar gata,s-a terminat...cat o s-o mai tin asa?Pentru ce?Eu fug dupa lucruri pe care le am chiar sub nasul meu sau pe care le pot avea in alte si alte forme,mult mai misto....
.....vin in Deva pur si simplu,ca sa ma plimb :P:P...am voie? ;));))
@pikchiu: bestiaaal :):)):))

Ank spunea...

Deea, probabil ca ai dreptate, nu se merita sa pui tot la bataie pt o formatie, pt k, la urma urmei, pt ei esti un fan si atat.
Nu's genul care sa mearga la sute de km pt un concert, asa cum ai facut u, si tocmai pt asta mi-ai castigat admiratia.. Eu stau de 1 an in Buc si am incercat sa ajung la cele mai multe concerte tocmai pt k pana atunci nu fusesem la niciunul, si sincera sa fiu, nu ascultam VdV atat de obsesiv :)
Cat despre cafea, in vara asta sunt, in principiu, aks, dar dk ajung prin Buc, I'll let u know....dk nu, la toamna sigur..asta pt k mi-ar placea sa stiu mai multe din "experienta" ta (am pus ghilimele ca sa nu mai crezi ca o iau prea in serios)...
Si totusi...nu cred k ai renuntat la ei complet..n-ai avea cum ;)
kiss

deea spunea...

@ank: vezi?Nu esti genul care sa mearga sute de km....deci,nu ai cum sa-ti pui chiar totul la bataie pt.o formatie....Nici eu nu eram genul,nici eu nu m-am visat niciodata in alt oras pentru o formatie,dar am ajuns...si a fost misto...dar,sti,daca traiesti prea mult intr-un vis,la unn moment dat se transforma in cosmar....
...cafeaua nu se raceste niciodata pentru mine... :D:D
...ooo,ba da...i'm done with that....pastrez tot ce a insemnat: frumos,misto,mirific....din relatia mea cu VdV...si restul,la gunoi...
...sti cum a fost asta?Ca o relatie cu unu'....e misto,il iubesti,dureaza ce dureaza dar la un moment dat se si termina...a fost exact ca acel tip de relatie,si asa mentionam in trecut,de mii si mii de ori ca sunt genul de "iubita" geloasa care vrea sa-si vada "iubitul" in fiecare zi.....

Ank spunea...

Vezi...ai si tu dreptate...cel mai bine as intelege totul fata in fata...adik...am prins ideea, dar nu vad "ceva"-ul ala care te-a facut sa gandesti asa (nu ca nu ar fi ok), in contrast puternic cu posturile tale dp la concerte de acum un an si cva....
Probabil te-ai mai maturizat si vezi altfel lucrurile, si ai dreptate, ca viitor adult...nu poti avea o meserie de fan si atat :P...mai lasi pasiunile pe planul 2 si viata personala, viata TA e cea care conteaza..

deea spunea...

@ank: candva,o persoana pe care o iubesc foarte mult mi-a spus inn viata: "cea mai importanta persoana pentru tine,esti tu!"...si are foarte mare dreptate,si te simti mult mai misto cand faci lucruri pentru tine,cand esti apreciat pentru ceea ce esti tu,asa cum esti....fara concerte,fara nebunii si escapade...and,it's ok...stiu ca se intelege greu de aici,adica nici nu am cum sa-ti explic o poveste de un an si ceva prin intermediul blogului sau messului...toate astea sunt mult mai simple povestite face to face....dar,in principiu,i'm done cu tot ce a fost,insa VdV va ramane pentnru totdeauna undeva in adancul sufletului meu...chiar si atunci cand voi avea 80 de ani! ;)) :D

Poe spunea...

Da, dar sa speram ca la 80 de ani nu ti se mai scoala sa mergi dupa ei pana la mama naibii :)) O sa fie cam greu atunci:))

deea spunea...

@poe:cand voi avea eu,80 de ani o sa ma duc intr-un singur loc dupa ei:...la cimitir,sa pun niste flori(sa speram ca nu va trebuii sa ies din Bucuresti...si ca va fi un singur cimitir)

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....