Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

joi, 9 iulie 2009

Nu vreau!!

„-De ce?”
„-Uite…de-aia….nu ma mai sacaii!”
„-Te rog frumos…este singura solutie!”
„-Nu insista….NU VREAU!”….zdrang!
Cam asta a fost ultima mea discutie cu „minunata” mea sefa….de ce?Ca…nu vreau eu si ca ea vrea sa ma expedieze….unde?La 800 de km departare,la alta agentie,ca sa scape de mine….da,da,da….sa scape de cine vrea ea,dar eu nu-mi misc fundul de aici…poate doar daca imi zice ca sunt conncediata,sau daca imi dau eu demisia….si nu,nu se va intampla prea curand….ca altcineva nu ma primeste!
Nu mai discut despre maica-mea,taica-miu,blonda nesuferita sau despre vaca de sora-mea….sa discut despre mine,ca doar de-aia e jurnalul meu…nu?
1.n-am platit chiria de 3 luni….s-ar putea sa ma dea afara….ooops,asta e cam nasoala,aici nu e pe vrute sau pe nevrute….e pe: „scoate banii sau iesi afara!”…..poate imi da tata…
2.mai am 15% din salariu’…de ce?Mi-am luat o pereche noua de pantofi…mint,mi-am luat 2….i-am uitat pe cei de la Dolce care i-am purtat in seara aia….
3.care seara?Am fost invitata de colega mea naspa,la o receptie,la nu stiu ce kkt de hotel(nu-mi amintesc numele,era noapte)….ca sa observ noile tendinte in moda si sa fac nu stiu ce porcarie de foaie cu observatii….n-am facut nimic….nici nu fac….ca nu vreau,de-aia!
4.un lucru bun: la receptie l-am agatat pe unu’….care a zis ca ma suna,si m-a sunat si am fost la film(acolo mi-am purtat cea de-a 2-a pereche de pantofi) si surpinzator,gagiul,nu a vrut sa urce sus…si-a tarat fundul acasa…hmmm,nice…poate iese ceva…da’ nu stiu,parca nu vreau…parca de fiecare data cand ma cuplez si sunt nesimtita,imi amintesc de sora-mea…si nu vreau!
5.am vorbit cu maica-mea,care mi-a zis ca sunt proasta si multe alte chestii….de ce?Ca cica stau dupa tata,ca cica sunt naiva si nu vad realitatea…..femeie,tu esti proasta,tu nu vezi realitatea,tu o sa mori singura in casoaia aia cu animalele tale….du-te dracu’!
6.m-am vopsit….si aia de la coafor a zis sa ma tund…da’ normal ca nu vreau!M-am facut bruneta cu tenta spre roscat si…..e bestial,frate!
7.am inlocuit cafeaua….de fapt,cafelele,cu energizantele….si secretarea mea „misto” acum face de 3 ori mai multe crize…ca mag-ul,e mai departe decat cafeneaua…aaa,ce bine imi pare!
8.mi s-a organizat viata de catre colegi si de catre sefa….si a inceput sa mi se tot spuna sa fac aia,aia,aia si aia….CEEEEE?POFTIM?DA’ CINE MA CRED ASTIA?COPIL DE 2 ANI?Bineinteles ca am trantit cu toate,i-am bagat…undeva…si le-am zis ca NU VREAU!.....acum sunt mai calma,ma duc sa beau ceva si sa fumez…ca asta vreau!

7 aberatii:

Poe spunea...

Dap...cu siguranta tu pe la 20 de ani :))

pikchiu spunea...

tare asta - "nu-mi amintesc numele, ca era noapte" :))

deea spunea...

@poe:eee...nu chiar ma :P:P
@pikchiu: sa sti ca mi se intampla si in viata de zi cu zi...:)):))

Poe spunea...

@ Deea: La faza aia parca esti Cristina... Olanesti, oh dear Olanesti...=))

deea spunea...

@poe: frate daca e noapte si nu e lumina nicaieri cum vrei sa vezi ce scrie?.....ce Olanesti prietene...kkt Olanesti :P:P

pikchiu spunea...

deea, tu-ti citesti offlineurile? :))

deea spunea...

@pikchiu: nu...sorry...deci tot timpul inchid fereastra aia cu offurile....sunt pe fuga all the time :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....