Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 18 iulie 2009

Conversatie

Nu te panica,stai calma si incearca sa-ti amintesti.Sa-mi amintesc ce?O masina,o petrecere si ce cautam eu acolo?Ia-le pe rand:o masina neagra,luxoasa….apoi eu intr-o rochie neagra din saten.Asa si?Am coborat scarile si m-am urcat in masina.De ce?Pentru ca urma petrecerea…asta ar fi logic…oare?Suferi de amnezie.Nu,pur si simplu,sufar.Ok,urci in masina….apoi?Apoi…imi era greata,sau tremuram…de frica sau de nerabdare.Unde ai ajuns?La…intr-o padure,sau camp si soferul mi-a dat un buchet de flori.De ce?Era iubitul tau?Nu stiu…nu,nu,nu,era un simplu sofer…iubitul meu era acolo deja si m-a intampinat atunci cand m-am indreptat spre un grup mare de oameni.Ce grup?Un grup trist,oameni care plangeau si o femeie care repeta de mii si mii de ori „Doamne,ia-ma si pe mine!”.O inmormantare?Probabail,nu am nici o certitudine…ooo,ba da,era o cruce,un mormant,era un cimitir.Si petrecerea?De ce pui atatea intrebari?Nu stiu ce era cu petrecerea,nu stiu nici ce era cu mine….Aminteste-ti continuarea.Am stat acolo,vedeam numai crucea,si am pus florile si simt si acum o strangere de mana puternica…era a iubitului meu,ii era mai frica decat mie.Totusi,si petrecerea?Stai,mi-a sunat telefonul si cineva tipa la mine dar nu imi mai pot aduce aminte de ce sau cine era.Incearca…Era o voce de barbat…era tata.Las-o asa,ce s-a intamplat apoi?Am plecat,singura,si cineva m-a tras de mana si mi-a dat o palma.Cine?O ea,o dominsoara foarte eleganta si foarte frumoasa.O cunosteai?Parea cumva cu mult deasupra mea,a stilului meu de viata si a clasei mele sociale.Asadar o domnisoara rafinata….si de ce ar fi facut asa ceva?Nu stiu,ma privea cu atata ura si dispret…iar eu eram atat de…..Stop,stop,stop,nimic nu mai are logica,sa recapitulam:ai fost la o inmormantare alaturi de iubitul tau,taica-tu ti-a urlat in telefon,iar apoi o persoana ti-a dat o palma.Inmormantarea cui era?
….liniste….
A mamei!Femeia care tipa atunci era matusa mea,iar fata,era sora mea.Tata urla in telefon reprosandu-mi ca am plecat,ca mi-am inchis telefonul si nu am mai vrut sa stiu nimic de EA….imi reprosa asta in timp ce i se administra tratamentul pentru diabet,intr-un spital din centrul orasului….ironic nu?Sora mea?Probabil m-a atacat din acelasi motiv.Si tu?Tu ce ai facut?M-am urcat in masina,in aceiasi masina neagra cu care venisem si m-am dus in cel mai apropiat bar.De ce?Din cauza nebuniei,a fricii,a sentimentului de vinovatie.M-am imbatat si am plecat acasa….la fel de singura…..
Opreste din nou.Calmeaza-te.Ai asistat la o inmormantare a unei fiinte pe care trebuia sa o iubesti.De ce ai facut tot ce ai facut in acea zi?Cum am mai spus,de frica,de vinovata ce ma simteam pe drept sau nu…poate si din cauza sentimentului de iubire care atunci ma distrugea putin cate putin…
Am aflat,mi-am dat seama…iar singura intrebare care mai imi ramane ar fi: ce te poate distruge putin cate putin?Dragostea,frica,familia sau chiar tu insasi?...in rest,conversatia aceasta nu isi mare are rostul…

4 aberatii:

Poe spunea...

Chestia asta mi-aduce aminte de scena aia din "tarata in iad" cand ii cade tipei crucea in cap =)) Mah, sa stii ca toate de distrug putin cate putin...

deea spunea...

@poe: oare?...sau exista ceva precis,care este singurul factor...si de care noi nu ne dam, seama...sau nu vrem?

Poe spunea...

Depinde de persoana. Pentru unii e un ingur factori, pentru altii sunt mai multi:P

deea spunea...

@poe: din nou,spun...oare?....dezvolta...

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....