Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 22 decembrie 2008

Brasov+Bucuresti....no sleep,but a lot of fun!

Ideea de a pleca la Brasov pe nepusa masa,a fost una dintre cele mai bune si nebune idei de-ale mele...Ideea de a merge si la concert in Bucuresti in ziua in care am inghetat 3 ore in Gara de Nord a insemnat doar ambitie si mai multa incapatanare....gen: na,ca nu scapati de mine!
Timp de o saptamana s-a incercat si tot incercat sa mi se scoata din cap ideea de a pleca la Brasov.Cum s-a terminat,aceasta incercare a lor si nepasarea mea?Well,sa zicem ca mai prost nu se putea!
Am plecat la Brasov,sambata la pranz cu my boyfriend si am mers timp de 4 ore si ceva cu un tren personal foarte "dragut".Ajunsi in Brasov,am cautat clubul si l-am gasit destul de usor....bare-mi unul dintre noi stia sa se descurce in Brasov,normal ca nu eram eu acea persoana...eu eram doar fata cu telefonul,cutia de Red Bull si pachetul de tigari...in rest nu prea stiam pe unde si cum sa o iau...la naiba,doar ma pierd si prin Bucuresti,cateodata.
Dintr-o data m-am trezit intr-un garaj.Da,da...clubul era un garaj,care fusese transformat in..camp de bataie cu lasere...si acum,o persoana inteligenta l-a transformat intr-un club.Am stat la probele de sunet,dupa care ne-am dus sa mancam,si nu am intrat in terasa din apropiere unde s-a dus un sfert din trupa..pana la urma ne-a zis Sorin ca am facut bine...asadar Mecul,care era ca capatul lumii...a fost o afacere buna.
Pe la 9 si ceva,eram din nou in Suburban si asteptam si tot asteptam sa termine o data cele 2 trupe din deschidere si sa inceapa Vita.
In sfarsit pe la 11,deschid clubul,asadar: concert,extaz,pogo,lume beata si cam tampita...dar pana la urma totul a fost foarte foarte misto.De ce?Repet:se pare ca la toate concertele din alte orase,lumea e foarte draguta si vorbeste cu tine....o sa apara acest fenomen si la Bucuresti? Sa-mi dea cineva un telefon,cand se va intampla!
1:30- mi-am luat la revedere de la trupa si am plecat urland pe strazile goale ale Brasovului.My boyfriend?A avut si momente de fericire dar si momente de monotonie..poate daca data viitoare il duc la mare,o sa fie happy all the time.
Pe la 2:30 eram in tren,intr-un accelerat pustiu..si intr-un compartiment foarte foarte calduros.Am ajuns in Bucuresti pe la 5 si ceva..si cum nu se putea sa treaca Brasovul fara sa inghetam de frig...am stat in gara de nord pana la 8 ca sa nu ajungem prea devreme acasa.Deci da: la Deva am inghetat in gara la ei,la Brasov am inghetat in gara la noi..rezulta:daca sunt eu,my boyfriend si concert Vita de Vie,trebuie sa inghetanm de frig prin gari.
Acasa?Toata lumea linistita si minciuna de data asta a fost tot una gen "dorm la cineva"...dar ai mei nu prea s-au panicat ca si in alte dati.
Am vrut sa stau treaza,insa miile de cafele si red bull-ul pe care le-am baut nu prea m-au ajutat si fara sa vreau m-am trezit dintr-un somn adanc pe la 13 sau 14..amintindu-mi ca si atunci,duminica,era concert.
M-am intalnit cu Poe la 4,apoi cu Zmonky si Gaby si am ajuns in parcul Bazilescu pe la 6...dar cu mari dificultati..(parcul e la mama naibii).
Concertul a inceput la ora 7 ca si cel de miercuri din parcul Kiseleff....insa aici erau foarte multe ciori si foarte multe maneliste care nu inteleg de ce dracu' se lipisera de gard pentru Vita de Vie..oricum ele asteptau Morandi.Razbunare?Logic.Cum?Pogo de ne-a injurat toata lumea.Asadar ii multumesc echipei mele:Poe,Zmonk si Gaby.
Am plecat acasa greu...pentru ca numai puteam de somn.N-a urlat nimeni cu toate ca nici de concertul din Bucuresti nu am informat-o pe mama(rectific: i-am spus si a zis sa stau acasa,asadar am plecat fara sa ii spun unde).
In incheiere,nu prea am avut parte de somn nici sambata,nici duminica...dar,m-am distrat pe cinste,cu tot cu inghetatul de frig si cu tot cu sentimentele mele ciudate ce le port acum,pentru anumite persoane.
Garajul din Brasov rulzzzz si pogo-ul pentru distrugerea ciorilor functioneaza!
Nu vreau sa ma gandesc la pauza lunga..vreau sa ma gandesc doar la urmatorul concert la care am sa strig din nou si din nou: Vita!Vita!Vita!Vita! :X:X

14 aberatii:

Anonim spunea...

:x am fost si eu in Bazilescu.. :D " aici erau foarte multe ciori si foarte multe maneliste care nu inteleg de ce dracu' se lipisera de gard pentru Vita de Vie..oricum ele asteptau Morandi." CATA DREPTATE AI! + ca erau multi copilasi.. :| n am avut loc in fata:((:-L n am putut sa fac pozeee:((((( :-< ... Ps..: \m/

Poe spunea...

1.Bazilescu suck...erau mai multe ciori ca-n Ferentari :))
2.Pogo ruleaza:X Mai tii minte cand ziceam k nu vreau sa fac pogo? Da-mi una knd mai zic asta :))
Mi-a placut super mult:X Ciorilor din dreapta mea nu cred,da'...asta este:)
3. Am curea cu tinte!!! Deci nu mai imi iei de craciun,mi-a luat Tina:))
4.Varzaaa! =))
5.Te ai lav iu :D

deea spunea...

@maria:...alatura-te mie si hai sa ne rugam sa fie cat mai curand un concert Vita...avand in vedere ca stiu de la o sursa sigura ca pana pe 20 ianuarie nu o sa mai cante :((:((:((:((
@poe:well po,puteai sa mai astepti cureaua aia...venea si ea...graba strica treaba :P:P
..."Basu' si..cu...toba...mare.....BAGA BASU'!!

Anonim spunea...

of :| ... mda.. ma alatur:-< noi speram noi speram noi speram noi speram :x \m/

deea spunea...

...si sa nu uitam..ca speranta moare ultima,orice ar fi! :D:D:D

Anonim spunea...

Craciun zbenguit deea si sa ai multi colindatori la usa :)

deea spunea...

Mersi pikchiu...exact de un Craciun zbenguit am nevoie..mare nevoie :X:X....Merry Christmas si tie si sper sa ne vedem in 2009!...ce sper...TREBUIE! :d:d

Anonim spunea...

esti prea disperata

deea spunea...

andres,n-ai cum sa intelegi fenomenul,n-ai cum sa intelegi toate sentimentele ce s-au nascut in mine o data cu VdV...si da,pentru voi toti cei din exteriorul acestei aventuri si acestei situatii,voi fi intotdeauna disperata si obsedata...m-am obisnuit si nu-mi pasa! Craciun Fericit si tie!

ana G. spunea...

Who knows? ;;) :)

Poe spunea...

E Andres..ala?:)) Nici nu ma astept sa inteleaga :)) Maine e ziua aia bleste...err,minunata :) Yuu huu :) Ce e,nu simti bucuria din vocea mea? {acat. Nici eu :)) La concertul urmator o sa strigam cum zicea tatal Cristinei: "Struguri,struguri,struguri!" =))

deea spunea...

@pikchiu: ajung pe la tine,in vara mai mult ca sigur...daca nu in timpul scolii ca e mai accesibil :P:P
@poe: a?Tatal Cristinei zicea de Vita mea? :O:O:O

Anonim spunea...

abia acum am descoperit ca pot sa iti dau comentariu (=)))) ), disperatoooooooooooooooooooo. sa stii ca totusi ai noroc pt ca stai in buc..in buzau nu vine niciodata nimeni sa cante :)). noroc cu trupele astea de adolescenti :-" ;)). ai grija de tine si,..poate ne vedem si noi vreo-data, pe la un concert vita >:D<

deea spunea...

Ne vedem,ne vedem....daca nu pana la vara,la vara sigur..oricum mie mi-a placut super mult Buzaul si mai ales lumea de acolo asa ca revin cu siguranta :P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....