Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 12 decembrie 2008

Vita de Vie si....noua Suburbia!

Plina de muuulta energie,am fost in primul rand si pe 11 decembrie la primul concert Vita din "noua" Suburbia....adica din Suburbia cea renovata si reamenajata.
Grup mare si multa energie..mai ales din partea mea,normal(scuzati-mi cele 3 cafele :P:P:P).Suburbia?Foarte original amenajata,in sfarsit cu aer conditionat(asta conta cel mai mult) si cu un stil foarte,foarte diferit de cel vechi.
Am ajuns exact la 9...probabil chiar la 9 fara ceva si am facut HAOS pe hol timp de 2 ore,pana au cantat trupele in deschidere si pana a aparut Vita.
Concertul incendiar,nu cred ca mai e nevoie si de alte comentarii...insa un singur lucru m-a dezamagit total.Nu stiu daca era vina ambiantei sau necheful publicului....insa lumea m-a lasat masca,fiind lipsita de energie si plina de....prostie!
Pe parcurs....i-am pierdut pe Alex si pe Zmonky,care ne-au parasit pe timpul concertului si am ramas alaturi de Bogdana si Simina,fixate foarte bine,toate 3,in primul rand.
Am plecat din fata Suburbiei pe la 1 si ceva,avand in vedere ca am mai ramas afara,din pura placere,pentru o discutie foarte draguta cu Sorin.
Intr-un final am ajuns cu bine acasa,toate,foarte incantate....eu sa zic ca nu foarte mult,pentru ca, nu incetez sa ma intreb: ce s-a intamplat cu Suburbia?Mai exact,ce s-a intamplat cu energia care pulsa in Suburbia?
Vita de Vie si noua Suburbia?Hmmm...in opinia mea nu prea s-au potrivit...asa ca as prefera sa stau din nou intr-un pub fara aer conditionat si fara atat de mult stil dar plin de lume nebuna,care sa se potriveasca cu trupa si cu muzica decat intr-un pub care (Doamne Fereste!!!) sa fie pe urmele clubului Kristal.
Next show?Inca mai astept detalii....si sper sa fie cat mai curand,pentru ca mi-a trecut depresia "no more VdV ca asa vor altii" si nebunia "every day VdV" a crescut si mai mult!

Pozele nu-mi apartin de data aceasta...dar sunt geniale...si aici sunt numai 3 exemple!
Multumesc Andreea!



4 aberatii:

bogdana spunea...

prima poza e perfecta :x. pacat ca nu sunt toti in ea...
ma enerveaza ca n-am fost pe faza cu publicul. chiar nu am observat ceva. eu doar m-am bucurat ca n-am fost strivita de vreun pogo ceva

deea spunea...

Bogdana,yo am observat un public foarte aiurea..:(:( si regret acest lucru....
....pai vezi?De-aia nu te-a strivit nimeni la pogo ca nu era nimeni care sa faca pogo...de fapt erau numai ciudatele care mai incepeau cu "Deeeeeespooot" sau "3 in pula mea"....Oare se va termina vreodata?

Anonim spunea...

...Deea...ce mai conteaza fetitele care striga "Despooootttt!!!...:X"....a fost o atmosfera f frumoasa...in care chiar am uitat de tot....si a fost bine fara pogo...oricum...m-ai atacat tu pt esarfa...deci s-a compensat...

deea spunea...

Da,deci starea mea de spirit in acea seara a fost fantastica...asa e,a compensat tot :P:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....