Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

vineri, 26 decembrie 2008

Imi pare rau....

...si astazi am avut un moment de sinceritate cu mine insami...ce-am aflat?Ca imi pare rau si numai mie imi pot zice acest lucru.Well,de acum,lucrurile se schimba....

Imi pare rau ca iubesc si ca nu sunt iubita!
Imi pare rau ca urasc si ca sunt razbunatoare...
Imi pare rau ca am atatia prieteni in jur si am momente in care nu stiu sa ma comport cu ei....
Imi pare rau ca nu prea stiu sa apreciez...
Imi pare rau ca mint (foarteee mult) si nu am nici o remuscare..
Imi pare rau ca nu-mi pot dezlipii zambetul de pe buze orice-ar fi!
Imi pare rau ca nu pot arata cateodata tot ceea ce pot...
Imi pare rau ca sunt galagioasa si denot cateodata imaturitate....
Imi pare rau ca fug de acasa si ca nu pot niciodata sa spun adevarul....
Imi pare rau ca mi-e frica!
Imi pare rau ca fumez si ca tigarile mi se par fabuloase!
Imi pare rau ca aproape tot ceea ce fac este gresit si inconstient...insa imi place!

NU imi pare rau ca sunt asa cum sunt cu toate greselile de rigoare!

4 aberatii:

Poe spunea...

Doaaaamne =)) Se vede ca ieri a fost Craciunul 8-| E belita rau situatia daca asta iese dupa o cina cu familia ta :))
"Imi pare rau ca iubesc si ca nu sunt iubita!" - eh,asta e un mare bullshit...pe cine iubesti tu si nu te iubeste? /:) Pana si EL te iubeste intr-un fel...Nu cum ai vrea tu,ce-i drept,dar totusi, te iubeste :)
Sfat: Nu mai cina cu familia ta...never ever :| Serios! :|

deea spunea...

poe:imi place partea cu "pana si EL te iubeste" :X:X.Nu e vorba de cina cu familia mea,e vorba cam de chestiile pe care le-am facut anul asta si de care imi pare rau 15% sau poate mai mult,nu stiu,dar asta nu inseamna ca nu am sa mai fac lucrurile pe care le faceam inainte sau ca nu am sa mai fiu eu....pur si simplu,a fost un moment de gandire de-al meu in timp ce stateam in spatele blocului de langa mine si imi savuram tigara! :D:D

Anonim spunea...

noi toti facem lucruri de care ne pare rau intr-un anumit moment dar..daca asa se intampla inseamna ca asa trebuie sa fie.
cam incurcata fraza da` nu cont :))

deea spunea...

am inteles ideea principala...:P:P
..si da,poate toti facem lucruri de care ne pare rau insa este foarte greu sa recunoastem!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....