Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

duminică, 7 decembrie 2008

Cum ar fi fost....

Nu-mi pun intrebari doar de dragul de-a face-o,vreau doar sa imi dau seama,cum ar fi fost....
Cum ar fi fost viata mea daca nu m-as fi nascut in Bucuresti?Plictisitoare,poate fara atat de multe lucruri interesante..sau poate doar mai linistita.
Cum ar fi fost viata mea daca nu m-as fi apucat sa fac atat de multe lucruri deodata?Ciudata si pasnica...posibila.
Cum ar fi fost viata mea daca nu as fi fost nebuna si neascultatoare? De neinteles pentru altii...cred.
Cum ar fi fost viata mea daca nu m-as fi mutat la alta scoala si daca nu te-as fi cunoscut: Cristina,Mirel,Ioana...multi altii....dar mai ales pe tine,Poe?Poate fara atatea rasete,certuri,impacari si momente magice.
Cum ar fi fost viata mea daca nu as fi intrat in acest liceu si nu as fi dat peste atata lume fantastica si nu as fi dat peste tine,Zmonky?Clar,mult mai monotona.
Cum ar fi fost viata mea daca nu as fi avut niste parinti care ma iubesc dar pe care ii mint pentru a-mi implinii visele?Mai linistita,mai sincera dar,deloc palpitanta.
Cum ar fi fost viata mea daca nu as fi ajuns in spital...dintr-un ghinion?Trista,pentru ca nu mi-as fi dat seama de atat de multe lucruri pe care sufletul meu vroia sa le cunoasca mai bine.
Cum ar fi fost viata mea daca nu m-as fi plimbat prin orasele acestei tari,daca nu as fi cunoscut persoane nebune care sa-mi fie alaturi in acele momente?Nu cred ca ma plictiseam,dar nici bine nu imi era.
Cum ar fi fost viata mea daca nu te-as fi cunoscut: Bogdana,Alex,Simina,Miki,Miruna?Solitara si fara prieteni care sa inteleaga,in sfarsit,ce simt.
Cum ar fi fost viata mea daca nu as fi cunoscut o persoana care sa-mi deschida ochii in atat de multe privinte si de care sa ma atasez atat de tare....cum ar fi fost daca nu te-as fi cunoscut...Andreea Talmazan?....asta chiar ca nu pot sa-mi imaginez.
Cum ar fi fost viata mea daca nu v-as fi intalnit: Vita de Vie? Aici sunt sigura de raspuns: ingrozitoare,pentru ca nu as fi mai trait cele mai minunate clipe din viata mea.

Cum ar fi fost viata mea fara toate ce s-au petrecut?Fara toti cei pe care i-am iubit sau i-am urat? Pur si simplu,nu as mai fi fost ce sunt acum...nu as mai fi fost,Deea...cea cu toate defectele si calitatile ei,cea care zambeste mereu orice ar fi si se descurca intotdeauna asa cum poate!
Pentru asta.....va multumesc tuturor....si sa ma ierte cei pe care i-am omis!

12 aberatii:

Poe spunea...

"Cum ar fi fost viata mea daca nu m-as fi mutat la alta scoala si daca nu te-as fi cunoscut: Cristina,Mirel,Ioana...multi altii....dar mai ales pe tine,Poe?Poate fara atatea rasete,certuri,impacari si momente magice."- Cand am citit asta mi-au dat lacrimile.Pebune :| E 8:51 si eu plang ca o tacanita, singura,in fata calculatorului. E grav :)) Intrebarea e...ce s-ar fi intamplat daca nu te cunosteam noi? Asta chiar ca ar fi fost grav :| Cine poate sa uite faza cu "Nu mai am ce discuta cu tine!" sau cand te-a prins tata cu tigarea...:)) Si muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuullllllllllllllttttttttttttttt ttteeeeeeeeeee altele... O sa avem ce povesti nepotilor( ma rog,alor mei, ca tu ziceai ca nu vrei bebei :-<). Oricum...eu te iubesc asa cum esti :X Fara tine nu eram Poe :D

<3 you, fana disperata VdV! >:D<

deea spunea...

Cine poate uita toate fazele posibile si imposibile?....:)):))...iti zic yo,nimeni....pur si simplu nu se pot uita.
Si eu te iubesc poe,cu toate ca sunt irascibila si rece si cateodata nu stiu cum sa arat asta....am o problema cu "te iubesc-ul"! :P:P

ME-fana disperata VdV! :X:X:X

Anonim spunea...

1. La multi ani! cu intarziare printeso! :-)
2. Mai trec si pe la tine, ca inca te am in suflet :-)
3. Buna intrebare! Cum ar fi fost? :-) Pacat ca nu multi nu si-o pun iar cei care si-o pun nu o fac suficient de des :-)
4. Mai lucreaza la Te iubesc! pentru toti cei dragi , pentru toti cei care nu iti sunt inca dragi, pentru ... stii tu mai bine :-)
5. Pusylica!

deea spunea...

@anonim: multumesc de urari si ma bucur ca mai treci pe la mine :D:D..si mai laes ca ma ai in suflet! :DL:D:*
Se pare ca intrebarea "cum ar fi fost?" mi-o pun destul de des...multa lumea imi spune sa nu ma mai gandesc la cum ar fi fost si sa traiesc prezentul.Sunt genul de persoana care traieste clipa,insa cateodata ma mai opresc si mai raman pe ganduri.
Si da,trebuie sa lucrez mult la partea cu "te iubesc"..in unele situatii imi este foarte greu s-o spun,nu neaparat pentru ca nu o simt ci pentru ca am tendinta sa raman rece si de neatins!...(un alt defect mare de-al meu).Imi este usor sa iert,nu-mi place sa port ranchiuna in suflet..insa daca incep dintr-o zi sa urasc,in adevaratul sens al cuvantului,imi e si foarte greu sa renunt la sentiment!

bogdana spunea...

cum ar fi fost daca nu te cunosteam?
cand cu operatia m-am gandit cel mai bine si mi-am dat seama cat de monoton ar fi fost totul. de la tine au plecat multe.
partea cu "te iubesc" poate fi usor "vindecata". atata timp cat o zici cand trebuie si cui trebuie nu poti spune ca ai probleme.iar spus prea des poate fi considerat..."expirat" la un moment dat. mai rar si sincer face bine :). asta din punctul meu de vedere.
te iubesc >:D<

deea spunea...

De la mine au plecat multe?Hmmm..mai mult cred ca de la toti a plecat cate un lucru,cate un sentiment...si asa toate astea s-au transformat intr-un univers minunat si totodata imprevizibil.
Sper sa ma vindec cat de curand :P:P!
Am sa meditez acum "te iubesc-ul" tau pentru ca imi ia ceva pana am sa ti-l trimit inapoi :P:P....dar asteapta-ma :D

Anonim spunea...

Univeru' paralel;))...Sa stii ca uneori si eu ma intreb chestiile astea...Cum ar fi fost daca..??De fapt,chiar am ajuns sa ma intreb in fiecare zi...unele lucruri regretabile,altele frumoase...Unele lucruri pe care ai vrea sa le schimbi,unele lucruri de care-ti pare rau c-au trecut si nu mai poti sa traiesti acele momente. vreau sa mai vb cu tine pt prima data(pt ca ma tine inima sa spun ca te cunoosc:)cu adevarat;)) ) inca 1 data:P:PSau de 2...:D sau de o infinitte de ori:))

Poe spunea...

Nu esti rece... Poate asa crezi tu,dar nu esti deloc rece :)) Cel putin asa cred eu...Ady cred ca poate sa zica altceva :)) Oricum,la tine "te iubesc"-ul e cu subinteles :D ;))

deea spunea...

@crazy mei: si mai ciudat este sa cazi in depresie,sa te intrebi "cum ar fi fost viata mea?" si sa iti vina sa zici pur si simplu "mai buna decat acum"
@poe: ma rog fiecare crede altceva si altceva si altceva...Si poe,depaseste subiectu din a doua parte sau a 3-a partea a comm-ului tau! :D:D

Anonim spunea...

heeeeei nu te grabi asa tare ca sa nu ajungem niste emoloizi;))

Poe spunea...

Tigaie-n cap :|:|:|

Anca G. spunea...

e bine să te întrebi câteodată "cum ar fi fost"..pentru că astfel înveţi să apreciezi mai mult ceea ce ai

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....