Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 27 decembrie 2008

Iubim...dar nu intelegem!

Ce poate fi mai minunat decat sa iubesti?Ce poate fi mai minunat decat sa ai prieteni,sa ai oameni care tin la tine?...Nu stiu,nu pot sa gasesc ceva mai placut,nu pot sa le gasesc intr-un fel sinonime acestor lucruri.

Am stat sa analizez de foarte multe ori,cum noi toti,ne exprimam acest sentiment numit iubire...concluzia?Suntem atat de diferiti unii de ceilalti incat nu exista asemanare in exprimarea sentimentului iubire.Totusi,daca dragostea se formeaza inauntrul nostru si ne afecteaza fiecare celula,ar trebuii sa intelegem acest fenomen,sa intelegem fiecare comportament.Oare?

Eu,spre exemplu,iubesc si nu-mi dau seama:imi iubesc prietenii,dar ma cert cu ei; imi iubesc parintii dar nu stiu sa ma comport; il iubesc pe my boyfriend dar nu vreau sa cred acest lucru....prin urmare tin la foarte multa lume,insa nu inteleg!

Mii si mii de certuri si relatii spulberate,mii si mii de motive pentru a plange si pentru a da cu lucrurile de pamant.....asadar,este usor sa nu vrei si este greu sa te straduiesti....insa,suntem capabili sa pastram o prietenie fara „pete” si alte „culori”?Suntem capabili sa pastram o relatie,sa o intelegem si sa nu distrugem iubirea din ea?

La o cafea si la o tigara...singura,intr-o cafenea..stateam si analizam totul in jur.Priveam cupluri care mai de care mai ciudate..dar toate pareau extrem de fericite,asa,privite de mine,din exterior.Atunci am zis,ca mi-ar placea sa fiu o fantoma,sa fiu o umbra,care sa intre in casele oamenilor si sa priveasca toate acele relatii frumoase,in aparenta,cum supravietuiesc.Oare adevarul este in fata ochilor mei si nu-l vad?Oare oamenii care chiar se iubesc si stiu sa arate acest lucru.....sunt compatibili in exprimarea sentimentului dragoste?Vom evolua,candva,cu totii si vom ajunge ca acele cupluri perfecte sau nu vom intelege niciodata?

Daca am inceput cu o idee si am ajuns la alta,daca am realizat pe parcurs ce scriam ca relatiile pot fi impartite in doua...adica acele relatii din care fac parte oamenii necompatibili si acele relatii din care fac parte oamenii compatibili...atunci de ce mai imi bat capul cu tot felul de intrebari?Nu sunt sigura de ceea ce vreau sa demonstrez......intrebarea buna este daca voi fi vreodata sigura de ceva anume cand vine vorba de relatii,iubiti,prieteni,iubire?

De ce se nasc conflicte?Din invidie,gelozie?Sau din simplul motiv ca toti avem impresia ca ceea ce gandim noi insine este bine si corect?Poate toate aceste lucruri combinate dau nastere certurilor,supararilor,tristetilor sentimentale si plansetelor...si poate nici atunci,cand suntem suparati nu vrem sa intelegem,nu vrem sa credem in iubire mai presus de tot si de toate.

M-am gandit sa inchei..referindu-ma la ceea ce traim cu totii in aceasta perioada(sau cel putin asa ar trebuii)...sarbatorile.Da,ar trebuii ca indiferent de certuri si de impacari,sa traim cu fiecare particica din noi aceste sarbatori de iarna,care mie,personal,mi se par cele mai frumoase.Daca observ in jurul meu bucuria si dragostea cum plutesc in aer?Sincer,nu prea....asadar,nu ma judecati si nu-mi puneti alte si alte intrebari...pentru ca un lucru e cert: oricat de diferiti am fi si am gandii,iubim....dar nu prea intelegem!

4 aberatii:

Poe spunea...

Ai abordat un subiect care ii macina pe toti,mai ales in perioada asta de adolescenta. Mai ales pe tine,se pare :)) In dragoste/iubire/cum vrei tu sa-i mai zici nu poti fi niciodata 100% sigura de ce se intampla.Nici cu parintii,nici cu prietenii,nici cu iubitii. Never ever :) De asemenea,fiecare isi exprima sentimentele(unele mai puternice decat altele) in moduri diferite,de teama de a nu fi respinsi( look at me :)) ) sau judecati de ceilalti. Totusi, ce farmec ar mai avea iubirea daca am fi siguri de ea mereu? Te las sa te gandesti si la asta :D .

deea spunea...

..si nu ti s-ar parea mai sanatos poe,ca fiecare sa isi exprime sentimentele asa cum vrea...asa cum simte cu adevarat fara sa se mai gandeasca la consecinte?Vorbind de tema dragoste,atunci cand iubesti nu cred ca trebuie sa iti mai pese de zic ceilalti...si daca esti respins,nu conteaza,ai ce invata si vei fi mai grijuliu si mai puternic in urmatoarea incercare.
....daca am fi siguri de iubire am avea relatii mai sanatoase,am avea intr-adevar o relatie...nu o "non-relatie",adica acest termen pe care l-am inventat eu pentru a defenii relatiile esuate care se pare ca functioneaza dar nimeni nu este fericit.
In concluzie poe,o relatie ar trebuii sa fie bazata pe multa iubie,pe sentimente exprimate natural,pe incredere si acceptarea partenerului asa cum este!
Nu stiu multe despre subiectul "dragoste-relatii" pentru ca nu ma incadrez...dar se pare ca nu ma pot oprii din a-mi pune(mie personal) multe si multe si multe intrebari!

Anonim spunea...

have you ever...?
a trecut cumva "a christmas carol" - charles dickens (tr. "o poveste de craciun") prin mainile tale? nu e despre iubirea pe care ai mentionat-o tu aici. E despre fantoma - personaju' episodic din gandurile astea ale tale :) si evident, despre craciun ca tot e sezon. dar n-au nici o legatura astea doua. pentru mine. ca in carte au.
I guess you hate that you love, 'cause you DO love :)

deea spunea...

Nu urasc ca iubesc...urasc ca nu pot intelege cum iubesc si in ce fel....si urasc ca nici altii nu imi pot intelege iubirea cum nici yo nu pot intelege iubirea altora!....e un fenomen straniu

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....