Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

marți, 30 decembrie 2008

Un alt sfarsit...un nou inceput!

Din nou aici,din nou in aceste zile,in ultimele zile din an.De ce ma tem?Imi este frica de cand ma stiu de sfarsitul anului....mi-e teama ca anul ce va urma nu va fi mai bun,sau la fel de bun ca cel ce a trecut....mi-e teama sa nu pierd lucruri,sa nu pierd oamenii pe care i-am castigat in luni si luni de zile.....rezulta ca imi este frica de noi inceputuri.Cum reusesc sa-mi inving aceasta teama pe an ce trece...sau mai bine zis cum reusesc sa-mi tin sub control gandurile?Simplu,ma comport in stilul meu....gandesc pozitiv si zambesc!
Acum,inca in 2008 dar doar la un pas de a intra in 2009....ma gandesc la tot ce-am trait in acest an,ma gandesc cum unele lucruri au inceput si unele lucruri s-au sfarsit,ma gandesc de cate ori m-am suparat si m-am enervat fara motiv,imi dau seama cat de mult am gresit insa imi dau seama si cat de bine am procedat....si totul a inceput in ritmul in care s-a si terminnat "tigari,drumuri,nesomn si Red Bull".Da,am intrat in 2008 cu obiceiurile proaste pe care le prinsesem inca din 2007...am continuat tot anul asa...pana cand unele aspecte au inceput sa se accentueze spre,mai.....frumos.
Am cunoscut Vita de Vie inca de pe la inceputul anului si am hotarat,din prima clipa,sa fac multe prostii pentru ei dar si pentru sentimentul de iubire care se nascuse in mine.Am calatorit mult si am cunoscut persoane minunate carora le multumesc ca exista,am incercat sa raman aproape de toata lumea si sa nu las pe nimeni in urma....daca am gresit fata de cineva,sa ma ierte sau bare-mi sa incerce..eu imi cer scuze.Nu am ascultat de nimeni,pe tot parcursul anului si am facut numai cum am vrut eu,m-am descurcat oriunde si oricum.....rezultatul final?In opinia mea,sunt pe drumul cel bun.Ultimele luni ale anului mi-au facut cadou o operatie...datorita careia am invatat multe lucruri importante....un exemplu: persoanele la care nu te astepti te surprind....si te surprind intr-un mod atat de frumos incat uiti de ceilalti care au plecat si nu au mai vrut sa iti fie alaturi....si lectia aceasta mi se pare cea mai importanta pentru sufletul meu!
In final,am ajuns sa am parul scurt si rosu,sa stau in fata calculatorului si sa povestesc cel mai frumos an din viata mea......pentru ca tot ceea ce-a fost,urat sau minunat,a reprezentat pentru mine un "pachet" de lucruri care au facut acest an cel mai frumos!
Asteptari pentru 2009?Numai vreau sa am asteptari mari.....am realizat ca asteptarile mari nu aduc bucurii,ci mai degraba multe si multe dezamagiri...asadar am sa am o singura mare dorinta: sa raman in continuare alaturi de toti cei pe care ii iubesc.....fara sa tin cont de certuri sau suparari!
La multi ani Deea,sa regreti acest...alt sfarsit,sa te bucuri de acest nou inceput si sa ramai orice s-ar intampla tu insati!
La multi ani tuturor!

6 aberatii:

Anca G. spunea...

La mulţi ani!

Anonim spunea...

la multi ani! si iti doresc in noul an tot ce iti doresti. le stii tu mai bine :)
>:D<

deea spunea...

Multumesc de urari...la multi ani si voua,sa vi se indeplineasca toate dorintele pe 2009 :P:P:P

Poe spunea...

Cel mai tare rev ever! Si tu care nu vroiai sa vi...>:) Noroc, c-am luat noi sampnie:)) Vb lui Teo,ce baieti avem:)) Nici sa deschida sampania nu pot....da' ii iubim asa cum sunt :"> :D Pitesti! =)) Era sa fac infarct la faza asta :D :"> Si la anul! Hell yeah!!!!>:D<

deea spunea...

:)):))....ce ma poe...daca mi-a placut baiatul ca era din Pitesti :D:D:D

Anonim spunea...

ce?ce? :O vad bine?pitesti?tell me more

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....