Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 24 decembrie 2008

My Christmas present!

La doar o zi departare de Craciun....de fapt,ce tot spun,la doar cateva ore departare de ziua Craciunului....da,acea zi in care toata lumea ar trebuii sa fie fericita,in care familia ar trebuii sa fie mai unita ca oricand si in care cadourile mai mult sau mai putin importante ar trebuii sa zboare din toate directiile.
Cum ma simt eu?Sincer....nu prea stiu.Nu cunosc semnificatia acestui sentiment,avand in vedere ca sarbatorile nu au fost partea mea preferata din an.De ce?Poate pentru ca nu am avut suficiente motive sa sarbatoresc,nu am avut compania potrivita sa ma bucur de Craciun,Paste,Revelion...nu am avut dispozitia sa deschid iarasi si iarasi cadouri care practic nu prea ma incalzeau cu nimic.
Astazi,aproape ca in fiecare zi,am descoperit un lucru nou...m-am descoperit pe....mine.Undeva,intr-un colt al acestui oras,in jur de ora 3 si ceva am inteles toate escapadele mele,toate minciunile si mai ales cautarile mele disperate de a intalnii ceva sau pe cineva nou.
Mi-e frica....mi-e frica de singuratate!Da,am recunoscut.Da,mi-am dat seama ca aceasta frica si-a facut loc in sufletul meu de mic copil ,de cand am realizat ca nu exista in permanenta o persoana care sa-mi fie alaturi,o persoana din familia mea(lucru care conteaza extrem de mult) si asa am inceput sa ma atasez de fiecare coleg,prieten uneori chiar si de un profesor....de ce?Pentru ca aveam "stransa" in mine foarte multa afectiune,foarte multa iubire,pe care nici in ziua de azi nu am reusit sa o impart pe toata.
Vroiati raspunsuri?Acum le-ati primit.Mai bine zis: vroiam raspunsuri?acum le-am primit.Acum am inteles de ce am(si citez): "atat de multi prieteni",cum spune my boyfriend, si de ce intr-o zi am inceput sa numesc Vita de Vie si toate persoanele ce au sau au avut legatura cu ei: "familia frumoasa si fericita pe care nu am avut-o niciodata"
De ce am povestit toata aceasta intamplare,toata aceasta descoperire a mea?Ei bine,pentru ca acest lucru eu l-am interpretat intr-un mod pozitiv si l-am numit simplu: my christmas present.Din nou,de ce?Pentru ca,in opinia mea este un mare "cadou" sa iti dai seama de lucrurile pe care nu le mai poti recupera niciodata,gen adevarata familie mare si fericita, si de lucrurile pe care le ai si pe care le iubesti,gen persoanele minunate din jurul meu....si unora n-o sa-mi ajunga viata sa le multumesc pentru tot ce-au facut pentru mine si pentru tot ceea ce sunt.
Asadar,anul acesta,Craciunul acesta,numai am nevoie de nici un cadou....descoperirea aceasta este tot ce mi-as fi dorit vreodata,este pur si simplu my perfect Christmas present!

La final,va urez tuturor un Craciun fericit!

7 aberatii:

Poe spunea...

Macar tu ai prietene,si nu colege handy care-si vor bataie :) Ma simt ca o mare proasta :)) Ma rog...Chestia care ai descoperit-o tu sigur e cauza ;)) Da' ne ai pe noi,prietenii tai,familia ta mare,so who the hell needs relatives?:))

deea spunea...

Poe,ai nevoie si de rude si de o familie adevarata...de ce?Nu stiu asa e firea omeneasca,cert e ca pe parcursul vietii se va simtii enorm aceasta lipsa!

Anca G. spunea...

Sărbători fericite!!!

Poe spunea...

Las' ca te faci mare si te mariti:)) Sa vezi atunci familie =))

deea spunea...

@sunetule: Sarbatori fericite si tie si tot ce iti doresti! :*:*
@poe: sti ca eu am opinia mea solida in ceea ce priveste casatoria! :P:P:P

Poe spunea...

Si eu aveam opinia mea solida cum ca n-o sa merg in viata mea la un concert VdV... And still... :)

deea spunea...

..si iata cum ai fost chiar la 2 concerte Vita....vezi poe?Soarta e imprevizibila..:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....