Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

luni, 23 februarie 2009

Decid!

Mi-am dat seama tarziu cat de multe realizam in aceasta viata.Mi-am dat seama si cat de multi oameni pierdem in favoarea altora si cat de multe greseli facem.Acum,m-am gandit sa ma opresc din folosirea pluralului si sa imi indrept atentia asupra unei singure persoane: Eu.
Mi s-a spus intr-o zi ca actionez si vorbesc in asa fel incat sa se simta cat de nevinovata sunt,ca niciodata nu vreau sa recunosc cand e vina mea.Oare?Mai bine zis,oare nu toti facem asta fara sa ne dam seama?Daca ma consider intotdeauna nevinovata,inseamna ca sunt constienta de greselile mele…asadar,eu imi decid viata si mai ales decid ce prostii sa fac si cand.
Decizii?Le-am asemanat intotdeauna cu responsabilitati de mare valoare….pana la urma cred ca asta si sunt.
Cand eram mica,deciziile si viata imi erau programate de altii,de familie,mai precis.Daca imi placea?Nici vorba….vroiam,bineinteles sa fac cum vreau eu.Acum?Acum visul de atunci s-a indeplinit,pe jumatate,as putea spune…sunt fericita?Nu prea…si aici ma opresc.Oare de ce?Imi este frica acum.Mi-e frica sa nu iau decizia gresita,sa nu pierd tot ce am castigat pana intr-un anumit punct…sa nu ma pierd pe mine.Poate de aceea imi doresc tot timpul sa nu fiu vinovata de anumite lucruri,pentru ca fara sa vreau,responsabilitatile ma sperie,ma fac sa gandesc prea mult si sa actionez fara sa vreau.
In trecut,am fost catalogata de cele mai multe ori,persoana isterica si omul care actioneaza fara sa gandeasca,de fapt,pot sa spun ca asta se mai intampla si in prezent….probabil.Daca m-au afectat cumva aceste decizii ale altora de a vorbii asa despre mine?Normal,pe oricine ar afecta,insa hotararea mea de a sta departe de acei oameni,pot spune ca mi-a imbunatatit si inrautatit viata in acelasi timp….si aceasta a fost genul deciziei care m-a facut sa pierd unii oameni din jurul meu.
Responsabilitatea sau puterea de a decide intotdeauna,repede ceva,imi umbreste viata…as am ajuns la concluzia ca sunt o persoana nehotarata si o persoana ce detine o teama,de a pierde.
Daca in viata trebuie sa mai si pierzi si eu nu vreau acest lucru, atunci voi ajunge vreodata la o intelegere cu destinul,soarta sau ce-o fi?Nu?Voi traii toata viata gandindu-ma ce decizie sa iau?Hai sa fac o schimbare,hai sa nu ma mai gandesc la faptul ca sunt nehotarata,ca anumite lucruri imi provoaca panica,si sa incep sa imi tot repet un singur cuvant: Decid!
…pentru azi si pentru toata viata:
Decid ce vreau sa fac,cand,cum,cu cine…..si incerc sa ii blochez pe toti ce vor sarii cu gura la mine!
Decid si mai bine,cine sunt si ce vreau!
Decid cine imi sunt prieteni si cine dusmani!
Decid…..Imi pot decide si relatiile?Nooo,astea le voi lasa duse de vant….insa….Numai eu,imi voi decide viata,pentru totdeauna!

3 aberatii:

worsakeend spunea...

iti urez decizii..inspirate :P

Anonim spunea...

Mai bine sa iei tu decizii,fie si gresite, decat sa regreti deciziile altora :P

deea spunea...

@worsak: mersi..asa sa fie! :P:P
@poe: da,insa este mai urat atunci cand si lucrurile rele se intampla din proprile tale decizii....iata ca am mai descoperit ceva: doare mai tare sa gresesti din proprile tale decizii decat din ale celorlalti...cel putin asta am observat!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....