Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 28 februarie 2009

In Cluj…..in Janis pub…..la Vita!

Am plecat.Da,m-am hotarat pana la urma ca joi sa plec spre Cluj singura,insotita,cu frica sau fara.Am avut nororc pentru ca in ultima fractiune de secunda,Cornelia s-a hotarat sa vina si ea si sa dea dracu’ testul la bio(ai vazut ca ai facut bine pana la urma).
Joi la ora 7:30 eram in tren,aveam de indurat 8 ore si ceva..insa timpul a trecut extrem de repede,avand in vedere toate peripetiile prin care am trecut.Sa le enumar: am inghetat de firg intr-un compartiment pana la Brasov,unde am coborat sa ne luam de mancare iar apoi ne-am „trantit” pe scari,crezand ca pleaca trenul :)) :)) , ne-am mutat in alt compartiment unde caldura a fugit de noi intr-un final; in al 3-lea compartiment simteam Tropicele iar controlorul a simtit mirosul de tutun si a intrat sa dea amenda.Cornelia a acceptat o „sechestrare” de carnet pana in Cluj,in timp ce eu am preferat sa ascund tigara intre scaune ca mai apoi sa inceapa panica,crezand ca voi da foc la tren…:)) :)) atunci chiar ca o faceam lata….
La 16:15 am ajuns in Cluj si am hotarat sa mergem pana in centru.Ne-am intalnit cu Oly(prietena Corneliei) o tipa foarte draguta si foarte de treaba si am mers prin oras pana la ea acasa. Mi-a placut la nebunie Clujul,este un oras minunat,plin de baruri si cafenele insa plin si de oameni draguti.
Pe la 8 si ceva am plecat sa cunoastem locul unde vom dormii.Oly ne-a facut cunostinta cu prietenul ei si am mers sa ne lasam o parte din lucruri la el acasa…..cea mai proasta parte era insa faptul ca tipul era german….dar am avut nororc ca stia putina romana si engleza si asa am putut si noi comunica cu el.
Pe la 9 si ceva am ajuns in club Janis unde se tinea concertul….insa totul era gol,asadar am decis sa iesim si sa mergem in Fire(da,Clujul are un Fire mai tare decat al nostru…..rectific,mult mai tare decat al nostru).


Dupa ce am baut si am mai barfit,in jur de 10 si ceva,eu si Cornelia le-am parasit pe Oly si Roxy(prietena ei si sosia Corneliei) si am alergat repede pana in Janis ca sa nu inghetam de frig.
Partea proasta?Normal,trebuia si clubul din Cluj sa aiba o regula idioata,asa ca trebuia neaparat sa ne lasam hainele la garderoba ca sa intram inauntru…..deci,da,stadiul de raceala primara mi-a revenit.
Janis-ul un club foarte misto,cam intortocheat insa,si ingust(m-am cam obisnuit ce e drept cu spatiile largi din cluburi)..avea ceva din Fire,din El Grande Comandante si din alte puburi din capitala…..era o combinatie foarte reusita ce e drept.
Pe la 11 si ceva a inceput trupa in deschidere…cantau destul de misto,insa eu asteptam cireasa de pe tort,principalul motiv pentru care am ajuns in Cluj: Vita de Vie!!
Ora 12.Incepe.Un public nebun si pogo la greu(inca sunt cam handicapata).Un concert fenomen(t)al,avand in vedere ca a fost si ziua lui Sorin,caruia i-am cantat la multi ani de vreo 10 ori.Ceea ce este de mentionat in primul rand,este faptul ca in Janis,in Cluj,am descoperit aerul conditionat pe timpul concertelor….aer care te salveaza de la sufocare…si asa eu si Cornelia am ramas tampite,avand in vedere ca in Bucuresti nu exista si nu cred ca va exista prea curand asa ceva.


La ora 2,finalul a dat buzna peste noi,bineinteles,dupa ce trupa a rams in soc cand m-a vazut(a fost un soc misto oricum),dupa ce Cornelia a plonjat de cateva ori,eu am dat coate in gura si era sa imi pierd vansul iar tipul(buuun) din spatele nostru tot facea ca animalul si incerca sa ne ia locul.
Afara?Friiiiig,iar noi foarte transpirate.Ne-am luat hainele,am stat putin prin jur,dupa care am intrat din nou in club(iara am lasat hainele) si ne-am dus la trupa,unde nu ma puteam oprii din ras,cu toate ca ma aflam intr-o situatie naspa pe care nu o s-o mai mentionez si acum(sa ramana intre mine si Cornelia si alte cateva persoane).
Ora 3,afara ningea foarte misto,iar orasul arata superb(si la Pitesti a nins,si la Cluj a nins…cred ca eu aduc ninsoare).Neamtul a venit dupa noi si ne-am dus acasa cu bine.Eu pe la 4 si ceva am adormit,iar Cornelia a ramas in compania telefonului din cate mi-a povestit.
A doua zi dimineata,Oly a venit sa ne trezeasca.Am mancat,am baut 4 cafele,ca de’ erau cescute de espresso,nici de cum de cafea,iar apoi am plecat.
Am avut tren pe la 10 si cum am ajuns inauntru,am adormit pentru o ora si ceva.Intamplari haioase si de data asta?Nu prea,eram cam obosite….doar am facut poze si am mai dormit,iar la sfarsit ne-am imprietenit cu Alex din Baia Mare care era foarte comic.
Iata-ne in Bucuresti,pe la 7:30.Mama ma suna innebunita iar eu nu puteam sa raspund.Intr-un final am calmat pe toata lumea si am ajuns acasa cu bine.
Concluzii?A fost o deplasare foarte lunga insa foarte misto,am cunoscut lume noua,m-am panicat insa am si ras ca o isterica.Regret ca nu am plecat la Baia Mare cu Vita…..imi doream foarte mult si pentru o clipa vroiam sa imi bag picioarele si sa le spun „da,vin.merg” …dar mi-am adus aminte de mama,la timp,ca sa zic asa.Am adorat concertul si as mai da orice pentru inca un asa gen de aventura.
Da.am fost in Cluj….in Janis Pub(au aer conditionat!!!)…..la Vita…si,logic ca nu regret nimic si mai vreeeeau(tot timpul zic asta,nu ma pot abtine)!

P.S: Astept urmatoarea deplasare tot la 700 de km departare de mama,daca se poate!
La multi ani conexiunii Deea-VdV,care astazi(28.02) implineste un an…..da,un an de la primul concert! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :X:X:X

9 aberatii:

Vilhelm man spunea...

O seara minunata!

deea spunea...

Mersi mult! :D :D

Anca G. spunea...

la multi ani:)) sa creasca mare:)) aa...conexiunea:))

worsakeend spunea...

la fel sa-ti creasca conexiunea..si sa ai parte de cat mai multe evenimente fericite de genu :P

deea spunea...

@sunetule: daaaa....sa ajunga conexiunea la 10 ani sau chiar mai mult :D:D
@worsak: multumesc mult si sper ca asa sa fie....de asemenea iti urez si tie la cat mai multe evenimente fericite...ele ne mai salveaza viata!

Poe spunea...

Multi ani traiasca, multi ani traiasca, la multi ani! Cine sa traiasca? Cine sa traiasca? La multi ani! Conexiunea sa traiasca, conexiunea sa traiasca, la multi ani! Pe 20.02 am facut eu 16 ani jumate :)) Foarte tare la CLuj, mai ales pareta aia nementionata :D :>

deea spunea...

Saru'mana poe! Cum ai facut mah tu 16 ani jumate pe 20? :O:O:O...deci faptele...
...da,foarte tare la Cluj..cu toate partile mentionate si nementionate...de fapt,asa sunt misto deplasarile(in opinia mea) cu multe lucruri imprevizibile :P:P:P

Anonim spunea...

ba deea mi se pare mie sau ai o vorba noua:))

deea spunea...

a?a?a?nu ma prind care e vorba noua...:P:P:P

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....