Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 25 februarie 2009

Leapsa....a mia oara!

Da,bine..dupa cum bine stiti,nu ma dau in vant dupa lepse....ins cand mai descopar cate una,doua dragute,interesante si captivante,imi doresc si eu sa le fac!
Aceasta leapsa(fara nume se pare) am gasit-o intr-o dimineata pe blog la Poe si cum mi-a placut foarte mult constructia ei si mesajul,m-am gandit sa o fac si eu si sa o postez....chiar inainte de plecare.

1.SUNT asa cum a vrut D-zeu!
2.AS VREA ca momentele magice din viata mea sa dureze mult mai mult!
3.PASTREZ toate amintirile de la cei care au facut sau fac parte din viata mea.
4.MI-AS DORI sa vad mai multa lume fericita pe acest Pamant.
5.NU-MI PLACE pesimismul si rautatea oamenilor.
6.MA TEM.....de singuratate..de mine...si de gaste(sa nu uit)
7.AUD cum muzica ma cheama.
8.IMI PARE RAU ca mint si ca mi-e frica.
9.IMI PLACE sa urlu la concerte,sa ii imbratisez pe toti cei pe care ii iubesc.
10.NU SUNT nimic din ce-ar fi vrut altii sa fiu.....si imi pare bine!
11.CANT...numai la concerte,cand nu prea se aude ;));))
12.NICIODATA nu am dat inapoi de la ceea ce mi-am propus.
13.RAR ma "impiedic"..insa atunci,ma "impiedic" grav si cad..si parca nu ma mai pot ridica.
14.PLANG...cam tot timpul...a inceput sa devina un hobby :)):))
15.NU SUNT sentimentala si nici nu ma vad fiind vreodata.
16.SUNT CONFUZA cand trebuie sa iau o decizie importanta.
17.AM NEVOIE de mai mult ajutor,de mai putin plans si de mai multa intelegere din partea unora.
18.AR TREBUI sa stiu cand sa ma opresc si sa nu mai intrec masura cu cei care nu ma cunosc.
19.AS PUTEA sa invat mai mult si sa ma prostesc mai putin.....insa,pur si simplu,nu este stilul meu!

Poate asa,unii vor invata mai multe despre mine.Poate asa am invatata si eu putin mai multe despre mine.....oricum,ce e drept,leapsa aceasta este o foarte buna idee,asa ca o transmit mai departe cui vrea......iar eu?Eu va zic la revedere si am sa revin peste 2 zile!
Bye bye Bucuresti pt.a 2-a oara si CLUJ here I come....:X:X

4 aberatii:

Poe spunea...

Sa nu ma tii cu sufletul la gura :)) Bafta la Cluj!!!

deea spunea...

hai maaa..ca nu te-am tinut ca pe ace....a fost bine rau de tot....da foarte rau de tot...:P:P:P

Poe spunea...

E nu... Nu stii tu :)) Astept detalii :>

deea spunea...

Stiu ca ti-au placut detaliile....orikum pt.mine a fost Genial ca de fiecare data....si akum astept un turneu pe bune....DOAMNE ITI MULTUMESC! :x:x:x

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....