Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

miercuri, 4 februarie 2009

Liber




In sfarsit m-am decis din nou,sa mai postez cate ceva la capitolul "Videoclipuri Vita de Vie".Ei bine,acesta nu este tocmai un videoclip....este un filmulet din Pta.Constitutiei,filmulet care face parte dintr-o perioada a vietii mele pe care o iubesc:vara si sfarsitul scolii!
Liber-prima melodie si primul videoclip ce definea in mintea mea,acum cativa ani buni,formatia Vita de Vie.Ce a devenit acum?A devenit piesa care ma defineste in totalitate.Piesa care imi aduce aminte de toate si de tot: de fosti prieteni,de fosti colegi,de parinti,de cei care ma iubesc,de mine si de prostiile pe care le fac.Cum de ma pot gandii la atat de multe lucruri doar in 3 minute si ceva?Foarte simplu:involuntar...imaginile doar imi trec prin minte,in timp ce eu fredonez "sunt liber sau asa ceva.."
Daca ma simt libera?Paradoxal,sa prespunem ca sunt....insa am momente in care ma simt inchisa in acea "cutie" despre care am mentionat cu ceva timp in urma.
Cum imi castig libertatea?Fac tot ce imi trece prin cap,fie ca e gresit,fie ca nu.
Asadar...fiti liberi...puteti suta la suta...tot ce va mai lipseste e curajul si ascultarea acestei piese,macar o data in viata!

6 aberatii:

Anonim spunea...

Mda,deci faptele... (vorba ta :)) )
De ce naiba e roz background-ul? :)) Ma tin sa te intreb de multa vreme, dar am uitat datorita unor mici "amanunte" din viata, care se plang ba de lumea care cica le da pumni in usa, ba de chestii colorate, ba invata sa scrie si n-au timp de altii,etc. :)
Chestia cu libertatea nu e chiar asa simpla. Ai avut tu parte de o conjunctura favorabila: un tata ok, o mama mai naiva (sa nu-i zic prostuta, o iubesc :X) si mai ales,de o situatie materiala destul de buna. Cei care n-au parte de asa ceva nu prea reusesc asa usor sa fie liberi... Stiu ca o sa ma contrazici,dar asa e :)) Macar e o parere. :) Macar atat iese dupa o zi luuuunga precum cea de azi :)

deea spunea...

@poe: background-ul nu e roz,e roz foarte inchis....daca il faceam roz original iti zburau ochii de aici....oricum,mie imi place asa!
Poate da,ai dreptate,am avut parte de o conjunctura mai ok,dar ma gandesc ca sunt multi altii pe acest Pamant care au o conjunctura si mai frumoasa,au tot ce si-ar putea dorii...insa,nu au parte de libertate,nu vor sa aiba parte de ea,nu vor sa o vada si sa o consume....iar in ceea ce le priveste pe,acele persoane de la polul opus acestora care au totul...si ele pot avea libertate,si-o pot cumpara cu vorbe,si-o pot cumpara prin fapte....si ca sa inlocuiesc verbul " a cumpara" care mi se pare urat in acest context...as putea spune: si-o pot prinde...si de atunci ar putea sa nu ii mai dea drumul!
Uimeste-ma poe,incearca sa schimbi ceva la tine,in relatia cu ai tai..asa,bare-mi de ochii lumii si incearca sa te atasezi putin mai mult si de altii(cu toate ca doare daca iti vor da un sut in fund) dar si asa se mai castiga libertatea,si prin relatii :P:P

Poe spunea...

Ma la naiba...:))

Anonim spunea...

Keep counting 'til when?

deea spunea...

@poe: da,da..crede-ma pe cuvant :P:P
@mei: ti-am explicat.Se numara si se tot numara,persoanele care intra la mine pe blog :P:P

Anonim spunea...

:)) asta mi se intampla mie pe "totata"..imi aminteste de toti ratatii aia cu care am fost.:x da' stii cum? asa..la gramada :))).

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....