Atentie!...stai departe!

 Pentru publicarea informatiilor de pe "deealoca.blogspot.com" pe alte site-uri, trebuie precizate sursa şi linkul spre aceasta. Imaginile pot fi preluate doar cu acordul autorului.

sâmbătă, 7 februarie 2009

Divort!

Nu ma intereseaza…..PLEC! S-a terminat,am terminat cu tine si am terminat cu tot.
Ce naiva sunt….vorbesc cu o fotografie…..Insa ma scoate din minti….Nu pot concepe greseala pe care am facut-o….nu pot sa realizez cum de am putut nascocii asa ceva,un asa plan….doar ca sa ma dau eu mare din nou?
Bine,la dracu’…recunoasc, am vrut sa fiu atotputernica..am vrut sa fiu persoana care are intotdeauna controlul,asupra vietii sale….asupra tuturor.Si ce am rezolvat cu asta?Nimic.Nu am facut nimic.Aaaaa,ba nu,gresit,am facut ce fac eu de obicei: DEZASTRE!
Nu inteleg….totusi de ce m-am maritat?De ce m-am maritat cu un ratat pe care nu-l iubesc,dar a carui familie are,probabil, 7 vile, 3 hoteluri si alte alte bogatii?Si eu am bani,si eu sunt bogata…si pe langa asta sunt frumoasa si desteapta….mda,pe dracu’…..sunt cea mai mare proasta de pe acest Pamant.
Acum 9 luni parca situatia era altfel.Parca eu mai veneam pe acasa….si parca vroiam sa avem un copil……aaaa,da…..de-aia ma saturasem,pentru ca ratatul vroia sa aiba un copil….nu putea traii fara!Da,si apoi eu am inceput sa plec,prima oara la sora-mea,apoi la Diana si apoi….la Adrian,Paul,Stefan, x,y,z….si restul alfabetului.
El?El a stat acasa cu:…televizorul si berea….cu ce oare?
Parca,ne-am impacat timp de o luna…..da,luna aia de primavara,cand am fost la film,apoi in parc,apoi am luat cina….parca a fost o luna de: prima intalnire, nu a 5-a luna dintr-o….casnicie….daca se poate numii asa.
Sa-mi reamintesc…de ce plec?A,da…pentru ca sunt maritata cu un cretin,care vrea un copil(pe care eu nu-l vreau,desigur),care nu este in stare sa ma faca fericit(din toate punctele de vedere) si care ma streseaza cu „sa fim si noi ca mama si ca tatal meu”…..suficiente motive nu?DA.
Plec.Da.Cu tot cu casa,si cu masina si cu tot din jur…..Bine,tot ceea ce vreau material,am sa iau in timp,datorita avocatului meu(desigur)...acum,insa,mi-am luat doar cele 3 genti si masina si…..bineinteles ca nu am plecat fara sa-l anunt. I-am lasat un bilet:
„Draga:
……..DIVORT!!!!!!!”

11 aberatii:

Anca G. spunea...

Asta o să ni se întâmple tuturor celor care nu vrem copii?:)) tresă ne facem un club:))

Poe spunea...

Haaaaiiii maaaa :)) Tu l-ai lasat ca nu vroiai copil? Eu il lasam pentru faza cu "hai sa fim ca mama si tatal meu" :)) Ce-aveti toti cu copiii? Sunt draguti :X Mi-i dati mie :))

deea spunea...

@sunetule: mah,daca o sa ne casatorim cu tipi care ne vor bate la cap cu fraza "vreau un copil",probabil ca asta vom patii....ma rog,acum depinde si de caracter...Insa,da,ar trebuii sa ne facem un club...buna idee :P :P
@poe:aoleooo poe,ai o obsesie cu micii copii(alta obsesie pe langa multe altele pe care le ai)....si,well,se pare ca in "casnicia" mea se stransesera prea multe probleme ca sa mai pot continua....deci,am facut un lucru bun...imi place sa divortez..am trecut prin multe "divorturi" :P:P:P

Anonim spunea...

daca le trebe copii, sa-si adopte!
tocmai aveam azi o discutie cu mama si frate-meu la masa despre facultati si mama a inceput din nou cu "deabea astept sa am nepoti" :))

Zmonky spunea...

ne facem !

deea spunea...

@pikchiu:....asadar,toate povestile se reduc la copii :)):))....si mama mai imi spune asta candva,pana cand am reusit sa o fac sa inteleaga ca nu vreau copii,nici nu vreau sa ma marit de fapt...
...asadar,acum mi-am dat seama mai bine ca lucrurile se vor petrece ca in povestioara de mai sus,daca ma marit....so,eu zic ca relatia adevarata,merge si fara rochia alba si fara o hartie semnata :D:D
@zmonk: da,adevarat!

ana G. spunea...

eu i-am zis sa-si infieze intre timp. eu vreau copii. dar infiati. cat despre casatorie... mi-e groaza de ea. cum ai zis si tu... poti trai cu cineva si fara vre-o hartie. si inca e mai simplu in caz de neintelegere.

Poe spunea...

Mah, e cu skepsis chestia cu casatoria... Aku e si criza, nu mai avem bani :)) So... no beautiful,white dress, no big fancy wedding...:))

deea spunea...

@pikchiu: total de acord...insa eu nu as vrea deloc copii...adica si daca i-as infia,i-as lua de pe la 10 ani cand sunt si ei mai mari...dar atunci ar fi constienti ca nu sunt mama lor si tot ar fi aiurea....deci asta e,o sa mai procesez aceasta idee,dar in privinta casatoriei nu ma razgandesc!
@poe:nu poe,bani avem...numai avem produse...de-aia unele se scumpesc si altele se ieftinesc...Insa,in privinta nuntilor,nu s-a schimbat nimic,crede-ma :P:P

Anonim spunea...

Ma,tu stii cat costa o rochie de mireasa? =))

deea spunea...

@poe: da,stiu...cat costa inainte,costa si acum...nu e mare diferenta..ti-am zis nu s-a schimbat nimic in privinnta nuntilor..mai bine zis in privinta sumei de bani pe care trebuie sa o cheltuiesti cu o nunta....MA ENERVEAZA,GATA...FARA NUNTI...ACESTA ESTE UN POST DESPRE DIVORT!!

Trimiteți un comentariu

Hai uimeste-ma....